eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaDostawa fortepianu dla PSM I stopnia Iławie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fortepianu dla PSM I stopnia Iławie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Iławie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000887888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki, 18

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 648 40 29

1.5.8.) Numer faksu: (89) 648 40 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psmilawa@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.ilawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.e-cea.pl/1503/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fortepianu dla PSM I stopnia Iławie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34dc62e4-47d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273183/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego – Iława, ul. Kościuszki 18 - transportem własnym, fabrycznie nowego, nie będącego przedmiotem ekspozycji, nieużywanego, pochodzącego z bieżącej (nie starszej niż od 2019 roku lub później) produkcji instrumentu muzycznego – jednej sztuki wykonanego w technologii tradycyjnej zgodnie z właściwymi procedurami fortepianu klasy mistrzowskiej wraz z dopasowanym pokrowcem oraz regulowaną ławą.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Kod CPV:
a) 37.31.00.00-4 - instrumenty muzyczne,
b) 37.32.16.00-0 – pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria.
4. Termin i sposób płatności – płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostawy w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku (faktury).

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Poprzez publikację w dniu 18.11.2021 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00273183/01, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 26.11.2021 roku zostały złożone dwie oferty.
Zauważenia wymaga fakt, iż po zapoznaniu się z treścią oferty nr 1, Zamawiający stwierdził iż – najprawdopodobniej przez pomyłkę – Wykonawca złożył ofertę przygotowaną na inne równolegle toczące się postępowanie, obejmujące również dostawę instrumentu, ale dla innego Zamawiającego, oraz o innych parametrach i w innym terminie. Stąd też nie zasadnym byłoby wpisywanie danych dotyczących wartości oferty, okresu gwarancji, terminu wykonania oraz terminu płatności do w/w zestawienia. Dalsze procedowanie powinno więc odbywać się tylko w odniesieniu do oferty nr 2 złożonej przez Wykonawcę: ANDERSKI - Roman Anderski z Rybnika, a treść złożonej przez Wykonawcę - Silesia Music Center Spółka z o. o. z Kęt – oferty potraktować jako niezgodną z warunkami zamówienia i tym samym podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający w związku z zamiarem sprawdzenia oferowanego przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i poddania go w dalszej kolejności ocenie w kryterium jakość, pismem z dnia 29.11.2021 roku poprosił o umożliwienie dokonania oceny oferowanego instrumentu tylko przez Wykonawcę, który złożył ofertę nr 2. Zgodnie z zapisami swz ocena mogła odbyć się po jego dostarczeniu do siedziby szkoły. Zamawiający wyznaczył termin realizacji zobowiązania – w ciągu 7 dni (tj. do dnia 03.12.2021 roku) od daty otwarcia ofert.
W odpowiedzi na wezwanie, Wykonawca - ANDERSKI - Roman Anderski z Rybnika – przesłał w dniu 29.11.2021 roku pismo, w którym stwierdził iż z przyczyn od Niego niezależnych nie jest w stanie dostarczyć instrumentu i w związku z tym prosi o anulowanie złożonej oferty.
W świetle przepisów ustawy po upływie terminu składania ofert nie istnieje możliwość wycofania/anulowania oferty.
Nie mniej zapisy ujęte w punkcie 10 załącznika nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia stanowią dla Zamawiającego wyznacznik dalszego postępowania w takiej sytuacji. Zgodnie bowiem z przywołanym zapisem „Nie dostarczenie instrumentów w wyznaczonym terminie do testowana będzie oznaczało odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią swz.”
Tym samym w/w oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, tj. wtedy gdy treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Brak ważnych ofert stanowi natomiast podstawę do unieważnienia postępowania na podstawie w/w art. ustawy, tj. art. 255 pkt. 2) w/w ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.