Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232831/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
- 2024/BZP 00260903/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00274024/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa dp nr 1646K Skrzypne-Szaflary-Ostrowsko na odc.I-w km od 6+764,80 do km 7+658,35,na odc.II-w km od 7+658,20 do km 8+086,26, na odc.III-w km od 9+244,35 do km 9+954,66 w miejscowości Szaflary
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarzad Dróg w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491931399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182662888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.pzd@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.nowotarski.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_nowotarski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa dp nr 1646K Skrzypne-Szaflary-Ostrowsko na odc.I-w km od 6+764,80 do km 7+658,35,na odc.II-w km od 7+658,20 do km 8+086,26, na odc.III-w km od 9+244,35 do km 9+954,66 w miejscowości Szaflary2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b6d23c0-dae3-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038001/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa dp nr 1646K Skrzypne-Szaflary-Ostrowsko na odc.I-w km od 6+764,80 do km 7+658,35,na odc.II-w km od 7+658,20 do km 8+086,26, na odc.III-w km od 9+244,35 do km 9+954,66 w miejscowości Szaflary
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232831
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZP.261.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1646K Skrzypne-Szaflary-Ostrowsko na odcinku - w km od 6+764,80 do km 9+954,66 w miejscowości Szaflary.
2. W zakres zamówienia wchodzi m.in.:
1) na odcinku I - w km od 6+764,80 do km 7+658,35:
a) budowa chodnika,
b) przebudowa zjazdów,
c) budowa ścieżki rowerowej,
d) budowa ciągu pieszo – rowerowego,
e) budowa kanalizacji deszczowej,
f) budowa wzdłuż proj. chodnika dla pieszych drenażu w km. 6+999,80 do km 7+645,10,
g) budowa poszerzenia jezdni,
h) budowa przejścia dla pieszych,
i) budowa ścieku przykrawężnikowego,
j) rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania.
2) na odcinku II - w km od 7+658,20 do km 8+086,26:
a) budowa ścieżki rowerowej,
b) budowa kanalizacji deszczowej,
c) przebudowa zjazdów indywidualnych,
d) budowa poszerzenia jezdni,
e) rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania.
3) na odcinku III - w km od 9+244,35 do km 9+954,66:
a) budowa jezdni,
b) budowa pobocza,
c) budowie chodnika,
d) budowie kanalizacji deszczowej,
e) przebudowie zjazdów indywidualnych,
f) przebudowie skrzyżowań z innymi drogami publicznymi,
g) Budowie ścieku przykrawężnikowego,
h) rozbiórce istniejących elementów zagospodarowania,
i) przebudowie, budowie i remoncie elementów zagospodarowania (w tym m.in.: budowa małego mostu na potoku Furczańskim wraz z umocnieniem dna i skarp, oraz budowa umocnienia potoku bez nazwy),
j) budowa palisady,
k) budowa umocnienia dna projektowanego rowu,
l) budowa korytek ściekowych,
m) budowa pochylni na chodniku,
n) budowa progów na chodniku,
o) przebudowa sieci teletechnicznej,
p) przebudowa sieci elektroenergetycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8912308,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11822802,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8912308,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7350009666
7.3.3) Ulica: ul. Szaflarska 102
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża energetyczna i teletechniczna, kanalizacja deszczowa oraz roboty brukarskie - podwykonawca jeszcze nie jest znany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8912308,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
pzd@nowotarski.pl
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Targu na potrzeby stołówki prowadzonej przez Przedszkole nr 2 w Nowym Targu w okresie od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Dostawa sprzętu oraz aparatury medycznej
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.