Ogłoszenie z dnia 2021-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00255926/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fortepianu dla ZPSM w Bochni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH W BOCHNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123178151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. gen. Leopolda Okulickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (14) 612-32-70
1.5.8.) Numer faksu: (14) 611-86-19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psmsekretariat@muzycznaszkola.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzycznaszkola.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.e-cea.pl/1017/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fortepianu dla ZPSM w Bochni.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b114a703-3c00-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00088070/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup fortepianu do Sali Koncertowej ZPSM w Bochni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255926/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPSM.21.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252032,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego – Bochnia, plac gen. Leopolda Okulickiego 1 - transportem własnym fabrycznie nowego, nie będącego przedmiotem ekspozycji, nieużywanego, pochodzącego z bieżącej (nie starszej niż od 2019 roku lub później) produkcji instrumentu muzycznego – jednej sztuki wykonanego w technologii tradycyjnej zgodnie z właściwymi procedurami fortepianu wraz z dopasowanym pokrowcem oraz regulowaną ławą.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 03.11.2021 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00255926/01, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I.Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15.11.2021 roku została złożone dwie oferty.
W obu przypadkach wysokość zaoferowanych cen mieściły się w kwocie, jaką Zamawiający planował przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający w związku z zamiarem sprawdzenia oferowanego przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i poddania go w dalszej kolejności ocenie w kryterium jakość, pismem z dnia 16.11.2021 roku poprosił o umożliwienie dokonania oceny oferowanych instrumentów. Zgodnie z zapisami swz ocena mogła odbyć się po ich dostarczeniu do siedziby szkoły. Zamawiający wyznaczył termin realizacji zobowiązania – w ciągu 7 dni (tj. do dnia 22.11.2021 roku) od daty otwarcia ofert.
Zarówno jeden jak i drugi Wykonawca dostarczyli instrumenty.
W trakcie prowadzonej oceny zgodności zaoferowanych instrumentów z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający stwierdził co następuje:
1. W odniesieniu do zaoferowanego przez Wykonawcę - Salon Muzyczny FAN Grzegorz Walczyński Spółka z o.o. ze Szczecina – instrumentu: fortepianu Yamaha model S7XPE - zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest nowy oraz jest uszkodzony. W trakcie oceny wizualnej stwierdzono liczne ślady zarysowań oraz uszkodzeń. Ponadto zauważono również miejsce świadczące o wielokrotnym demontowaniu i ponownym składaniu elementów, o czym świadczą liczne rysy.
Wykonawca pismem z dnia 24.11.2021 roku został wezwany do złożenia wyjaśnień. W odpowiedzi pismem z dnia 26.11.2021 roku Wykonawca potwierdził zastrzeżenia Zamawiającego i wniósł o możliwość zabrania instrumentu. Co tym samym skutkuje brakiem możliwości kontynuowania oceny instrumentu, nawet w przypadku zamiaru Wykonawcy dokonania jego podmiany, co z kolei było by sprzeczne z zapisami specyfikacji warunków zamówienia, bo jej zapisy nie pozwalają na takie działanie.
2. W odniesieniu do zaoferowanego przez Wykonawcę - Silesia Music Center Spółka z o. o. z Kęt – instrumentu: Shigeru Kawai model SK-7L M/PEP:
a) rolki nóg nie posiadają mechanizmu hamulcowego (wymóg w tym zakresie został zdefiniowany w załączniku nr 6 do swz – punkt 2, podpunkt t)),
b) białe klawisze klawiatury zostały wykonane z włókien celulozy, a nie jak wymagał Zamawiający z tworzywa na bazie mineralnej (wymóg w tym zakresie został zdefiniowany w załączniku nr 6 do swz – punkt 2, podpunkt p)).
Tym samym w/w oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, tj. wtedy gdy treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Brak ważnych ofert stanowi natomiast podstawę do unieważnienia postępowania na podstawie w/w art. ustawy, tj. art. 255 pkt. 2) w/w ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294585,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
- Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni.
- Ubezpieczenie mienia, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu bocheńskiego oraz Powiatowych jednostek organizacyjnych
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- Transport uczestników sekcji sportowych MOSiR Bochnia na zawody sportowe, turnieje i zgrupowania w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
- Dostawa fortepianów i akcesoriów do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Nysie
- Dostawa instrumentów muzycznych dla PSM I stopnia w Końskich
- Dostawa 3 używanych fortepianów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Fryderyka Chopina przy ul. Strzelców Bytomskich 18 w Opolu
- Dostawa instrumentów dla orkiestry dętej w Zawoi
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.