Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268108/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4f2bd7-080b-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034714/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Alergeny testów skórnych - poz. 2 planu Apteki ul.Rycerska
1.2.3 Talk sterylny do talkowania opłucnej - poz. 3 planu Apteki ul.Rycerska
1.2.5 Wapno sodowane - poz. 6 planu Apteki ul.Rycerska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268108/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.31-A.2022, Postępowanie nr 59
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyrób medyczny: Wapno sodowane z indykatorem, proszek, pojemność 4,5 kg.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający wymagał zaoferowania przedmiotów zamówienia, które spełniają wymagania opisane w Formularzu cenowo – ofertowym, spełniają wymagania opisane w SWZ.
4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres – 24 miesiące, licząc od daty podpisana umowy.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
6. Planowana dostawa przedmiotów zamówienia przez 24 miesiące licząc od daty zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyroby medyczne, a w tym:Talk sterylny bezazbestowy do talkowania opłucnej, fiolka 4 g
Talk sterylny bezazbestowy do talkowania opłucnej, zestaw z aplikatorem ( gruszka) 3g
Uzupełnienie do zestawu do pudrowania, 3g, fiolka,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający wymagał zaoferowania przedmiotów zamówienia, które spełniają wymagania opisane w Formularzu cenowo – ofertowym, spełniają wymagania opisane w SWZ.
4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres – 24 miesiące, licząc od daty podpisana umowy.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
6. Planowana dostawa przedmiotów zamówienia przez 24 miesiące licząc od daty zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38960,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Produkty lecznicze, a w tym:Roztwór do testów punktowych, do stosowania na powierzchnię skóry, Mieszanki, Pyłki, Sierść, Pleśnie, Wołowina, Drób, Wieprzowina, Ryby, Owoce, Orzech, Kakao, Pomidor, Warzywa, Mąka, Alfa-Laktalbumina, Beta-Laktalbumina, Kazeina, Mleko, Białko jaja, Żółtko, Roztocza, Kontrola ujemna i dodatnia – 39 pozycji w Części
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający wymagał zaoferowania przedmiotów zamówienia, które spełniają wymagania opisane w Formularzu cenowo – ofertowym, spełniają wymagania opisane w SWZ.
4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres – 24 miesiące, licząc od daty podpisana umowy.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
6. Planowana dostawa przedmiotów zamówienia przez 24 miesiące licząc od daty zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 75465,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Produkty lecznicze, a w tym:Roztwór do testów punktowych, do stosowania na powierzchnię skóry, stężenie alergenu: 50 000 BU/ml, Pyłki, Sierść, Mięso, Orzeszki, Owoce, Warzywa, Mąka, Jajko kurze, op. ml – 13 pozycji w Części
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający wymagał zaoferowania przedmiotów zamówienia, które spełniają wymagania opisane w Formularzu cenowo – ofertowym, spełniają wymagania opisane w SWZ.
4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres – 24 miesiące, licząc od daty podpisana umowy.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
6. Planowana dostawa przedmiotów zamówienia przez 24 miesiące licząc od daty zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 24700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14346,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14346,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka Komandytowo Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462875090
7.3.3) Ulica: Browarowa 21
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14346,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45619,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45619,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45619,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-OXIGEN POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213041669
7.3.3) Ulica: Łowicka 50/15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-531
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRO - OXIGEN POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRO - OXIGEN POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45619,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Do postępowania w Części nr 3 nie wpłynęła ani jedna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Do postępowania w Części nr 4 nie wpłynęła ani jedna oferta.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.