Ogłoszenie z dnia 2021-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00249296/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00267329/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Skatepark przy ul. Kąpielowej” – ETAP I, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Skatepark przy ul. Kąpielowej” – ETAP I, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fcfb503-37cb-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000979/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 Budowa skateparku przy ul. Kąpielowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249296/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.128.21.JC1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1007435,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Skatepark przy ul. Kąpielowej” – ETAP I, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.128.21.JC1.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest realizacja zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych w zakresie realizacji skateparku przy ul. Kąpielowej ETAP I w obszarze działek nr 175/2, 174/2, 174/1, 175/1, 172/1 obr. P-88, 189/2 obr. P-90 jedn. ewid. Podgórze przy ul. Kąpielowej w Krakowie.
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakresy objęte prawem opcji nr 1 i opcji nr 2 przysługującej Zamawiającemu.
1.4 Zakres podstawowy zamówienia obejmuje między innymi:
1.4.1 roboty budowlane związane z zagospodarowaniem działek wymienionych w pkt. 1.2 polegające na realizacji skateparku przy ul. Kąpielowej ETAP I w tym w szczególności:
1.4.1.1 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w tym roboty pomiarowe, wycinka drzew,
1.4.1.2 budowę skateparku, w tym roboty ziemne, wykonanie złóż rozsączających, podbudowy, nawierzchni betonowej i przeszkód betonowych skateparku,
1.4.1.3 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach w tym przywrócenie zniszczonych trawników,
1.4.1.4 wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej w zakresie opracowania objętego pozwoleniem na budowę i dokumentacją projektową wraz z wprowadzeniem danych do systemu Greenspaces i naniesieniem etykiet ARBOTAG na drzewa objęte inwentaryzacją.
1.5 Zamawiający zaznacza, iż w wycenie oferty należy uwzględnić specyfikę terenu, jego ukształtowanie oraz należy założyć, iż część robót należy wykonać w sposób ręczny zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem wytycznych innych jednostek miejskich oraz właścicieli sieci uzbrojenia terenu.
1.6 Zamawiający informuje, iż w zakresie części działki 175/2 i 175/1 obr. P-88 jedn. ewid. Podgórze stanowiącej zjazd z ul. Kąpielowej prowadzone jest obecnie postępowanie przed Sądem w sprawie o zasiedzenie przez osoby trzecie, co może stanowić utrudnienie w organizacji placu budowy, w związku z czym w wycenie oferty należy uwzględnić możliwą konieczność porozumienia z ww. osobami lub uzgodnienia z ZDMK w Krakowie dodatkowego tymczasowego zjazdu z ul. Kąpielowej w celu obsługi placu budowy.
1.7 Zakres zamówienia objętego prawem opcji nr 1 dotyczy realizacji prac ogrodniczych w zakresie Etap I.
1.8 Zakres zamówienia objętego prawem opcji nr 2 dotyczy realizacji nawierzchni z kostki brukowej i geokraty oraz elementów zagospodarowania w zakresie małej architektury Etap I.
1.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji nr 1 dotyczy możliwości zlecenia przeprowadzenia prac ogrodniczych w zakresie Etapu I oraz w zakresie opcji nr 2 dotyczy realizacji nawierzchni z kostki brukowej i geokraty oraz elementów zagospodarowania w zakresie małej architektury Etap I. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie części zamówienia objętej prawem opcji (opcja nr 1 lub opcja nr 2 ). Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych w zakresie: opcja nr 1 przeprowadzenia prac ogrodniczych w zakresie Etap I i opcja nr 2 realizacja nawierzchni z kostki brukowej i geokraty oraz elementów zagospodarowania w zakresie małej architektury Etap I. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 31.03.2022r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji po zakładanym dniu 31.03.2022r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.10 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.11 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.12 Szczegółowy opis przedmiotu został również przedstawiony w pkt 5) 9. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz
z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39113600-3 - Ławki
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1275611,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1894200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1525500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techramps sp. z o.o., sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832101252
7.3.3) Ulica: ul. Organki 2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-990
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHRAMPS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TECHRAMPS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1525500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
wartość zakresu objętego prawem opcji 2 w zakresie małej architektury Etap I wynosi 86.100,00 zł brutto. Dodatkowe zakresy objęte prawem opcji, zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.