Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00150487/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 4791P na odcinku od DK 12 do m. Pawłowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 69 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 4791P na odcinku od DK 12 do m. Pawłowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cb5f2f8-ca3e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048249/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa drogi powiatowej nr 4791P na odcinku od DK12 do m. Pawłowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150487
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/p.n/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: „Rozbudowę drogi powiatowej nr 4791P na odcinku od DK 12 do m. Pawłowice”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- wycinkę drzew oraz mechaniczne karczowanie pni
- frezowanie nawierzchni bitumicznej
- roboty rozbiórkowe nawierzchni bitumicznej, betonowej, z kostki brukowej betonowej, krawężnika z ławą, obrzeża, podbudowy tłuczniowej, betonowej, przepustów pod zjazdami z rur betonowych i tworzywa sztucznego, oraz ścianek czołowych betonowych wraz z fundamentami,
- roboty ziemne pod konstrukcje nawierzchni jezdni, zjazdów ciągu pieszego i pieszo-rowerowego oraz chodnik,
- odtworzenie i pogłębienie rowów przydrożnych,
- budowę przepustów pod zjazdami,
- wykonanie wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem
- ustawienie krawężników i obrzeży betonowych wibroprasowanych na ławie betonowej z oporem,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- oczyszczenie i skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową,
- ułożenie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej,
- ułożenie nawierzchni zjazdów, ciągu pieszo-rowerowego oraz chodnika z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4
- ułożenie warstwy wiążącej oraz ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- montaż barier ochronnych oraz ustawienie słupków do znaków drogowych wraz z montażem tablic znaków drogowych,
- malowanie grubowarstwowe linii segregacyjnych, krawędziowych ciągłych i przerywanych, przejść dla pieszych oraz symboli na jezdni,
UWAGA!
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie obejmuje:
1) wykonania chodnika po stronie prawej jezdni w m. Pawłowice od km 2+000 do km 2+100 rozbudowywanej drogi powiatowej.
2) wykonania przebudowy sieci gazowej na odc. od km 1+980 do km 2+218
w m. Pawłowice.
Do zadań Wykonawcy należy koszt zapewnienia nadzoru przyrodniczego w trakcie usuwania drzew, w celu identyfikacji chronionych gatunków zwierząt, roślin i grzybów oraz gniazd ptasich, w okresie lęgowym ptaków (tj. od 1 marca do 15 października).
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, określony w §1, na obszarze niezabudowanym realizowany był w taki sposób, aby w okresie przeprowadzania prac polowych przy żniwach, nie ograniczał jednego dojazdu pojazdów i maszyn rolniczych do tych pól.
Przedstawione modyfikacje, zostały uwzględnione w przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych, stanowiących załącznik nr 8 i nr 9 do SWZ
Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego, który zdecyduje o możliwości dokonania zmian lub uzupełnień, przy czym w sytuacji rozbieżności pomiędzy zapisami w przedmiarach robót a zapisami w projekcie, czy w przypadku pominięcia opisu w projekcie, decydujące znaczenie mają przedmiary robót oraz kosztorysy ofertowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB)- załącznik nr 7 do SWZ
- przedmiary robót– załącznik nr 8 do SWZ
- kosztorysy ofertowe– załącznik nr 9 do SWZ
- dokumentacja techniczna – załącznik nr 10 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy.
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7350328,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8934293,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7350328,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy niebitumiczne, roboty brukarskie, roboty wykończeniowe oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, zieleń,
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7350328,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
- Remont chodnika w pasie drogowym drogi publicznej - ul. Bema w Lesznie (Etap 1)
- Sukcesywne dostawy wewnętrznych implantów piersi
- "Usługi sprzętowo- transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2024/2025"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lesznie
- Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych III
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.