Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00250451/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Nowe kwalifikacje – inwestycja w rozwój”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 1 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W TOMASZOWIE MAZ.
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP NR 1 W TOMASZOWIE MAZ.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190532
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Antoniego 29
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 44 724 55 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp1.sekretariat@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Nowe kwalifikacje – inwestycja w rozwój”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce617f80-3809-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011960/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów/uczennic i nauczycieli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu „Nowe kwalifikacje – inwestycja w rozwój”, nr RPLD.11.03.01-10-0028/19 w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250451/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP1.2720.56.2021/NK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń dla uczniów i nauczycieli.Część 1 – obejmuje przeprowadzenie szkoleń z następującej tematyki:
1) „Zaawansowane metody lutowania i napraw pakietów elektronicznych wraz
z komponentem dla pakietów elektronicznych działających w przestrzeni kosmicznej (IPC)”,
2) „Pakiety elektroniczne z komponentami Ball Grid Array w praktyce, w tym również zastosowania SPACE(BGA)”,
3) „Ochrona przed elektrycznością statyczną pakietów elektronicznych z uwzględnieniem aplikacji SPACE(ESD)”.
2. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia, z tym, że na każdą z części zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczby części zamówienia, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.
3. Dla każdej części zamówienia Zamawiający dokona odrębnie:
a) oceny ofert,
b) wyboru najkorzystniejszej oferty,
c) zawarcia umowy.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1 do SWZ) oraz Projekty umów (Załącznik nr 4A do SWZ )
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 834200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń dla uczniów i nauczycieli.Część 2 – obejmuje przeprowadzenie szkoleń z następującej tematyki:
1) „AUTOCAD 3D”,
2. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia, z tym, że na każdą z części zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczby części zamówienia, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.
3. Dla każdej części zamówienia Zamawiający dokona odrębnie:
a) oceny ofert,
b) wyboru najkorzystniejszej oferty,
c) zawarcia umowy.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1 do SWZ) oraz Projekty umów (Załącznik nr 4B do SWZ )
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 14133,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renex Electronics Education Center Marzena Szczotkowska-Topić
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 911080494, NIP: 8881011461
7.3.3) Ulica: Al. Kazimierza Wielkiego
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RENEX ELECTRONICS EDUCATION CENTER - MARZENA SZCZOTKOWSKA-TOPIĆ
jakie przetargi wygrała firma
RENEX ELECTRONICS EDUCATION CENTER - MARZENA SZCZOTKOWSKA-TOPIĆ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4792,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4792,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAD Planet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 0000566964, NIP: 7292708286
7.3.3) Ulica: Dowborczyków
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-019
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4792,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: " Przebudowa DP 4338E w Tomaszowie Mazowieckim ul. Dworcowa"
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 116402E w m. Zaborów Pierwszy, Zaborów Drugi, Łazisko, gmina Tomaszów Mazowiecki
- Serwis oprogramowania firmy Asseco Poland S.A.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: " Przebudowa drogi powiatowej nr 4321E w m. Prażki"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4319E w m. Ciosny"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Przebudowa DP 4310E w m. Roszkowa Wola pod wiaduktem kolejowym"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci; Grupowych treningów umiejętności społecznych (TUS) oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń oraz czterech dwudniowych warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania lokalnych planów deinstytucjonalizacji usług społecznych (LPDI)
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka VI - Doradztwo zawodowe
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.