eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarpaczPrzebudowa ulicy Słowackiego wraz z budową kanalizacji deszczowej



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Słowackiego wraz z budową kanalizacji deszczowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54

1.5.2.) Miejscowość: Karpacz

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 76 19 150

1.5.8.) Numer faksu: + 48 75 76 19 224

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/914295

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Słowackiego wraz z budową kanalizacji deszczowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-425f5dec-fc85-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052493/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ul. Słowackiego wraz z budową kanalizacji deszczowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.7012.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1047655,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni ulicy Juliusza Słowackiego, modernizacji fragmentu kanalizacji deszczowej przy budynku mieszkalnym nr 3 na działce nr 108 oraz przebudowy i modernizacji fragmentu sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Konstytucji 3 Maja w Karpaczu;

2) Prace należy prowadzić w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Biuro W PROJEKT – SZYMON WODZISŁAWSKI, ul. Plac Różany 6, biuro: ul. Groszowa 10/5 w Jeleniej Górze które to zadanie realizowane będzie na podstawie zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych do Starosty Karkonoskiego z dnia 19.01.2024 r.;

3) Zamówienie będzie podzielone na 2 etapy:
a) Etap 1 – przebudowa kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Konstytucji 3 Maja wraz z odbudową nawierzchni ulicy,
b) Etap 2 – budowa kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy J. Słowackiego wraz odtworzeniem nawierzchni ulicy z kostki brukowej granitowej;

4) Lokalizacja – teren inwestycji będzie zlokalizowany od skrzyżowania ul. J. Słowackiego z ulicą Armii Krajowej do skrzyżowania z ulicą Konstytucji 3 Maja oraz odcinek w ulicy Konstytucji 3 Maja - numer ewidencyjny działek: 43dr, 12/2dr, 172dr, 108, 109 - obr. 0004 Karpacz.

5) Zakres zamówienia obejmuje:
a) Budowę kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy J. Słowackiego,
b) Wymianę kanalizacji deszczowej na nową na odcinku ul. Konstytucji 3 Maja,
c) Modernizacja istniejącej kanalizacji deszczowej w rejonie działki nr 108 poprzez wymianę na nową (dokładnie w tym samym przebiegu),
d) wykonanie wizji stanu kanalizacji deszczowej poprzez inspekcję specjalistyczną kamerą na odcinku zlokalizowanym w działkach nr 172 oraz 79 a następnie wykonanie oczyszczenia tego odcinka,
e) odtworzenie nawierzchni:
‒ ulicy J. Słowackiego,
‒ odcinka ulicy Konstytucji 3 Maja,
‒ nawierzchni na działce nr 108 (teren przed budynkiem mieszkalnym nr 3);

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1472310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2075295,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1472310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Melioracji i Inżynierii Środowiska EKO-MEL Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230178560

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 10

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1472310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.