Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00248085/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Rzeszowie w 2022r (7cz)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.erzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Rzeszowie w 2022r (7cz)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8623554f-3579-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248085/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.85.228.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz.1. W momencie dostawy towar nie może mieć terminu ważności krótszego niż połowa daty ważności przydatności do spożycia.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06.40 do 08.15. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) zobowiązany jest do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad, zgodnie z oświadczeniem złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) dla Części 1: OPZ dla cz. 1 – Załącznik do SWZ, oraz
b) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 177812,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz.2. W momencie dostawy towar nie może mieć terminu ważności krótszego niż połowa daty ważności przydatności do spożycia.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06.40 do 08.15. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) zobowiązany jest do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad, zgodnie z oświadczeniem złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) dla Części 2: OPZ dla cz. 2 – Załącznik do SWZ, oraz
b) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 80256,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz.3. Wymagane są dostawy pieczywa świeżego z bieżącej produkcji maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku (nie dotyczy pkt. 7 OPZ).Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06.40 do 08.15. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) zobowiązany jest do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad, zgodnie z oświadczeniem złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) dla Części 3: OPZ dla cz. 3 – Załącznik do SWZ, oraz
b) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 38093,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz.4. W momencie dostawy towar nie może mieć terminu ważności krótszego niż połowa daty ważności przydatności do spożycia.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06.40 do 08.15. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) zobowiązany jest do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad, zgodnie z oświadczeniem złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) dla Części 4: OPZ dla cz. 4 – Załącznik do SWZ, oraz
b) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 69524,52 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz.5. Wymagane są dostawy wyrobów garmażeryjnych z bieżącej produkcji maksymalnie 12 godzin od produkcji.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06.40 do 08.15. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) zobowiązany jest do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad, zgodnie z oświadczeniem złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) dla Części 5: OPZ dla cz. 5 – Załącznik do SWZ, oraz
b) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 116709,72 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz.6. W momencie dostawy warzywa i owoce muszą być świeże, zdrowe, bez oznak pleśni, butwienia i uszkodzenia oraz jakiegokolwiek procesu rozkładu, wolne od choróbi szkodników o odpowiednim stopniu dojrzałości.
1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06.40 do 08.15. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) zobowiązany jest do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad, zgodnie z oświadczeniem złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) dla Części 6: OPZ dla cz. 6 – Załącznik do SWZ, oraz
b) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego-Załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.5.) Wartość części: 146041,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz świeżych jajek i miodu w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz.7. W momencie dostawy towary nie mogą mieć terminu ważności krótszego niż połowa daty ważności przydatności do spożycia. Po otwarciu na powierzchni nie może być oznak pleśni, wymagana jest odpowiednia konsystencja i gęstość, smak i zapach. Przyprawy powinny być suche, o prawidłowej sypkości i konsystencji.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06.40 do 08.15. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) zobowiązany jest do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad, zgodnie z oświadczeniem złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) dla Części 7: OPZ dla cz. 7 – Załącznik do SWZ, oraz
b) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142100-9 - Miód naturalny
03142500-3 - Jaja
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 95845,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134275,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153881,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134275,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mięsny Nowy Maxpol, R.J.Kizior sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720008583
7.3.3) Ulica: Leśna 2
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-207
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD MIĘSNY "NOWY MAXPOL" R.J. KIZIOR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD MIĘSNY "NOWY MAXPOL" R.J. KIZIOR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134275,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83511,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85223,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83511,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Bochnia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.3) Ulica: Wygoda 147
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83511,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24101,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25441,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24101,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Marzenie Cecyli Róg-Gąsior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131001659
7.3.4) Miejscowość: Trzciana 139B
7.3.5) Kod pocztowy: 36-071
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pawilon Handlowy TOMEK - Cecylia Róg-Gąsior
jakie przetargi wygrała firma
Pawilon Handlowy TOMEK - Cecylia Róg-Gąsior
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24101,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57703,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72790,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57703,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHH Betex J.Bąk D Mączka Sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850007776
7.3.3) Ulica: Towarowa 2
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-HURTOWE "BETEX" BĄK MĄCZKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-HURTOWE "BETEX" BĄK MĄCZKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57703,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) Pzp w brzmieniu:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 09.11.2021 r. do godziny 11:00, wpłynęła do Zamawiającego tylko jedna oferta Wykonawcy DERLAT FOOD COMPANY Eliza Derlat, al.Oklulickiego 9A, 35-222 Rzeszów poprawnie zaszyfrowana lecz nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Walidacja podpisów przeprowadzona przez Zamawiającego przy użyciu różnych programów i aplikacji do weryfikacji poprawności podpisów potwierdziła brak właściwego podpisu, co dyskwalifikuje ofertę. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił niniejszą ofertę. Stąd brak ofert, które nie podlegałyby odrzuceniu i Zamawiający unieważnia postępowanie w części 5 pn. „Wyroby garmażeryjne”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94489,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94489,50 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109944,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141530,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109944,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Wielobranżowa „RAJSKA”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011066
7.3.3) Ulica: Baczyńskiego 9A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-210
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109944,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89798,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109563,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89798,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Wielobranżowa „RAJSKA”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011066
7.3.3) Ulica: Baczyńskiego 9A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-210
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89798,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Część nr 1: 177812,38 zł netto (w tym zamówienie podstawowe: 148176,98 zł netto, zamówienie objęte prawem opcji: 29 635,40 zł netto)
2) Część nr 2: 80256,84 zł netto (w tym zamówienie podstawowe: 66880,70 zł netto, zamówienie objęte prawem opcji: 13 376,14 zł netto)
3) Część nr 3: 38093,64 zł netto (w tym zamówienie podstawowe: 31744,70 zł netto, zamówienie objęte prawem opcji: 6 348,94 zł netto)
4) Część nr 4: 69524,52 zł netto (w tym zamówienie podstawowe: 57937,10 zł netto, zamówienie objęte prawem opcji: 11 587,42 zł netto)
5) Część nr 5: 116709,72 zł netto (w tym zamówienie podstawowe: 97258,10 zł netto, zamówienie objęte prawem opcji: 19 451,62 zł netto)
6) Część nr 6: 146041,20 zł netto (w tym zamówienie podstawowe: : 121701,00 zł netto, zamówienie objęte prawem opcji: 24 340,20 zł netto)
7) Część nr 7: 95845,06 zł netto (w tym zamówienie podstawowe: 77258,49 zł netto, zamówienie objęte prawem opcji: 18 586,57 zł netto)
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wieszaków na ubrania wierzchnie do sal dydaktycznych
- Koszenie trawy przy elementach infrastruktury technicznej Strefy S1-3.
- Dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych Urzędu Skarbowego w Strzyżowie przy ul. Daszyńskiego 6
- Wykonanie prac geodezyjnych część 4
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna od km 36+173,74 do km 36+456,95 wraz z zabezpieczeniem osuwiska od km 36+200 do km 36+434 w m. Cisna
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów żywnościowych - nabiał dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Dostawy jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywne dostawy wędlin do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.