Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244964/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
- 2022/BZP 00156339/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jasienica”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasienica 159
1.5.2.) Miejscowość: Jasienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33/472-62-00
1.5.8.) Numer faksu: 33/472-62-62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jasienica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jasienica”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-851ad960-358e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000850/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jasienica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244964/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Biery, Grodziec, ŚwiętoszówkaZamówienie polegać będzie na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w zakresie odśnieżania, posypywania grysem lub solą oraz usuwanie zasp śnieżnych w zależności od panujących warunków atmosferycznych, na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy
do 15 kwietnia 2022r.
1.3. Wykonawca winien dysponować materiałami do posypywania tj. sól, grys kamienny o frakcji
od 2 do 4 mm (w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania przejezdności dróg) dopuszczonymi do posypywania dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
1.4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ
- formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 1a), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 82986,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 – Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Bielowicko, Łazy, WieszczętaZamówienie polegać będzie na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w zakresie odśnieżania, posypywania grysem lub solą oraz usuwanie zasp śnieżnych w zależności od panujących warunków atmosferycznych, na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy
do 15 kwietnia 2022r.
1.3. Wykonawca winien dysponować materiałami do posypywania tj. sól, grys kamienny o frakcji
od 2 do 4 mm (w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania przejezdności dróg) dopuszczonymi do posypywania dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
1.4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ
- formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 1a), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 94739,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 – Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Iłownica, Landek, RoztropiceZamówienie polegać będzie na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w zakresie odśnieżania, posypywania grysem lub solą oraz usuwanie zasp śnieżnych w zależności od panujących warunków atmosferycznych, na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy
do 15 kwietnia 2022r.
1.3. Wykonawca winien dysponować materiałami do posypywania tj. sól, grys kamienny o frakcji
od 2 do 4 mm (w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania przejezdności dróg) dopuszczonymi do posypywania dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
1.4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ
- formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 1a), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 106491,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 – Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie JasienicaZamówienie polegać będzie na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w zakresie odśnieżania, posypywania grysem lub solą oraz usuwanie zasp śnieżnych w zależności od panujących warunków atmosferycznych, na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy
do 15 kwietnia 2022r.
1.3. Wykonawca winien dysponować materiałami do posypywania tj. sól, grys kamienny o frakcji
od 2 do 4 mm (w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania przejezdności dróg) dopuszczonymi do posypywania dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
1.4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ
- formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 1a), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 146335,95 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie MazańcowiceZamówienie polegać będzie na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w zakresie odśnieżania, posypywania grysem lub solą oraz usuwanie zasp śnieżnych w zależności od panujących warunków atmosferycznych, na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy
do 15 kwietnia 2022r.
1.3. Wykonawca winien dysponować materiałami do posypywania tj. sól, grys kamienny o frakcji
od 2 do 4 mm (w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania przejezdności dróg) dopuszczonymi do posypywania dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
1.4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ
- formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 1a), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 125930,61 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6 – Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Międzyrzecze DolneZamówienie polegać będzie na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w zakresie odśnieżania, posypywania grysem lub solą oraz usuwanie zasp śnieżnych w zależności od panujących warunków atmosferycznych, na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy
do 15 kwietnia 2022r.
1.3. Wykonawca winien dysponować materiałami do posypywania tj. sól, grys kamienny o frakcji
od 2 do 4 mm (w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania przejezdności dróg) dopuszczonymi do posypywania dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
1.4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ
- formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 1a), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 98060,07 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Międzyrzecze GórneZamówienie polegać będzie na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w zakresie odśnieżania, posypywania grysem lub solą oraz usuwanie zasp śnieżnych w zależności od panujących warunków atmosferycznych, na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy
do 15 kwietnia 2022r.
1.3. Wykonawca winien dysponować materiałami do posypywania tj. sól, grys kamienny o frakcji
od 2 do 4 mm (w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania przejezdności dróg) dopuszczonymi do posypywania dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
1.4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ
- formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 1a), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 112857,14 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie RudzicaZamówienie polegać będzie na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w zakresie odśnieżania, posypywania grysem lub solą oraz usuwanie zasp śnieżnych w zależności od panujących warunków atmosferycznych, na terenie Gminy Jasienica w terminie od dnia podpisania umowy
do 15 kwietnia 2022r.
1.3. Wykonawca winien dysponować materiałami do posypywania tj. sól, grys kamienny o frakcji
od 2 do 4 mm (w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania przejezdności dróg) dopuszczonymi do posypywania dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
1.4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ
- formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 1a), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 126107,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72891,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99964,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72891,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Mechaniczne Tomasz Kuś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372573151
7.3.4) Miejscowość: Jasienica 974
7.3.5) Kod pocztowy: 43-385
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kuś USŁUGI TRANSPORTOWO-MECHANICZNE
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kuś USŁUGI TRANSPORTOWO-MECHANICZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59408,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2021 r. do godziny 10:00 zostały złożone dwie oferty: 1) Tomi-Trans Rafał Tomalik 43-384 Rudzica 596 - oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) - oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego: wykonawca złożył ofertę niezgodnie z warunkami określonymi w rozdziale XII SWZ (oferta nie została podpisana) 2) ,,MENTRANS" Mencnarowski Franciszek Iłownica 174, 43-394 Rudzica - cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2021 r. do godziny 10:00 zostały złożone dwie oferty: 1) Tomi-Trans Rafał Tomalik 43-384 Rudzica 596 - oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) - oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego: wykonawca złożył ofertę niezgodnie z warunkami określonymi w rozdziale XII SWZ (oferta nie została podpisana) 2) ,,MENTRANS" Mencnarowski Franciszek Iłownica 174, 43-394 Rudzica - cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128523,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176439,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128523,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Mechaniczne Tomasz Kuś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372573151
7.3.4) Miejscowość: Jasienica 974
7.3.5) Kod pocztowy: 43-385
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105362,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67446,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151848,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67446,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Figura-Kuś CDL II
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-165-23-48
7.3.3) Ulica: ul. Mazańcowicka 107a
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90675,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64065,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118249,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64065,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RSP „Rolnik” im. Przyjaźni Polsko-Węgierskiej w Międzyrzeczu Górnym
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000471998
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kuś USŁUGI TRANSPORTOWO-MECHANICZNE
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kuś USŁUGI TRANSPORTOWO-MECHANICZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70707,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70999,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70999,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RSP „Rolnik” im. Przyjaźni Polsko-Węgierskiej w Międzyrzeczu Górnym
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000471998
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 02.11.2021 r. do godziny 10:00 zostały złożone dwie oferty: 1) Tomi-Trans Rafał Tomalik 43-384 Rudzica 596 - oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) - oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego: wykonawca złożył ofertę niezgodnie z warunkami określonymi w rozdziale XII SWZ (oferta nie została podpisana) 2) ,,MENTRANS" Mencnarowski Franciszek Iłownica 174, 43-394 Rudzica - cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI JASIENICA
- "Zakup paliwa, w obrocie bezgotówkowym, na stacji paliw dla pojazdów należących do Zakładu Komunalnego w Jasienicy"
- "Sukcesywny odbiór ścieków i osadów dostarczanych przez samochody asenizacyjne Zakładu Komunalnego w Jasienicy, w punkcie zlewnym oczyszczalni ścieków, w obrocie bezgotówkowym."
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
więcej: przetargi JASIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.