Ogłoszenie z dnia 2021-12-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268954/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa skanerów i przełączników sieciowych do
sądów apelacji białostockiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002339292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-213
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa skanerów i przełączników sieciowych dosądów apelacji białostockiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62bff69d-4623-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268954/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G-2410-73/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 515847,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 27 sztuk przełączników sieciowych zarządzalnych rack L2 z PoE do sądów apelacji białostockiej.4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki
4.5.5.) Wartość części: 378000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 3 sztuk przełączników sieciowych zarządzalnych rack L2 doSądu Rejonowego w Giżycku
4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki
4.5.5.) Wartość części: 37500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 4 sztuk skanerów do sądów apelacji białostockiej.4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 100347,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie dostawy kwotę 464 940,00 zł brutto. Cena jedynej złożonej oferty na część 1 zamówienia to 660 712,95 złotych brutto. Jest ona wyższa od możliwości finansowych Zamawiającego o 42,1 % i w związku z powyższym unieważniono postępowanie w tej części.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58073,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58073,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58073,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syntis Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360214593
7.3.3) Ulica: Szosa Baranowicka 75
7.3.4) Miejscowość: Grabówka
7.3.5) Kod pocztowy: 15-523
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58073,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119767,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119767,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119767,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meran Point Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369018793
7.3.3) Ulica: Kaczeńców 31
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119767,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa techniczna podczas spotkania Prezydenta z mieszkańcami Białegostoku
- 2 jednodniowe szkolenia pn. "Zarządzanie rewitalizacją i włączenie społeczności lokalnej we wdrażanie Gminnych programów rewitalizacji"
- Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych na przejściach granicznych województwa podlaskiego
- Świadczenie usługi szkoleniowej pn.: "Współpraca interdyscyplinarna na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej"
- Dostawa agregatów wody lodowej wraz z instalacją chłodniczą central wentylacyjnych.
- Opracowanie dok. proj. na modern. bud. warszt. szkolnych: ZST i O w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 57 - część I, CKZ Nr 2 w ZSM w Białymstoku, ul. Broniewskiego 14 - część II, wraz z pełn. nadz. aut.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzetu komputerowego
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój gminnego systemu cyberbezpieczeństwa"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Komputery 2025
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.