Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00265310/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie Parku Kulturowego Klasztorne Stawy w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Klasztorne Stawy – spacerowo i sportowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8447531
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosir@sosir.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosir.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sosir_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie Parku Kulturowego Klasztorne Stawy w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Klasztorne Stawy – spacerowo i sportowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e099aa2-0e86-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077579/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie Parku Kulturowego Klasztorne Stawy w ramach realizacji zadania inwestycyjnego "Klasztorne Stawy sportowo i spacerowo"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265310
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOSiR.ZP-II.261.04.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie Parku Kulturowego Klasztorne Stawy w ramach zadania „Klasztorne Stawy – spacerowo i sportowo”, w ramach którego przewidziano:
1. Remont i konserwację istniejącego pomostu z pawilonem rekreacyjnym (altany) oraz elementów małej architektury – zgodnie z projektem technicznym,
2. Remont istniejącego układu ścieżek oraz wprowadzenie nowoprojektowanych fragmentów ścieżek w miejscach nieformalnych przedeptów - zgodnie
z projektem technicznym,
3. Umieszczenie roślinności pływającej (Grzybień biały - lilia wodna w ilości 50 sztuk) na stawie z pomostem oraz wykonanie cięć pielęgnacyjnych w obrębie terenu przeznaczonego na lokalizację budynku zabytkowego - zgodnie z projektem technicznym,
4. Montaż elementów małej architektury – zgodnie z zestawieniem zawartym w projekcie technicznym,
5. Remont istniejących podestów i schodów widokowych - zgodnie z projektem technicznym
6. Umieszczenie dwóch tablic typu obiekt monitorowany wraz z informacją
o administratorze danych osobowych – projekt tablic do uzgodnienia z Zamawiającym,
7. Wykonanie całorocznego planu pielęgnacji roślinności dla całego obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1053665,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2377590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1053665,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dzienisz Usługi Ogólno-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891853906
7.3.3) Ulica: Borzestowska Huta 89A
7.3.4) Miejscowość: Borzestowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-335
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Dzienisz USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Dzienisz USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1053665,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- "Usunięcie drzew stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia" - POWTÓRKA II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.