Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00327950/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00393342/01 - Wynik z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli do poczekalni w budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ul. Ogrodowej 10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.4.2.) Miejscowość: Mogilno
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 525888300
1.4.8.) Numer faksu: 525888240
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.mogilno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330604
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00327950
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli do poczekalni w budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ul. Ogrodowej 10.
Minimalne wymagania to:
• 5 szt. stół do poczekalni
• 6 szt. krzesło do poczekalni bez podłokietników
• 6 szt. krzesło do poczekalni z podłokietnikami
• 2 szt. ławka 5 – miejscowa do poczekalni
• 3 szt. ławka 4 – miejscowa do poczekalni
• 2 szt. ławka 3 – miejscowa do poczekalni
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli do poczekalni w budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ul. Ogrodowej 10.
Minimalne wymagania to:
• 5 szt. stół do poczekalni
• 8 szt. krzesło do poczekalni bez podłokietników
• 8 szt. krzesło do poczekalni z podłokietnikami
• 2 szt. ławka 5 – miejscowa do poczekalni
• 3 szt. ławka 4 – miejscowa do poczekalni
• 2 szt. ławka 3 – miejscowa do poczekalni
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-04 11:00
Po zmianie:
2023-08-07 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-04 11:30
Po zmianie:
2023-08-07 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-01
Po zmianie:
2023-09-05
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Remont sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a
- Dostawa i montaż krzeseł, foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż i ustawienie szaf ubraniowych dla DS. Ikar. - II
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.