Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00255362/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie wykonania skweru z miejscem rekreacji przy ul. Brzeskiej/Zakępie w Krakowie - ETAP II, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie wykonania skweru z miejscem rekreacji przy ul. Brzeskiej/Zakępie w Krakowie - ETAP II, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fe78568-3c86-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000979/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.123 Wyłonienie wykonawcy robów budowlanych w zakresie wykonania skweru z miejscem rekreacji przy ul. Brzeskiej/Zakępie IIetap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255362/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.129.21.JC1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224758,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie wykonania skweru z miejscem rekreacji
przy ul. Brzeskiej/Zakępie w Krakowie - ETAP II, dla Zarządu Zieleni Miejskiej
w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.129.21.JC1.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w między innymi roboty ogólnobudowlane wraz z zakupem lub wykonaniem, dostawą i montażem elementów małej architektury, wykonaniem nawierzchni oraz nasadzeniami roślinnymi, przedstawione w treści SWZ i jej załącznikach, w szczególności w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej z załącznikami.
1.3 Miejsce wykonywania robót budowlanych obejmuje działkę ewidencyjną
nr 186 obręb 30, jednostka ewidencyjna Nowa Huta.
1.4 Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje kolejny etap zagospodarowania skweru przy Brzeskiej/Zakępie, w tym w szczególności wykonanie robót budowlanych w zakresie prac porządkowych i przygotowawczych, wycinkę samosiewów i chwastów, wykonanie różnego rodzaju nawierzchni
wraz z obrzeżami zgodnie z dokumentacją projektową, zakup i montaż małej architektury (w tym urządzeń zabawowych i urządzeń do ćwiczeń),
a także wykonanie nasadzeń roślinnych wraz z założeniem łąki kwietnej, wykończeniem terenu, rekultywacją trawników.
1.5 Zamawiający zaznacza, że na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej pn. „Budowa obiektów małej architektury (urządzeń zabawowych
i komunalnych) na działce nr 186, obr. 30 jedn. ewid. Nowa Huta w Krakowie”,
obecnie na przedmiotowym terenie prowadzone są roboty budowlane związane
z realizacją I etapu zadania, z terminem do 10.12.2021r.
1.6 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakresy objęte prawem opcji nr 1, opcji nr 2 i opcji nr 3 przysługujące Zamawiającemu w określonej ich części lub całości.
1.7 Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek dopełnienia wszelkich warunków nałożonych w uzgodnieniach, opiniach, decyzjach administracyjnych (w tym o powiadomieniu właściwych organów o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót, odbiorów częściowych i końcowych) - dotyczy to również uzgodnień, które wyszłyby w trakcie realizacji inwestycji.
1.8 W ramach podstawowego zakresu zamówienia należy wykonać
w szczególności prace obejmujące:
1.8.1 przygotowanie terenu pod budowę II etapu,
1.8.2 budowę urządzeń zabawowych (tj.: piaskownica nr 1 – 1 szt., zastaw zabawowy dla najmłodszych dzieci nr 4 – 1 szt., karuzele nr 5– 1 szt., huśtawka ważka nr 6 – 1 szt., równoważnia nr 7 – 1 kpl., huśtawka podwójna nr 12 – 1 kpl., tablica edukacyjna nr 13 – 1 kpl.),
1.8.3 budowę urządzeń do ćwiczeń (tj.: urządzenie siłowe - biegacz nr 14 – 1 szt., urządzenie siłowe - orbitrek nr 15 – 1 szt., urządzenie siłowe - rowerek nr 16 – 1 szt., urządzenie siłowe - wypych nr 17 – 1 szt.),
1.8.4 budowę huśtawko-ławki z pergolą nr 24 – 1 szt.,
1.8.5 wykonanie naklejek na nawierzchni asfaltowej tj. A – tor przeszkód nr 1, B – tor przeszkód nr 2, C – gra wąż, D – gra klasy,
1.8.6 wykonanie różnego rodzaju nawierzchni (tj. nawierzchnia z geokraty pod ławką z pergolą i urządzeniami siłowymi oraz nawierzchnia bezpieczna z pisaku wraz z obrzeżem gumowym SBR pod urządzeniami zabawowymi nr 6 i 12),
1.8.7 oznaczenie powstałej inwestycji tabliczką (z dibondu) z informacją o realizacji projektu ze środków budżetu obywatelskiego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ. Zatwierdzoną przez Zamawiającego tabliczkę należy umiejscowić przy wejściu na przedmiotowy skwer. Oznakowanie należy wliczyć do ceny oferty.
1.9 Zakres zamówienia objętego prawem opcji nr 1 dotyczy realizacji pomostu rekreacyjnego przy stawie, budowy ścieżki nawierzchni mineralnej prowadzącej do pomostu wraz z dowiązaniem do nawierzchni asfaltowej, a także obejmuje przygotowanie terenu pod budowę i rekultywację trawnika.
1.10 Zakres zamówienia objętego prawem opcji nr 2 dotyczy realizacji prac ogrodniczych w zakresie części I, tj. wykonanie nasadzeń roślinnych
wraz z wykończeniem terenu, rekultywacja trawników, wykonanie łąk parkowych, a także przygotowanie terenu pod nasadzenia (m.in. karczowanie krzewów i samosiewów).
1.11 Zakres zamówienia objętego prawem opcji nr 3 dotyczy realizacji prac ogrodniczych w zakresie części II, tj. wykonanie nasadzeń roślinnych
wraz z wykończeniem terenu, rekultywacja trawników, a także przygotowanie terenu pod nasadzenia (m.in. karczowanie krzewów i samosiewów).
1.12 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji nr 1 dotyczy możliwości zlecenia przeprowadzenia robót budowlanych dotyczących budowy pomostu i ścieżki z nawierzchnią mineralną,
w zakresie opcji nr 2 dotyczy możliwości zlecenia przeprowadzenia prac ogrodniczych dla części I oraz w zakresie opcji nr 3 dotyczy możliwości zlecenia przeprowadzenia prac ogrodniczych dla części II. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie części zamówienia objętej prawem opcji (opcja nr 1, opcja nr 2 i/lub opcja nr 3). Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych
w zakresie: opcja nr 1 - roboty budowlane w zakresie budowy pomostu i ścieżki z nawierzchnią mineralną, opcja nr 2 - przeprowadzenie prac ogrodniczych dla części I oraz opcja nr 3 - przeprowadzenie prac ogrodniczych dla części II. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 31.03.2022r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji po zakładanym dniu 31.03.2022r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.13 Integralną częścią ZiS niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do ZiS, a w szczególności dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w skrócie STWiORB), przedmiary robót, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory kart akceptacji materiałów, tabele elementów wytworzonych i inne, stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.14 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja postępowania.
1.15 Zamawiający zaznacza, iż w wycenie oferty należy uwzględnić specyfikę terenu, jego ukształtowanie oraz należy założyć, iż część robót należy wykonać
w sposób ręczny zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową
oraz z uwzględnieniem wytycznych innych jednostek miejskich oraz właścicieli sieci uzbrojenia terenu
1.16 Szczegółowy opis przedmiotu został również przedstawiony w pkt 5) 9. 1 SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz
z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519395,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519395,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLORA Sp. z o.o., Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751538453
7.3.3) Ulica: ul. Siwka 40
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-588
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FLORA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FLORA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519395,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-725/24
- Dostawa pieca do pirolizy dla WEiP DE-dzp.272-729/24
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
- Dostawa i wymiana przełączników SAN w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie wraz z niezbędnymi licencjami oraz wsparciem producenta (DFP.271.207.2024.KK)
- Świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych oraz polis ubezpieczeniowych dla podróżnych na potrzeby Narodowego Centrum Nauki w Krakowie
- Zakup i dostawa środków ochrony roślin dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowości Bielawy
- "Dostawa murawy boiska głównego Stadionu Śląskiego w Chorzowie wraz z wymianą"
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszówek
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- "Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Gminy Niechanowo" - sieć kanalizacji sanitarnej w Żelazkowie oraz modernizacja SUW w Niechanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.