Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00268649/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00275382/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 125
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-915df804-e856-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dozór techniczny w zakresie transportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-915df804-e856-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005665/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268649
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.290.5.2024.P2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Grubościomierz ultradźwiękowy, głowica Typ 14.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 38120,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Grubościomierz ultradźwiękowy, głowica Typ 24.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 8050,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Wzorce grubości4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 12650,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Dalmierze, endoskopy, multimetr4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 16860,26 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Suwmiarki, przymiary, luksomierze, spoinomierze4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 6787,99 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Manometry4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 14771,04 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 Lamy4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 47950,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 Detektor do wykrywania nieszczelności w instalacjach gazowych (gazy palne)4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 7415,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 46 986,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty (51 660,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 9 963,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty (12 300,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 15 621,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty
(20 295,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19999,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20725,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19999,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 385642970
7.3.3) Ulica: Plac Solny 20/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-063
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19999,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5237,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16998,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5237,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FAKTOR PIOTR PACHCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570094726
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 26
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5237,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w odniesieniu do części 6 Manometry do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79999,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FAKTOR PIOTR PACHCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570094726
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 26
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 9 225,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty
(15 990,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury badawczej - ZK-DZP.262.17.2024
- AD/ZP/44/25 Zakup zestawu chromatografii gazowej sprzężonej z detektorem FID i TCD wyposażony w generator wodoru wraz z przeprowadzeniem szkolenia oraz wsparciem technicznym.
- DOSTAWA BIOREAKTORA
- Dostawa analizatora elementarnego
- Zakup i dostawa komory do hodowli w warunkach hipoksji wraz z inkubatorem hodowlanym z regulacją tlenu, komorą do hodowli w warunkach beztlenowych oraz manualnym woltomierzem nabłonkowym TEER
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.