eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrezdenkoModernizacja oświetlenia w obiektach Gminy Drezdenko



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia w obiektach Gminy Drezdenko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drezdenko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@drezdenko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.drezdenko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia w obiektach Gminy Drezdenko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7456e98c-f869-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012269/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Modernizacja oświetlenia w budynku Hali Sportowo-Rehabilitacyjnej oraz na boisku sportowym w Drezdenku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233129/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część I zamówienia – Modernizacja oświetlenia w budynku Hali Sportowo-Rehabilitacyjnej w Drezdenku
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wymiany istniejącego oświetlenia w obiektach Hali Sportowo-Rehabilitacyjnej w Drezdenko, na oświetlenie w technologii LED z zachowaniem wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku A do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę opraw świetlnych,
2) montaż opraw,
3) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania,
4) wykonanie pomiarów parametrów świetlnych wymaganych zgodnie z załącznikiem A do SWZ, wraz z przekazaniem Zamawiającemu protokołów z tych pomiarów,
5) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do eksploatacji opraw (instrukcje obsługi, konserwacji oraz użytkowania, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędny atesty i certyfikaty dostarczonych opraw),
6) uporządkowanie miejsc montażu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie montażu.
Dostarczone oprawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów.
Wykonawca o gotowości do wykonania dostawy i montażu powiadomi Zamawiającego minimum 3 dni przed planowanym terminem dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 175000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część II zamówienia – Modernizacja oświetlenia na boisku sportowym w Drezdenku
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wymiany istniejącego oświetlenia dwóch boisk „Orlika” w Drezdenku na oświetlenie w technologii LED z zachowaniem wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku A do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę opraw świetlnych,
2) montaż opraw,
3) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania,
4) wykonanie pomiarów parametrów świetlnych wymaganych zgodnie z załącznikiem A do SWZ, wraz z przekazaniem Zamawiającemu protokołów z tych pomiarów,
5) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do eksploatacji opraw (instrukcje obsługi, konserwacji oraz użytkowania, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędny atesty i certyfikaty dostarczonych opraw),
6) uporządkowanie miejsc montażu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie montażu.
Dostarczone oprawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów.
Wykonawca o gotowości do wykonania dostawy i montażu powiadomi Zamawiającego minimum 3 dni przed planowanym terminem dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część III zamówienia – Modernizacja oświetlenia w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Józefa Nojiego w Drezdenku
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wymiany istniejącego oświetlenia w ośmiu pomieszczeniach w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Józefa Nojiego w Drezdenku na oświetlenie w technologii LED z zachowaniem wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku A do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę opraw świetlnych,
2) montaż opraw,
3) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania,
4) wykonanie pomiarów parametrów świetlnych wymaganych zgodnie z załącznikiem A do SWZ, wraz z przekazaniem Zamawiającemu protokołów z tych pomiarów,
5) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do eksploatacji opraw (instrukcje obsługi, konserwacji oraz użytkowania, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędny atesty i certyfikaty dostarczonych opraw),
6) uporządkowanie miejsc montażu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie montażu,
7) wykonanie niezbędnych instalacji związanych z podłączeniem dodatkowych opraw.
Dostarczone oprawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów.
Wykonawca o gotowości do wykonania dostawy i montażu powiadomi Zamawiającego minimum 3 dni przed planowanym terminem dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158055,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209928,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158055,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Systemy Oświetleniowe Andrzej Rogiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 978057050

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 17

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158055,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41574,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41574,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41574,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Systemy Oświetleniowe Andrzej Rogiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 978057050

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 17

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41574,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.