Og³oszenie z dnia 2021-12-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00054022/01 - Wynik z dnia 2022-02-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Zag³oby w Kaletach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO KALETY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398706
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalety
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-660
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 352 76 30
1.5.8.) Numer faksu: 34 352 76 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kalety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.kalety.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej ul. Zag³oby w Kaletach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-21ddb696-648c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00330283
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00320275/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej ul. Zag³oby w Kaletach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które musz± spe³niaæ urz±dzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zosta³y na stronie internetowej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
• Miasto Kalety – Burmistrz Miasta Kalety z siedzib± przy ul. ¯wirki i Wigury 2, 42-660 Kalety,
administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej:
• e-mail: iod@kalety.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazw± : „Przebudowa drogi gminnej ul. Zag³oby w Kaletach"
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Administrator odpowiada we w³asnym zakresie za wype³nienie obowi±zku wynikaj±cego z RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZBM.271.07.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 361024,30 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Przebudowie drogi gminnej ul. Zag³oby w Kaletach”, w zakresie:
Wykonania nawierzchni jezdni z kostki betonowej grubo¶ci 8 cm o powierzchni – 527,3 m2. Wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej – kolor czerwony - grubo¶ci 8 cm o powierzchni 250,1 m2. Zabudowanie studni betonowych fi 1000 w ilo¶ci 3 sztuk oraz wpusty deszczowe w ilo¶ci 7 sztuk. Wykonanie kana³u deszczowego z rur PCV SN 8 o ¶rednicy fi 200 w ilo¶ci 95,0 mb oraz przykanaliki z rur PVC SN 8 fi 160 w ilo¶ci 30,00 mb. Wykonanie wpiêcia do istniej±cej kanalizacji deszczowej w ulicy Sienkiewicza i odtworzenie istniej±cej nawierzchni asfaltowej ulicy Sienkiewicza.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±: projekt budowlano – wykonawczy, przedmiary robót, projekty organizacji ruchu oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±ce za³±cznik nr 8 do SWZ – dokumentacja techniczna do niniejszego SWZ.
W razie wyst±pienia prac nie ujêtych w przedmiarze robót nale¿y wykazaæ je w kosztorysie ofertowym jako dodatkowa pozycja tj. geodezja powykonawcza, zaplecze budowy, kamerownie kanalizacji deszczowej i inne zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznawana oferentom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, tj. uzyska³a w sumie najwiêksz± ilo¶æ punktów na podstawie przyjêtych kryteriów oceny ofert.
Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± punktacjê po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczymZamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ w wysoko¶ci: 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100);
4.Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
4.1. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± (1) robotê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± robocie stanowi±cej przedmiot zamówienia tj.:
• robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu budowy, przebudowy drogi o warto¶ci min. 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100);
W przypadku, gdy wykazywane roboty budowlane, s± czê¶ci± wiêkszego zamówienia dotycz±cego szerszego zakresu robót, nale¿y podaæ w wykazie robót budowlanych tylko informacje potwierdzaj±ce spe³nianie ww. warunku.
W przypadku wskazania przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u, waluty innej ni¿ polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie ¶redni kurs NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych na portalu internetowym Urzêdu Zamówieñ Publicznych.
4.2. Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie min. (1) jedn± osob± która przy realizacji zamówienia bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy zdoln± do wykonania zamówienia tj. posiadaj±c± prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
• drogowej min. w ograniczonym zakresie
lub spe³niaj±c±/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.). tj. osob±/ami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach
lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
oraz zrzeszon±/ymi we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117),
odrêbnych lub spe³niaj±c±/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. w celu wykazania spe³niania warunku dot. sytuacji ekonomicznej
dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
2. w celu wykazania spe³niania warunku dot. zdolno¶ci technicznej z SWZ
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
Okres, o którym wy¿ej mowa liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
3. w celu wykazania spe³niania warunku dot. wykazu osób z ust. 3.4.2.
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca winien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³ 00/100);2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
2.1. pieni±dzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Je¿eli wadium jest wnoszone w pieni±dzu, nale¿y je wp³aciæ przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank PKO BP S.A. nr konta:
25 1020 2313 0000 3902 0518 3068
Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, gdy wp³yw ¶rodków na rachunek zamawiaj±cego nast±pi przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Zaleca siê w tytule wp³aty wpisaæ:
„wadium: ZBM.271.07.2021”
lub
„wadium: Przebudowa drogi gminnej ul. Zag³oby w Kaletach”
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).
Pe³nomocnictwo, mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (rozdzia³ XVI SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 16 za³±cznika nr 10 do SWZ - projektowane zapisy umowne1. Zgodnie z tre¶ci± art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy.
2. Strony dopuszczaj± zmianê postanowieñ niniejszej umowy w przypadku:
1) zmianie ulegn± przepisy, które nios± za sob± zmianê stawki podatku VAT – zmianie ulega odpowiednio wynagrodzenie brutto,
2) wyst±pienia wyj±tkowo nieprzyjaznych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±c± technologi± i zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej, potwierdzonych przez osobê nadzoruj±c± reprezentuj±c± Zamawiaj±cego –
zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas wyst±pienia wyj±tkowo nieprzyjaznych warunków atmosferycznych,
3) dzia³ania si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej strony umowy zobowi±zane s± do do³o¿enia wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum zw³oki w
wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych powsta³ych na skutek dzia³ania si³y wy¿szej – zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas wystêpowania si³y wy¿szej,
4) zaistnienia przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy robót, tj. kolizji z robotami prowadzonymi równolegle np. w s±siedztwie placu budowy, uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie robót – zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas wystêpowania kolizji uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót objêtych przedmiotem umowy.
5) powstania sytuacji wywo³anych przyczynami zewnêtrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniaj± potrzebê tej zmiany, nie powoduj±cej zachwiania równowagi ekonomicznej pomiêdzy Wykonawc±, a Zamawiaj±cym.
6) zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materia³ów, je¿eli nowe rozwi±zania bêd± korzystne dla zamawiaj±cego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jako¶ciowych.
7) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany zakresu prac powierzonego podwykonawcy.
8) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy robót lub wprowadzenia nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty - je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust.1 ustawy w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spe³nia warunki udzia³u okre¶lone w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, które swoimi
zasobami potwierdzi³ poprzedni podwykonawca. Ponadto podmiot ten (inny podwykonawca) nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o przes³anki zawarte w art. 108 ust. 1 lub w art. 109 ust. 1 ustawy, wskazane w SWZ. W tym celu zobowi±zany jest przed³o¿yæ stosowne
o¶wiadczenie i dokumenty wymagane w postanowieniach SWZ.
9) zmiany obowi±zuj±cych przepisów je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego,
10) braku mo¿liwo¶ci wykonywania umowy z uwagi na okoliczno¶ci zwi±zane z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania o wp³ywie w/w okoliczno¶ci na termin wykonania zamówienia wraz z do³±czeniem stosownych dokumentów na
ich potwierdzenie).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania, oferty lub wniosku" dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl,
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-19 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-17
INNE PRZETARGI KALETY
wiêcej: przetargi KALETY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie pomieszczeñ przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku przedszkola na ¿³obek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowo¶ci Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz po³o¿enie p³ytek pod³ogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bu³garskiej 17 w Poznaniu, nosz±cym nazwê ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓ£KI LE¦NEJ WRAZ Z NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡, ROZBIÓRKA ISTNIEJ¡CEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LE¦NEJ W NADLE¦NICTWIE KO¦CIERZYNA
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.