eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączWymiana podłogi i drzwi (2 szt.) na sali Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT) - (sala 100, 101, 102b) - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana podłogi i drzwi (2 szt.) na sali Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT) - (sala 100, 101, 102b) - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 77

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=65617645

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana podłogi i drzwi (2 szt.) na sali Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT) - (sala 100, 101, 102b) - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02773ef1-f89c-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00448596/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana podłogi na sali COT (sala 100, 101,102b) - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283227

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 220000.271.10.2024-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187770,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie podłogi i drzwi (2 szt.) na Sali Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT) – sala 100, 101, 102b w zakresie:
1) demontażu istniejącego cokołu,
2) demontażu istniejących posadzek drewnianych,
3) skucia istniejącej wylewki betonowej na głębokość 1 cm,
4) wywiezienia gruzu wraz utylizacją,
5) uzupełnienia posadzek cementowych,
6) wykonania warstwy samopoziomującej,
7) gruntowania podłoży pod wykładziny,
8) montażu wykładziny akustycznej
9) montażu listew przyściennych,
10) demontażu starej stolarki drzwiowej,
11) wykuciu ościeżnic stalowych,
12) montażu nowych drzwi aluminiowych,
13) wykonania innych niezbędnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy tj. np. zabezpieczenia wyposażenia pomieszczeń na czas prac, demontażu i ponownego montażu boksów (45 kpl.) wraz z instalacjami elektrycznymi (PEL-i 3xDATA, 2x230 V ogólne, 2xRJ45) i komputerowymi zamontowanymi na salach Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT), wnoszenia i wynoszenia mebli, biurek, roboty porządkowe po wykonanych pracach.
2. Ponadto, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do uzyskania od dostawcy elementów posiadanego systemu okablowania strukturalnego firmy Reichle & De-Massari dokumentu potwierdzającego utrzymanie certyfikacji sieci okablowania strukturalnego (25 letnia gwarancja – od dnia 01.03.2017 r.), w zakresie będącym przedmiotem prac, tym samym wykonania kompletu pomiarów instalacji elektrycznej i okablowania strukturalnego dla 45 PEL-i (90 łączy), po wykonaniu montażu instalacji elektrycznej i komputerowej, na salach Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT- sala 100, 101, 102b)
3. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych określony został za pomocą dokumentacji, zawierającej:
1) Przedmiar robót,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
3) inne materiały, w tym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rzuty pomieszczeń, fotografie,
które stanowią Załącznik nr 1 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200702,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247852,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200702,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kruczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: FHU KRUCZEK Wojciech Kruczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342555911

7.3.3) Ulica: Hugo Kołłątaja 18

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200702,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.