eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³awSZP/242-250/2023_Dostawa kompletnego fotela motorniczego, wraz z zabudowanymi pod³okietnikami dla Politechniki Wroc³awskiej.



Og³oszenie z dnia 2023-07-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
SZP/242-250/2023_Dostawa kompletnego fotela motorniczego, wraz z zabudowanymi pod³okietnikami dla Politechniki Wroc³awskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA WROC£AWSKA

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zakupów i Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanis³awa Wyspiañskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/242-250/2023_Dostawa kompletnego fotela motorniczego, wraz z zabudowanymi pod³okietnikami dla Politechniki Wroc³awskiej.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e323d40e-2d25-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00330512

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00004898/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.287 Fotel motorniczego kompletny

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt: „Innowacyjny system szkoleniowy motorniczych tramwajów, oparty o pe³nokabinowy symulator z zastosowaniem kognitywistyki POIR.01.01.01.-00-0135/22. Projekt wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e323d40e-2d25-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê:
1.1 przy u¿yciu platformy: e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, w szczególno¶ci w zakresie
udostêpnienia Wykonawcom: Og³oszeñ, SWZ z za³±cznikami, Informacji dla Wykonawców oraz Z£O¯ENIA Oferty;
1.2. za pomoc± poczty elektronicznej anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl ., w szczególno¶ci w zakresie zadawania pytañ, przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e Oferta mo¿e zostaæ przekazana wy³±cznie za pomoc± platformy e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê) musi posiadaæ konto z rol± „Wykonawca”,posiadaj±cy uprawnienia do sk³adania Ofert, na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont u¿ytkownika oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. U¿ytkownik zalogowany, jako konto uproszczone ma dostêpne formularze:
– Wniosek – s³u¿±cy m. in. do zadawania pytañ do SWZ, – Inne.
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ z infolinii Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod numerem telefonu 22/4587799 lub drog± elektroniczn± poprzez
formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 284 ust. 6 uPzp tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami (bez ujawnienia ¼ród³a zapytania)
udostêpni na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom
stanowi± integraln± czê¶æ specyfikacji warunków zamówienia i dotycz± wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w ww.
postêpowaniu. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ ofertê uwzglêdniaj±c± wszelkie zmiany i wyja¶nienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców.
11. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniem dot. ¶rodków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 7. KLAUZULA INFORMACYJNA o przetwarzaniu danych osobowych w zwi±zku z przeprowadzanym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy – Politechnika Wroc³awska - informuje, ¿e:
7.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Wroc³awska z siedzib± we Wroc³awiu (50-370) przy Wybrze¿u
Wyspiañskiego 27, a reprezentuj± go Rektor i Prorektor ds. Organizacji i Rozwoju Uczelni; o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w zwi±zku z realizacj± procedur udzielania zamówieñ publicznych Politechniki Wroc³awskiej decyduje ona sama jako Administrator danych.
7.2. kontakt z przedstawicielami Administratora mo¿liwy jest przy pomocy formularza i danych umieszczonych na stronie pwr.edu.pl/kontakt. Administrator wyznaczy³ osobê pe³ni±c± zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i mo¿na siê z nim skontaktowaæ poprzez adres e-mail: IOD@pwr.edu.pl.
7.3. Dane osobowe udostêpnia administratorowi osoba, której dane dotycz± albo podmiot sk³adaj±cy ofertê w postêpowaniu jako dane identyfikuj±ce swojego pe³nomocnika, osoby do kontaktu, albo jako dane kontaktowe. Dane te przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wy³onienia wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu o zamówienie publiczne. Zakres danych udostêpnianych przez pracodawców mo¿e byæ szerszy i obejmowaæ dane o zatrudnieniu czy zakresie obowi±zków jak np.
przy weryfikacji niektórych warunków zamówienia (w tym form zatrudnienia personelu wykonawcy – art. 95 uPzp).
7.4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, okres przechowywania wynika Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Znak sprawy: SZP/242-250/2023 równie¿ z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; postêpowania o zamówienie publiczne finansowane ze ¶rodków pochodz±cych z funduszy Unii Europejskiej (UE) przechowywane bêd± równie¿ przez okres wynikaj±cy z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze ¶rodków pochodz±cych z UE.
7.5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.7.6. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
natomiast nie przys³uguje Pani/Panu:
- prawo do usuniêcia danych osobowych (w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
- prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO);
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ci±g dalszy
7.7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ w formie profilowania (w rozumieniu art. 22 RODO);
7.8. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/242-250/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zaprogramowanie i uruchomienie kompletnego fotela operatora / motorniczego wraz z zabudowanymi pod³okietnikami, wyposa¿onego w kompletne zabudowy w postaci zadajnika jazdy, konsoli operatora, podestu na potrzeby Politechniki Wroc³awskiej w standardach okre¶lonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2. Kod CPV: 39113100-8 Fotele
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 3 do SWZ – OPZ.
4. Szczegó³owy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, bêd±cy projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje siê we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.

5. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie kompletnego asortymentu / artyku³ów na w³asny koszt, w³asnym transportem oraz roz³adunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego: Politechnika Wroc³awska, Budynek Naukowo-Dydaktyczny ul. Smoluchowskiego 48
(Budynek B-8), 50-372 Wroc³aw

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39113100-8 - Fotele

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najtañszej oferty.
Oferowana cena ogó³em brutto za ca³o¶æ przedmiotu zamówienia [„Cena” - C]
W celu ustalenia rankingu (kolejno¶ci) z³o¿onych Ofert (okre¶leniu Ofert od najkorzystniejszej tj. najtañszej, do najdro¿szej) Zamawiaj±cy przyjmie nastêpuj±cy sposób obliczania warto¶ci punktowej kryterium ceny:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postêpowania
4.1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lubewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

21. Oferta musi sk³adaæ siê z: (...)
21.6. Przedmiotowego ¶rodka dowodowego - Za³±cznik nr 3 do SWZ /Oferowane parametry / kol. D - opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej – pozwalaj±cego stwierdziæ zgodno¶æ z wymaganiami Zamawiaj±cego przedstawionymi w Za³±czniku nr 3 do SWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Zgodnie z art. 107 uPzp w przypadku, gdy wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidzia³ to w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia. Zasady tej nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

21. Oferta musi sk³adaæ siê z:
21.1. formularza ofertowego Wykonawcy – Za³±cznik Nr 1 do SWZ (interaktywny formularz dostêpny na Platformie e-Zamówienia);
21.2. o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SWZ;
21.3. zobowi±zania innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 3 SWZ (je¿eli dotyczy)
21.4. wykazania zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa zgodnie rozdz. XI pkt 6 (je¿eli dotyczy);
21.5. dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa zgodnie z rozdz. XI pkt 10 SWZ (je¿eli dotyczy).
21.6. Przedmiotowego ¶rodka dowodowego - Za³±cznik nr 3 do SWZ /Oferowane parametry / kol. D - opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej – pozwalaj±cego stwierdziæ zgodno¶æ z wymaganiami Zamawiaj±cego przedstawionymi w Za³±czniku nr 3 do SWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do Oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Na poczet realizacji przedmiotu umowy, Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy zaliczki , w wysoko¶ci 20% ca³kowitej warto¶ci wynagrodzenia brutto okre¶lonej w ust. 1. Zaliczka, o której mowa w zadaniu poprzednim zostanie zap³acona przez Zamawiaj±cego w terminie 14 dni od otrzymania faktury proforma. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona przez Wykonawcê po otrzymaniu przez niego zaliczki.
Pozosta³a kwota, pomniejszona o kwotê wyp³aconej zaliczki, zostanie wp³acona w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawid³owo wystawionej faktury wraz z podpisanym przez obydwie Strony Protoko³em odbioru, potwierdzaj±cym dokonanie przez Zamawiaj±cego odbioru bez zastrze¿eñ.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp, we wskazanym Wzorze Umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta powinna byæ z³o¿ona za po¶rednictwem platformy e-zamówienia na formularzu ofertowym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
1.1. w art. 108 ust. 1 uPzp;
1.2. w art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, tj.:
1.2.1. (pkt 4) w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
1.3. w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
2. Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 uPzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.