Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00207994/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
- 2024/BZP 00235075/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr G1003P w miejscowości Skrzynka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTROWITE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowite
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-402
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2765 160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmostrowite@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowite.samorzady.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-674fdb32-cef5-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej nr G1003P w miejscowości Skrzynka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-674fdb32-cef5-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053376/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa drogi gminnej nr G1003P w miejscowości Skrzynka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207994
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OO.ZP.271.4.2024.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej G1003P w miejscowości Skrzynka, na którą składa się:
wykonanie nawierzchni jezdni wraz z podbudowami,
wykonanie przebudowy skrzyżowania z drogą gminną nr G1022P,
wykonanie poboczy,
wykonanie zjazdów bitumicznych wraz z podbudowami,
wykonanie zieleni z humusu obsianego mieszanką traw,
wykonanie przebudowy sieci teletechnicznej,
wykonanie elementów organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego.
W obrębie rozbudowywanej drogi znajduje się następujące uzbrojenie:
sieć energetyczna,
sieć teletechniczna,
sieć wodociągową.
Projektowana inwestycja powoduje kolizję z siecią teletechniczną. Projekt przebudowy sieci stanowi odrębne opracowanie.
Dla przedmiotowej inwestycji odwodnienie drogi gminnej realizowane będzie za pomocą odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych zapewniających sprawne odprowadzenie wód opadowych i roztopowych powierzchniowo na przyległy teren
w granicach pasa drogowego
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją, przedmiarem robót, wiedzą techniczną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym przedmiar robót oraz opis techniczny znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część SWZ ( załącznik nr 1 do SWZ.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2205833,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5877147,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2205833,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBRUK Marek Begier spółka komandytowo - akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521629447
7.3.3) Ulica: Polna 1B
7.3.4) Miejscowość: Nekla
7.3.5) Kod pocztowy: 62-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBRUK MAREK BEGIER SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBRUK MAREK BEGIER SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2205833,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.