Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252693/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2022 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365822140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 40 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uk-sroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uk-sroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://uk-sroda.pl/lista-postepowan-przetargowych/ https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2022 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13010022-3bb3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252693/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UK/01/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184645,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych worków wykonanych z folii LDPE lub HDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w kolorze żółtym, niebieskim, zielonym, białym i brązowym z czarnym nadrukiem dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2022 roku.
Zamawiający określił zamówienie podstawowe w następujących ilościach:
Nazwa przedmiotu zamówienia - dostawy Ilość worków objęta zamówieniem podstawowym [sztuki]
Worki żółte 15.000
Worki niebieskie 7.500
Worki zielone 3.000
Worki białe 5.000
Worki brązowe 5.000
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części I SWZ - IDW, rozdział II i części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283705,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283705,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283705,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7922305409
7.3.4) Miejscowość: Makowisko 162
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283705,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3722P - ul. 20 Października w Środzie Wielkopolskiej
- Modernizacja kładki krajobrazowo - edukacyjnej Bagna Średzkie o długości 90 mb
- Budowa oświetlenia ulicznego w mieście i gminie Środa Wielkopolska
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 w Środzie Wielkopolskiej (ul. Lipowa)w zakresie wymiany podłogi na hali sportowej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy elementów plastikowych do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- "Dostawa odczynników chemicznych oraz materiałów, drobnego sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 2 części"
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Dostawa artykułów i środków higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa worków na odpady
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.