Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej uczęszczającej do przedszkoli, szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Sośnie w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wielkopolska 47
1.5.2.) Miejscowość: Sośnie
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-435
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosnie@sosnie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosnie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej uczęszczającej do przedszkoli, szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Sośnie w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8f64d9d-1a3f-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001027/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej uczęszczającej do przedszkoli, szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Sośnie w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305014/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp. Zamawiający udziela zamówienia spółce komunalnej, której jest jedynym właścicielem i która nie posiada kapitału prywatnego, a której zasadnicza działalność (w ponad 90%) dotyczy zadań powierzonych jej do wykonywania przez Zamawiającego. Powierzenie przez Gminę wykonywania zadań własnych utworzonej przez nią spółce prawa handlowego nie stanowi zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej uczęszczającej do przedszkoli, szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Sośnie w roku szkolnym 2022/2023.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dowóz i odwóz uczniów do oddziału przedszkolnego i szkoły podstawowej w Szkole Filialnej w Bogdaju, Bogdaj 15, 63-435 Sośnie;
2) Dowóz i odwóz uczniów do przedszkola i szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Cieszynie, Cieszyn, ul. Kościelna 17, 63-435 Sośnie;
3) Dowóz i odwóz uczniów do przedszkola i szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Pawłowie z zamiejscowymi oddziałami w Chojniku, Pawłów 3, 63-435 Sośnie;
4) Dowóz i odwóz uczniów do przedszkola, szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Sośniach, ul. Wielkopolska 43, 63-435 Sośnie;
Szacunkowa liczba dzieci objętych dowożeniem wynosi 219 uczniów. Dowóz i odwóz uczniów do ww. szkół odbywał się będzie w dni nauki szkolnej. Przewidywana ilość dni nauki w rok szkolnym 2022/2023 wynosi 186 dni. Dowóz uczniów będzie odbywać się pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanymi. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
Wykonawca zapewni uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa, wygodę, w szczególności miejsca siedzące. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341661,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341661,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341661,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLKOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222239035
7.3.3) Ulica: ul. Wielkopolska 11
7.3.4) Miejscowość: Sośnie
7.3.5) Kod pocztowy: 63-435
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341661,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23INNE PRZETARGI SOŚNIE
więcej: przetargi SOŚNIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi transportu sanitarnego
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. III
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.