Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00269965/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zabezpieczenie mienia i imprezy masowej WIANKI NAD WISŁĄ 2024 na 40000 uczestników w dniu 22 czerwca 2024 r. w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczna Estrada
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niemcewicza 4/6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-027
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228493286
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estrada@estrada.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.estrada.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79952f09-f1a2-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie mienia i imprezy masowej WIANKI NAD WISŁĄ 2024 na 40000 uczestników w dniu 22 czerwca 2024 r. w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79952f09-f1a2-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00251944/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona imprezy masowej Wianki nad Wisłą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269965
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Zabezpieczenie mienia i imprezy masowej WIANKI NAD WISŁĄ 2024 na 40000 uczestników w dniu 22 czerwca 2024 r. w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie
1. INFORMACJE OGÓLNE
WIANKI nad WISŁĄ 2024 - 22 czerwca 2024 r.
SZACUNKOWY CZAS PRACY OCHRONY
Data Godziny / Liczba godzin /Liczba osób
1. ochrona mienia przed imprezą
13/14.06 g. 18 - 9 / 15 / 1
14.06. - piątek g. 9 - 18 / 9 / 1
14/15.06 g. 18 - 9 / 15 / 2
15.06. - sobota g. 9 - 18 / 9 / 2
15/16.06 g. 18 - 9 /15 / 2
16.06. - niedziela g. 9 - 18 / 9 / 2
16/17.06 g. 18 - 9 / 15 / 2
17.06 - poniedziałek g. 9 - 18 / 9 / 4
17/18.06 g. 18 - 9 /15 / 4
18.06 - wtorek g. 9 - 18 /9 / 4
18/19.06 g. 18 - 9 /15 / 4
19.06 - środa g. 9 - 20 /11 /4
19/20.06 g. 20 - 9 /13 /6
20.06 - czwartek g. 9 - 22 /13 /6
20/21.06 g. 22 - 9 /11 / 6
21.06 - piątek g. 9 - 24 /15 /10
21/22.06 g. 24 - 8 /8 /10
22.06 - sobota g. 8 - 13 /5 /26
2. ochrona pikniku
22.06 - piknik g. 13 - 18.30 /5,5 /30
3. ochrona imprezy masowej
22.06 - impreza masowa g. 18.30 - 24.00 /5,5 /407
4. ochrona mienia po imprezie
22/23.06 g. 01 - 9 / 8 /10
23.06 - niedziela g. 9 - 21 /12 / 4
23/24.06 g. 21 - 9 /12 /4
24.06 - poniedziałek g. 9 - 21 / 12 /3
25.06 - wtorek g. 9 - 16 /7 /2
Podsumowanie szacowanej liczby godzin:
1.230 rb./godz. - ochrona mienia
165 rb./godz. - ochrona pikniku
2.238,50 rb./godz. - ochrona imprezy masowej
Łączna szacowana liczba godzin:
3.633,50 roboczogodzin.
Ponadto zamówienie obejmuje:
• zapewnienie kierownika ds. bezpieczeństwa,
• przygotowanie Instrukcji Ochrony wraz planem graficznym zabezpieczenia imprezy,
• przygotowanie Planu Postępowania na Wypadek Pożaru lub Innego Miejscowego Zagrożenia,
• uzyskanie pozytywnych opinii Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego i Inspektoratu Sanitarnego na temat zasad organizacji i zabezpieczenia imprezy,
• przygotowanie dokumentacji imprezy masowej /Instrukcja ochrony i Plan Postępowania na wypadek Pożaru,
• uzyskanie zezwolenia na organizację imprezy masowej,
• ochrona mienia zgodnie z harmonogramem,
• ochrona pikniku zgodnie z harmonogramem,
• ochrona imprezy masowej zgodnie z harmonogramem
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174752 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174752 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174752 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "Agencja Ochrony Osób i Mienia Zubrzycki" Sebastian Zubrzycki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia Zubrzycki Sp. z o.o. , Fort Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272423898
7.3.3) Ulica: Łucka 18 lok. 1701A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-845
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Agencja Ochrony Osób i Mienia Zubrzycki" Sebastian Zubrzycki
jakie przetargi wygrała firma
"Agencja Ochrony Osób i Mienia Zubrzycki" Sebastian Zubrzycki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214944,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-13 do 2024-06-25INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
- Najem długoterminowy obejmujący okres 24 miesięcy, dwóch zeroemisyjnych fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 9/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konwój wartości pieniężnych.
- Usługa ochrony fizycznej budynku nr 35 - Rektorat Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie wraz ze znajdującym się w nim mieniem i osobami
- Pełnienie ochrony zbiorów Muzeum Niepołomickiego oraz dzieł sztuki Muzeum Narodowego w Krakowie eksponowanych na Zamku Królewskim w Niepołomicach
- Usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w siedzibie Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa wraz z przyległym do niej terenem
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia dla WSSE w Warszawie
- Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.