Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00295000/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
- 2022/BZP 00303168/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń medycznych dla Zespołów Ratownictwa Medycznego
Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SĄDECKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492007357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śniadeckich 15
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 442 09 49
1.5.8.) Numer faksu: 18 534 08 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
a) http://bip.spr.pl/portal/ w dziale zamówienia publiczne b) www.miniportal.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń medycznych dla Zespołów Ratownictwa MedycznegoSądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4804c2c-148f-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086692/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup urządzeń medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295000/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211851,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części, zwane zamiennie Zadaniami:
1) Część I: Dostawa 2 sztuk defibrylatorów;
2) Część II: Dostawa 6 sztuk wideolaryngoskopów.
3. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 r., bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne
i ilościowe opisane w Załączniku nr 1 dla Części I do specyfikacji. Wszystkie dostarczone towary muszą spełniać wszelkie wymogi umożliwiające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP, posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty, świadectwa jakości. Wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ parametry techniczne urządzeń stanowią wymagania minimalne – Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach wyższych aniżeli wskazane przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia stanowią wyroby medyczne dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania gwarancji, bezpłatnych przeglądów oraz bezpłatnego serwisu w okresie 24-miesięcy od od daty protokolarnego odbioru Przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń, objętych przedmiotem zamówienia. Szkolenie winno odbyć się
w terminie do 14 dni od daty dostawy Przedmiotu zamówienia.
7. Miejsce realizacji zamówienia – dostawy w ramach Części I: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej – Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, ul. Śniadeckich 15, 33- 300 Nowy Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 164000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części, zwane zamiennie Zadaniami:
1) Część I: Dostawa 2 sztuk defibrylatorów;
2) Część II: Dostawa 6 sztuk wideolaryngoskopów.
3. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 r., bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne
i ilościowe opisane w Załączniku nr 2 dla Części II do specyfikacji. Wszystkie dostarczone towary muszą spełniać wszelkie wymogi umożliwiające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP, posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty, świadectwa jakości. Wskazane w Załączniku nr 2 do SWZ parametry techniczne urządzeń stanowią wymagania minimalne – Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach wyższych aniżeli wskazane przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia stanowią wyroby medyczne dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania gwarancji, bezpłatnych przeglądów oraz bezpłatnego serwisu w okresie 24-miesięcy od od daty protokolarnego odbioru Przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń, objętych przedmiotem zamówienia. Szkolenie winno odbyć się
w terminie do 14 dni od daty dostawy Przedmiotu zamówienia.
7. Miejsce realizacji zamówienia – dostawy w ramach Części II: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej – Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, ul. Śniadeckich 15, 33- 300 Nowy Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 64690,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180312,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180312,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180312,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-00-15-337
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180312,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa specjalistycznego sprzęt do laboratorium tłumaczeń symultanicznych na potrzeby Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawy implantów oraz materiałów zespalających
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora.
- Usługa w zakresie doradztwa i pozyskiwania personelu lekarskiego celem udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz i pod kierownictwem Zamawiającego
- Zamówienie na usługę opracowania uproszczonych planów urządzenia lasu na powierzchni około 4 400 ha dla lasów osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie Gminy Łososina Dolna (...)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, art. biurowych oraz opasek kodów kreskowych.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego(ureterorenoskopy j. u., włókna laserowe wielokrotnego użytku, cewniki Foleya, Tiemana, Couvelaira) na potrzeby Oddziału Urologicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.