Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00284725/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
- 2022/BZP 00292911/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00294893/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
- 2022/BZP 00298782/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP 40 LAMP SOLARNYCH WRAZ Z MONTAŻEM
NA TERENIE GMINY SMOŁDZINO” ORAZ „ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH NA TERENIE GMINY SMOŁDZINIE W RAMACH FUNDUSZU SOŁECKIEGO W 2022 ROKU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smołdzino
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Smołdzino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000551763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598117215
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.smoldzino.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZAKUP 40 LAMP SOLARNYCH WRAZ Z MONTAŻEMNA TERENIE GMINY SMOŁDZINO” ORAZ „ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH NA TERENIE GMINY SMOŁDZINIE W RAMACH FUNDUSZU SOŁECKIEGO W 2022 ROKU”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6e7f27c-0f34-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00205747/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 „ZAKUP 40 LAMP SOLARNYCH WRAZ Z MONTAŻEM NA TERENIE GMINY SMOŁDZINO” ORAZ „ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH NA TERENIE GMINY SMOŁDZINIE W RAMACH FUNDUSZU SOŁECKIEGO W 2022 ROKU”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284725/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1.III.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 272809,38 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210063,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
Zadane Nr 1: „Zakup oraz dostawa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Smołdzino”
Zadanie Nr 2: „Zakup i montaż lamp solarnych na terenie gminy Smołdzinie w ramach funduszu sołeckiego w 2022 roku”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na dostawie i montażu 40 lamp solarnych w miejscowościach położonych na terenie Gminy Smołdzino w wyznaczonych miejscach - dokładna lokalizacja będzie wskazana po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia oraz specyfikacja lamp wraz z osprzętem:
1. dostawa i montaż na miejscu instalacji słupa ocynkowanego na fundamencie prefabrykowanym o wysokości od 4 do 5 m;
2. montaż wysięgnika rurowego oraz ogniwa, bądź ogniw fotowoltaicznych, podwójnej oprawy LED, jak również niezbędnego oprzyrządowania akumulatorów żelowych; okablowania, sterowników, itp.;
3. programowanie sterownika lampy LED oraz testowanie lampy;
4. komplet lamp solarnych stanowią wszystkie niezbędne urządzenia, które pozwolą na zamontowanie lamp we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach o następujących parametrach:
a) - wysokość słupa od 4 do 5m,
b) - rodzaj słupa: stal ocynkowana, o grubości ścianki min 3.8 mm - słup zbieżny ku wierzchołkowi,
c) - źródło światła: oprawa LED o mocy min. 30 W,
d) - dopuszcza się lampy podwójne, każda na oddzielnym wysięgniku, o mocy min 15W każda,
e) - barwa światła: w zakresie 4000 – 6000 K,
f) - czas pracy lampy: min 8 h,
g) - czas autonomii: od 4 do 5 dni,
h) - moc paneli: min 250W,
i) - typ akumulatora: żelowy,
j) - pojemność akumulatora: min. 100 Ah,
k) - sposób włączania: czujnik zmierzchu,
l) - rodzaj fundamentu: kotwiący, prefabrykat betonowy,
m) Fundament, słup i konstrukcja winny posiadać deklarację własności użytkowych z przeznaczeniem dla drugiej strefy wiatrowej
Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie materiały oraz konieczne do wykonania prace mające na celu wykonanie zamówienia, a zatem zakup, dostarczenie oraz zamontowanie lamp w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego – teren Gminy Smołdzino - zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wszystkie lampy powinny spełniać niezbędne normy, być dopuszczone do użytkowania oraz posiadać karty techniczne i gwarancyjne. Wykonawca dołączy do oferty deklaracje zgodności UE (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne, itp.) i deklaracje właściwości użytkowych produktów oferowanych do wykonywania zamówienia.
Prace mają być wykonane zgodnie z normami, w tym sztuką budowlaną, wedle powszechnie obowiązujących standardów, a materiały powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnie stosowane w tego rodzaju pracach.
Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199891,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287539,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199891,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLUMEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932614720
7.3.3) Ulica: Zajączkowo
7.3.4) Miejscowość: Zajączkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-111
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259599,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa baterii, żarówek, lamp, zasilaczy, przedłużaczy oraz materiałów elektrycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego w gminie Lubicz w roku 2025.
- Dostawa słupów oraz opraw oświetleniowych do budowy oświetlenia drogowego ulic na terenie Gminy Władysławowo
- "Modernizacja boiska sportowego Orlik przy Szkole Podstawowej w Chodczu"
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę oświetlenia terenu na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap II
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.