Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266117/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta Pabianice
w sezonie zimowym 2021/2022 – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365914881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzywna 1
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 215-97-72
1.5.8.) Numer faksu: (42) 215 -95-37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdm.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdm.pabianice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zdm.pabianice.pl/przetargi/231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta Pabianicew sezonie zimowym 2021/2022 – II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08fe5a2e-430f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011724/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta Pabianice w sezonie zimowym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266117/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/ZDM/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych i powiatowych polegającym na utrzymaniu przejezdności dróg w okresie zimowym, w sezonie 2021/2022 w systemie 24 godzinnym, przez 7 dni w tygodniu - drogi nieutwardzone – trasa I.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych i powiatowych polegającym na utrzymaniu przejezdności dróg w okresie zimowym, w sezonie 2021/2022 w systemie 24 godzinnym, przez 7 dni w tygodniu - drogi nieutwardzone – trasa II.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych i powiatowych polegającym na utrzymaniu przejezdności dróg w okresie zimowym, w sezonie 2021/2022 w systemie 24 godzinnym, przez 7 dni w tygodniu - chodniki – trasa I.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 93000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych i powiatowych polegającym na utrzymaniu przejezdności dróg w okresie zimowym, w sezonie 2021/2022 w systemie 24 godzinnym, przez 7 dni w tygodniu - chodniki – trasa II.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 107000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych i powiatowych polegającym na utrzymaniu przejezdności dróg w okresie zimowym, w sezonie 2021/2022 w systemie 24 godzinnym, przez 7 dni w tygodniu - przejścia dla pieszych – trasa I.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 47000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych i powiatowych polegającym na utrzymaniu przejezdności dróg w okresie zimowym, w sezonie 2021/2022 w systemie 24 godzinnym, przez 7 dni w tygodniu - przejścia dla pieszych – trasa II.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 12.11.2021 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00266117/01, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.11.2021 roku nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 12.11.2021 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00266117/01, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.11.2021 roku nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 12.11.2021 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00266117/01, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.11.2021 roku została złożona jedna oferta – przez Wykonawcę: MARKOM Marcin Różycki z Aleksandrowa Łódzkiego. Zbiorcze zestawienie danych zawiera tabela z załącznika nr 1 do przedmiotowego pisma.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający wezwał w trybie określonym w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wskazanego Wykonawcę do złożenia dokumentów podmiotowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Uzupełnienie dokumentów miało nastąpić do dnia 30.11.2021 roku. Do zakreślonego terminu żadna odpowiedź nie wpłynęła.
W dniu 02.12.2021 roku, w związku z brakiem uzupełnienia dokumentów, Zamawiający działając w trybie określonym w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, wezwał ponownie Wykonawcę do złożenia dokumentów do dnia 03.12.2021 roku. Do zakreślonego terminu żadna odpowiedź nie wpłynęła.
Tym samym Wykonawca nie potwierdził, iż nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu, co z kolei stanowi przesłankę do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) w/w ustawy, który stanowi iż Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie …. podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu ….
Brak ważnych ofert stanowi natomiast podstawę do unieważnienia postępowania na podstawie w/w art. ustawy, tj. art. 255 pkt. 2) w/w ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 12.11.2021 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00266117/01, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.11.2021 roku została złożona jedna oferta – przez Wykonawcę: MARKOM Marcin Różycki z Aleksandrowa Łódzkiego. Zbiorcze zestawienie danych zawiera tabela z załącznika nr 1 do przedmiotowego pisma.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający wezwał w trybie określonym w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wskazanego Wykonawcę do złożenia dokumentów podmiotowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Uzupełnienie dokumentów miało nastąpić do dnia 30.11.2021 roku. Do zakreślonego terminu żadna odpowiedź nie wpłynęła.
W dniu 02.12.2021 roku, w związku z brakiem uzupełnienia dokumentów, Zamawiający działając w trybie określonym w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, wezwał ponownie Wykonawcę do złożenia dokumentów do dnia 03.12.2021 roku. Do zakreślonego terminu żadna odpowiedź nie wpłynęła.
Tym samym Wykonawca nie potwierdził, iż nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu, co z kolei stanowi przesłankę do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) w/w ustawy, który stanowi iż Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie …. podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu ….
Brak ważnych ofert stanowi natomiast podstawę do unieważnienia postępowania na podstawie w/w art. ustawy, tj. art. 255 pkt. 2) w/w ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 12.11.2021 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00266117/01, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.11.2021 roku została złożona jedna oferta – przez Wykonawcę: MARKOM Marcin Różycki z Aleksandrowa Łódzkiego. Zbiorcze zestawienie danych zawiera tabela z załącznika nr 1 do przedmiotowego pisma.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający wezwał w trybie określonym w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wskazanego Wykonawcę do złożenia dokumentów podmiotowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Uzupełnienie dokumentów miało nastąpić do dnia 30.11.2021 roku. Do zakreślonego terminu żadna odpowiedź nie wpłynęła.
W dniu 02.12.2021 roku, w związku z brakiem uzupełnienia dokumentów, Zamawiający działając w trybie określonym w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, wezwał ponownie Wykonawcę do złożenia dokumentów do dnia 03.12.2021 roku. Do zakreślonego terminu żadna odpowiedź nie wpłynęła.
Tym samym Wykonawca nie potwierdził, iż nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu, co z kolei stanowi przesłankę do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) w/w ustawy, który stanowi iż Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie …. podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu ….
Brak ważnych ofert stanowi natomiast podstawę do unieważnienia postępowania na podstawie w/w art. ustawy, tj. art. 255 pkt. 2) w/w ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 12.11.2021 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00266117/01, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.11.2021 roku została złożona jedna oferta – przez Wykonawcę: MARKOM Marcin Różycki z Aleksandrowa Łódzkiego. Zbiorcze zestawienie danych zawiera tabela z załącznika nr 1 do przedmiotowego pisma.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający wezwał w trybie określonym w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wskazanego Wykonawcę do złożenia dokumentów podmiotowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Uzupełnienie dokumentów miało nastąpić do dnia 30.11.2021 roku. Do zakreślonego terminu żadna odpowiedź nie wpłynęła.
W dniu 02.12.2021 roku, w związku z brakiem uzupełnienia dokumentów, Zamawiający działając w trybie określonym w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, wezwał ponownie Wykonawcę do złożenia dokumentów do dnia 03.12.2021 roku. Do zakreślonego terminu żadna odpowiedź nie wpłynęła.
Tym samym Wykonawca nie potwierdził, iż nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu, co z kolei stanowi przesłankę do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) w/w ustawy, który stanowi iż Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie …. podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu ….
Brak ważnych ofert stanowi natomiast podstawę do unieważnienia postępowania na podstawie w/w art. ustawy, tj. art. 255 pkt. 2) w/w ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 4911E - ul. Wspólna w Pabianicach"
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.