Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00283227/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana podłogi i drzwi (2 szt.) na sali Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT) - (sala 100, 101, 102b) - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 77
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=656176451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana podłogi i drzwi (2 szt.) na sali Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT) - (sala 100, 101, 102b) - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 672.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02773ef1-f89c-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00448596/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana podłogi na sali COT (sala 100, 101,102b) - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283227
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 220000.271.10.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187770,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie podłogi i drzwi (2 szt.) na Sali Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT) – sala 100, 101, 102b w zakresie:
1) demontażu istniejącego cokołu,
2) demontażu istniejących posadzek drewnianych,
3) skucia istniejącej wylewki betonowej na głębokość 1 cm,
4) wywiezienia gruzu wraz utylizacją,
5) uzupełnienia posadzek cementowych,
6) wykonania warstwy samopoziomującej,
7) gruntowania podłoży pod wykładziny,
8) montażu wykładziny akustycznej
9) montażu listew przyściennych,
10) demontażu starej stolarki drzwiowej,
11) wykuciu ościeżnic stalowych,
12) montażu nowych drzwi aluminiowych,
13) wykonania innych niezbędnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy tj. np. zabezpieczenia wyposażenia pomieszczeń na czas prac, demontażu i ponownego montażu boksów (45 kpl.) wraz z instalacjami elektrycznymi (PEL-i 3xDATA, 2x230 V ogólne, 2xRJ45) i komputerowymi zamontowanymi na salach Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT), wnoszenia i wynoszenia mebli, biurek, roboty porządkowe po wykonanych pracach.
2. Ponadto, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do uzyskania od dostawcy elementów posiadanego systemu okablowania strukturalnego firmy Reichle & De-Massari dokumentu potwierdzającego utrzymanie certyfikacji sieci okablowania strukturalnego (25 letnia gwarancja – od dnia 01.03.2017 r.), w zakresie będącym przedmiotem prac, tym samym wykonania kompletu pomiarów instalacji elektrycznej i okablowania strukturalnego dla 45 PEL-i (90 łączy), po wykonaniu montażu instalacji elektrycznej i komputerowej, na salach Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT- sala 100, 101, 102b)
3. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych określony został za pomocą dokumentacji, zawierającej:
1) Przedmiar robót,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
3) inne materiały, w tym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rzuty pomieszczeń, fotografie,
które stanowią Załącznik nr 1 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200702,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247852,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200702,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kruczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: FHU KRUCZEK Wojciech Kruczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342555911
7.3.3) Ulica: Hugo Kołłątaja 18
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200702,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec - Październik 2025"
- Dostawa bielizny szpitalnej
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, II Postępowanie
- Dostępna przestrzeń publiczna -zwiększenie poziomu dostępności, likwidacja barier architektonicznych poprzez wymianę drzwi i nawierzchni w ciągach komunikacyjnych w budynku Stowarzyszenia "Nadzieja"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.