Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268428/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
- 2023/BZP 00415619/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00415629/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00415640/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00415651/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz wielorazowego użytku do zabiegów laparaskopowych i otwartych oraz okulistycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.nowosadko@szpital.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpitalsuwalki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz wielorazowego użytku do zabiegów laparaskopowych i otwartych oraz okulistycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15efa435-041e-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042426/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych oraz okulistycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268428/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/TP/MN/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 519073,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Stapler laparoskopowy liniowy tnący kilkukrotnego użytku z możliwością zginania 22 i 45 stopni w obu kierunkach, z obrotowym trzonem 360 stopni, do resekcji przecinania i zespoleń, ładowalny, trzon 12 mm. Wykonuje szew w postaci dwóch potrójnych linii tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie z jednoczesnym przecięciem tkanek po między nimi. szt 32 Ładunek jednorazowego użytku 45 do staplera, wykonujący szew postaci dwóch potrójnych linii tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie i przecina tkanki pomiędzy nimi/ z systemem trzech wysokości zszywek w jednym ładunku szt 3
3 Ładunek jednorazowego użytku 60 do staplera, wykonujący szew postaci dwóch potrójnych linii tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie i przecina tkanki pomiedzy nimi/ z systemem trzech wysokości zszywek w jednym ładunku szt 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 4098,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Jednorazowy stapler okrężny zakrzywiony,z łamanym kowadełkiem lub bez, rozmiar: 24, 26mm,29mm,32mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła o parametrach:- stapler o średnicy 24mm: zszywka o wysokości 4,5mm z podwójnym zabezpieczeniem przed przypadkowym odpaleniem, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B.
-stapler o średnicy 26 mm: zszywka o wysokości 4,8mm z podwójnym zabezpieczeniem przed przypadkowym odpaleniem, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B.
-stapler o średnicy 29 mm: zszywka o wysokości 4,8mm, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B.
- stapler o średnicy 32mm: zszywka o wyskokości 5,0mm z podwójnym zabezpieczeniem przed przypadkowym odpaleniem, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. " szt 16
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 9737,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Jednorazowy stapler liniowy z nożem w ładunku o rozmiarze 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, zszywki do tkanki standardowej wysokość zszywki przed zamknięciem 3,8mm, po zamknięciu 1,5mm.Zszywki wykonane z drutu poprzecznie okrągłego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. System zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B.
" szt 20
2 Ładunek do staplera liniowego z nożem dł.: 60 mm – zszywki 3,8 mm, po zamknięciu 1,5mm szt 12
3 "Jednorazowy stapler liniowy z nożem w ładunku o rozmiarze 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, zszywki do tkanki grubej wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8mm, po zamknięciu 2,0mm.
Zszywki wykonane z drutu poprzecznie okrągłego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. System zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B." szt 9
4 Ładunek do staplera liniowego z nożem dł.: 60 mm – zszywki 4,8 mm, po zamknięciu 2,0 mm szt 9
5 "Jednorazowy stapler liniowy z nożem w ładunku o rozmiarze 80mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, zszywki do tkanki standardowej wysokość zszywki przed zamknięciem 3,8mm, po zamknięciu 1,5mm.
Zszywki z drutu poprzecznie okrągłego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. System zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. " szt 30
6 Ładunek do staplera liniowego z nożem dł.: 80 mm– zszywki 3,8, po zamknięciu 1,5mm szt 30
7 "Jednorazowy stapler liniowy, z kolorowym wskaźnikiem pokazującym różne fazy odpalenia staplera, o rozmiarze z efektywną długością zespolenia 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B.
Wysokość zszywki 3.5mm pozwalający na zespolenie tkanki do 1.5mm" szt 24
8 Ładunek do staplera liniowego dł. 60mm - zszywki 3,5 mm przed zamknięciem szt 6
9 Jednorazowy stapler liniowy, z kolorowym wskaźnikiem pokazującym różne fazy odpalenia staplera, o rozmiarze z efektywną długością zespolenia 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B, wysokość zszywki 4,8mm pozwalający na zespolenie tkanki do 2,0mm szt 12
10 Ładunek do staplera liniowego dł. 60mm - zszywki 4,8 mm przed zamknięciem szt 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 39898,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Laparoskopowe narzędzie do preparowania, uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długości 37 mm, średnicy 5 mm, długość szczęk 19,5 mm, długość cięcia 17,8 mm. Aktywowane włącznikiem ręcznym lub nożnym. Narzędzie z wbudowanym nożem z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilne z generatorem Valleylab force triad, szt 122 Precyzyjne kleszczki do uszczelniania naczyń i pęczków, długość 18-19 cm, długość elektrody 16-17 mm kąt rozwarcia szczęk 28 st, aktywowane włącznikiem ręcznym lub nożnym, z przewodem, kompatybilne z generatorem Valleylab force triad, szt 6
3 Laparoskopowe narzędzie do preparowania, uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długość 37 cm, średnica trzonu 5 mm, długość szczęk 19,5 mm, długośc cięcia 17,8 mm, aktywowany recznie lub nożnie, z wbudowanym nożem, z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilne z generatorem wyposażonym w system Ligasure szt 18
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 85027,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nożyczki zakrzywione, preparacyjne typu Metzenbaum, wielokrotnego użytku ze złączem do kauteryzacji jednobiegunowej, rozbieralne 4 częściowe, trzon śr. 5 mm obrotowy 360°, długość trzonu 31 cm szt 22 Kleszczyki preparacyjne typu Meryland, wielorazowego użytku ze złączem do kauteryzacji jednobiegunowej, rozbieralne 4 częściowe z ergonomiczną rekojeścią bez blokady, trzon śr.5 mm obrotowy 360°, długość trzonu 31 cm szt 2
3 Kleszczyki atraumatyczne typu Grasper okienkowe wielorazowego użytku, rozbieralne 4-częściowe z ergonomiczną rękojeścią z blokadą, średnica trzonu 5 mm obrotowy 360stopni, długość trzonu 31cm szt 2
4 Kleszczyki chwytające typu Babcock, wielorazowego użytku rozbieralne 4-częściowe, długość 31cm, srednica trzonu 10mm, trzon obrotowy 360st., uchwyt z blokadą zatrzaskową szt. 1
5 Laparoskopowa elektroda haczykowa dł 330 mm szt 4
6 Końcówka do elektrody haczykowej typu J oraz typu L (do wyboru przez zamawiającego) szt 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 28029,24 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Optyka o wysokiej rozdzielczości HD typu direct-view o kącie widzenia 30 stopni, średnica 4 mm, minimum dł. 16 cm, autoklawowalna, kompatybilna z kaniulą szybkoprzepływową, kodowana kolorem zółtym, o średnicy 6.0 mm i obturatoremoraz końcówkami drenów pompy,model Dyonics, posiadanym przez szpital" szt 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 16014,89 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Optyka laparoskopowa szerokokątna 0 st lub 30st, śr. 10mm (do wyboru przez zamawiającego) dł 33cm, kompatybilna ze sprzętem Aesculap szt 12 Przewód do insuflatora z funkcją podgrzewania gazu, kompatybilny ze sprzętem Aesculap; długość 3m szt 4
3 Zestaw drenów autoklawowalnych do pompy płuczącej, kompatybilny ze sprzętem Aesculap szt 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 29637,36 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Uchwyt do elektrod monopolarnych długość 145mm, gniazdo 4 mm z sześciokątnym zabezpieczeniem przed obrotem elektrod 2 przyciskami CIĘCIE / KOAGULACJA, kabel dł. 4,5 m., wtyczka współosiowa KOAX lub 3 pin - do wyboru przez Zamawiającego szt 302 Elektroda igłowa, prosta, długość 62mm, trzonek Ø4mm, dł. igły 20mm, Ø igły 1mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op 6
3 Elektroda szpatułkowa, prosta, długość 66mm, trzonek Ø4mm, wymiary ostrza 3mm x 1,2mm x 28mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op 4
4 Elektroda kulkowa, prosta, długość 49mm, kulka Ø4mm, trzonek Ø4mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op 1
5 Elektroda kulkowa, prosta, długość 49mm, kulka Ø2mm, trzonek Ø4mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op 1
6 Elektroda kulkowa, prosta, długość 49mm, kulka Ø6mm, trzonek Ø4mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op 1
7 Elektroda nożowa, prosta, długość 62mm, trzonek Ø4mm, wymiary noża 2,6mm x 0,6mm x 13mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op 4
8 Kabel do elektrod neutralnych, długość 4,5m, od strony elektrody zakończony klipsem 2,5cm, od strony aparatu wtyczka 1-bolcowa Ø6,3mm; przeznaczenie do min. 300 cykli sterylizacji szt 2
9 Szczypce bipolarne NON-STICK Gold,pokryte powłoką nieprzywierającą, proste, długość 220mm, końcówka 8mm x 2mm, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji szt 2
10 Szczypce bipolarne NON-STICK Gold,pokryte powłoką nieprzywierającą, proste, długość 160mm, końcówka 8mm x 1mm, tępa, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji szt 6
11 Szczypce bipolarne NON-STICK Gold,pokryte powłoką nieprzywierającą, proste z zagiętą końcówką, długość 195mm, końcówka 8mm x 2mm, tępa, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji szt 6
12 Szczypce bipolarne NON-STICK Gold, pokryte powłoką nieprzywierającą, proste z zagiętą końcówką, długość 160mm, końcówka 6mm x 1mm, tępa, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji szt 6
13 Kabel bipolarny do szczypiec, długość 4,5m, wtyczka od strony aparatu żeńska symetryczna Ø2/6mm (typ Martin) lub 2-bolcowa 28,58mm lub okrągła typ Erbe ; przeznaczenie do min. 300 cykli sterylizacji - do wyboru przez Zamawiającego szt 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 50157,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 200 mm, średnica 10 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza prosta szt 42 Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 200 mm, średnica 10 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza delikatnie zagięta szt 2
3 Ostrze do wielorazowyego instrumentu do zamykania naczyń o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 200 mm - fi 10 mm po 6 szt op 1
4 Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 370 mm, średnica 5 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza prosta szt 4
6 Ostrze do wielorazowyego instrumentu (na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 370 mm - fi 5 mm po 6 szt op 1
7 Kleszcze bipolarne wielorazowego użytku zagięte dł 16 cm szer. branszy 2,5 mm z rozpoznawaniem instrumentu szt 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 221813,64 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Czoper typu Nagahara, wykonany ze stali chirurgicznej pokrytej podwójną powłoką chromową, zabezpieczajacą antyodblask, długość całkowita 98 mm, tip dłgość 1,5; wewnętrzna krawędż 0,9mm szt 52 Igła irygacyjna 21G, wykonana ze stali chirurgicznej z podwójną powłoką chromową, napylany tip z dwoma otworami irygacyjnymi o średnicy 0,5 mm szt 2
3 Igła aspiracyjna 21G, wykonana ze stali chirurgicznej z podwójną powłoką chromową, napylany tip z otworem aspiracyjnym o średnicy 0,3 mm szt 2
4 Kaseta do sterylizacji parowej, z silikonowym jeżykiem . Wykonana z polisulfonu (PSU), materiału wykazującego wysoką odporność na temperaturę. Zamykana na metalowe zatrzaski, zabezbieczające kontener przed przypadkowym otwarciem.Rozmiar: 28,3 x 17,5 x 2,5 cm szt 2
5 Imadło okulistyczne model Barraquer, wykonane ze stali chirurgicznej pokrytej podwójna powłoka chromową,bez zamka, szczęki zagięte o długości 8 mm zakończone tipem o wymiarach 1,2 x 0,8 mm, średnica rękojeści 10 mm, długość całkowita 130 mm szt 2
6 Rozwórka okulistyczna model LIEBERMANN – TENNANT regulowana śruba zakończona częścią chwytną w kształcie walca o radełkowanej powierzchni. Części podpowiekowe otwarte o długości 15 mm. Długość całkowita 80 mm. Wykonana ze stali chirurgicznej pokrytej podwójną powłoką chromową –zabezpieczająca anty odblaskową szt 2
7 Pęsetka do kapsuloreksji , wykonana ze stali chirurgicznej z podwójną powłoką chromową, część robocza o długości 13 mm z karbowaną częścią chwytną ,rękojeść okrągłą, długość całkowita 105 mm szt 4
8 Pęsetka chirurgiczna do szycia model Castroviejo, wykonana ze stali chirurgicznej pokrytej podwójną powłoką chromową , z ząbkiem 2x1 o wysokości 0,12mm szerokość części chwytnej 0,25mm, platforma do szycia 6mm , rękojeść płaska, długość całkowita 109 mm szt 3
9 Nożyczki okulistyczne, model Westcott, wykonane ze stali chirurgicznej z podwójną powłoką chromową, ostrza delikatne, zagięte, tempo zakończone, długość całkowita100 mm szt 2
10 Rozwórka okulistyczna model Cook, wykonana ze stali chirurgicznej pokrytej podwójną powłoką chromową ,regulowana śrubą o radełkowanej powierzchni. Części podpowiekowe pełne o długości 8 mm. Długość całkowita 35 mm. szt 2
11 Trzonek do ostrza, do rozmiaru skalpela nr 15 szt 1
12 Głowica do fakoemulsyfikacji i lensektomii, kompatybilna z aparatem Megatron S4 HPS firmy Geuder szt 1
13 Nożyczki okulistyczne, witreoretinalne,wielorazowe,23G/0,6 mm ,szczęki zagięte o długości 2,25 mm,część robocza wykonana ze stali chirurgicznej z podwójna powłoką chromową, rękojeść wykonana z tytanu o średnicy 6 mm w kolorze złotym, wyróżniającym nożyczki wśród innych narzędzi w warunkach sali operacyjnej, długość całkowita 155 mm szt 1
14 Szpatułka tęczówkowa, model Wecker, wykonana ze stali chirurgicznej z podwójna powłoką chromową, część robocza delikatnie zagięta o szerokości 1,5 mm, długość calkowita 129 mm szt 2
15 Cyrkiel okulistyczny, model Castroviejo, wykonany ze stali chirurgicznej z podwójną powłoką chromową, dwustronna skala do 15 mm, długość całkowita 78 mm szt 1
16 Nożyczki okulistyczne, witreoretinalne,wielorazowe,23G/0,6 mm , wertykane, szczęki ostre, część robocza wykonana ze stali chirurgicznej z podwójną powłoką chromową, rękojeść wykonana z tytanu o średnicy 6 mm w kolorze złotym, wyróżniającym nożyczki wśród innych narzędzi w warunkach sali operacyjnej, długość całkowita 155 mm szt 1
17 Nożyczki do kapsulotomii, wykonane ze stali chirurgicznej z podwójną powłoką chromową, ostrza zakrzywione do kąta 90 st., długośc ostrzy 13 mm, szerokośc nożyczek na poziomie swożnia 2 mm, długość całkowita 80 mm szt 1
18 Wpust infuzyjny, przedniokomorowy 20G/0,9mm, wielorazowy, zakończony karbowaną kaniulą zapewniajacą stabilną filksację szt 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 63238,73 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Hak do kanalików łzowych z otworami do szycia, dwustronny, stal nierdzewna, długość całkowita 113 mm szt 12 Kaniula do płukania dróg łzowych, prosta, 23G, port dwustronny średnicy 0,3mm, długość całkowita 65 mm, stal nierdzewna szt 1
3 Kaniula do płukania dróg łzowych, zakrzywiona, 23G, port dwustronny średnicy 0,3mm, długość całkowita 65mm, stal nierdzewna szt 1
4 Pęseta fikasacyjna typu Bracken, 1x2 ząbki delikatne, prosta, długość całkowita 106mm, stal nierdzewna szt 1
5 Rozszerzadło dróg łzowych typ Wider, rozmiar 2, stal nieredzewna, długość całkowita 102mm szt 1
6 Rozszerzadło dróg łzowych typ Wider, rozmiar 1, stal nierdzewna, długość całkowita 105 mm szt 1
7 Roszerzadło dróg łzowych typ Wider, rozmiar 3, stal nierdzewna, długość całkowita 104 mm szt 1
8 Phaco choper Milder, tip ostry, końcówka przystosowana do cięciahoryzontalnego i wertykalnego, stal nierdzewna, długość całkowita 117mm, wielorazowy szt 2
9 Phaco Choper Ngahara, okrągły, tępy tip, powierzchnia tnąca 0,9 mm, długość całkowita narzędzia 112,5 mm, stal nierdzewna, wielorazowy szt 2
10 Manipulator typu "zmijka", długość całkowita 103mm, końcówka "Y" kąt 45 st. , długość końcówki do zagięcia 10 mm, anodyzowana na niebiesko tytanowa rączka szt 1
11 Manipulator do soczewki typu Lester, zagięty, 45 st.długośc końcówki do zgięcia 10 mm, długość całkowita 105 mm, szt 3
12 Manipulator typu Lester, prosty trzon 35 mm, długość całkowita 116 mm, szt 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 12947,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3564,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5002,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3564,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-MED Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653907
7.3.3) Ulica: Franciszkańska 104/112 105
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-845
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
jakie przetargi wygrała firma
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3564,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6739,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10022,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6739,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-MED Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653907
7.3.3) Ulica: Franciszkańska 104/112 105
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-845
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
jakie przetargi wygrała firma
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6739,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33768,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44398,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33768,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-MED Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653907
7.3.3) Ulica: Franciszkańska 104/112 105
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-845
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
jakie przetargi wygrała firma
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33768,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28029,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28029,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28029,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28029,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12852,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19764,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12852,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith & Nephew Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262825537
7.3.3) Ulica: Osmańska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12852,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29637,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29637,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29637,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29637,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49862,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49862,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49862,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEMY MEDYCZNE RAFAŁ ROSŁANIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321417516
7.3.3) Ulica: KACZEŃCÓW 3
7.3.4) Miejscowość: OTWOCK
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49862,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221813,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221813,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221813,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480000516
7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej - Curie 34
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-819
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY MEDYCZNE RAFAŁ ROSŁANIEC
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY MEDYCZNE RAFAŁ ROSŁANIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221813,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABJ-Vision Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282740271
7.3.3) Ulica: Główna 76
7.3.4) Miejscowość: Gałków Duży
7.3.5) Kod pocztowy: 95-041
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12754,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12754,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12754,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Consultronix Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760115479
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 17
7.3.4) Miejscowość: Balice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-083
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12754,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RZP-49/KS/2024 - "Sprzęt jałowy, jednorazowy używany w anestezjologii i neurochirurgii"
- Dzierżawa robota chirurgicznego wraz z dostawą dedykowanych chirurgicznych narzędzi robotycznych
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
- Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa wieży artroskopowej 4K i zestawu narzędzi manualnych do artroskopii na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o. o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.