eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówUsunięcie 1293 drzew oraz uprzątnięcie 47 drzew leżących w parku miejskim przy ul. Pułaskiego w N-wie w ramach zadania: Wycinka i prace pielęgnacyjne drzew w parku miejskim przy ul. Pułaskiego w N-wie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie 1293 drzew oraz uprzątnięcie 47 drzew leżących w parku miejskim przy ul. Pułaskiego w N-wie w ramach zadania: Wycinka i prace pielęgnacyjne drzew w parku miejskim przy ul. Pułaskiego w N-wie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie 1293 drzew oraz uprzątnięcie 47 drzew leżących w parku miejskim przy ul. Pułaskiego w N-wie w ramach zadania: Wycinka i prace pielęgnacyjne drzew w parku miejskim przy ul. Pułaskiego w N-wie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbb513c1-4086-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002696/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wycinka i prace pielęgnacyjne drzew w parku miejskim przy ul. Pułaskiego w Namysłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261389/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.115.2021.AH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie 1293 drzew oraz uprzątnięcie 47 drzew leżących w parku miejskim przy ul. Pułaskiego w Namysłowie. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wykazem drzew do usunięcia i uprzątnięcia w zabytkowym parku miejskim przy ul. Pułaskiego w Namysłowie, który będzie stanowił załącznik nr 3 do SWZ, opracowaniem graficznym inwentaryzacji dendrologicznej i gospodarki drzewostanem z zaznaczoną lokalizacją drzew do usunięcia i uprzątnięcia, stanowiącym załącznik Nr 4 do SWZ oraz pozwoleniami Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków: nr 588/N/2020 z dnia 15.07.2020 r., nr 221/N/2021 z dnia 18.03.2021 r. i nr 222/N/2021 z dnia 18.03.2021 r., stanowiącymi załączniki nr 5, 6 i 7 do SWZ. Zakres prac obejmuje: - wycięcie drzew metodami odpowiednimi do istniejących warunków (w tym również techniką linową), aby nie spowodować uszkodzenia innych drzew, - pocięcie pozyskanego drewna - grubizny na odcinki dogodne do transportu, - wyselekcjonowanie drewna użytkowego, opałowego i odpadowego oraz ułożenie według rodzaju (drewno: liściaste twarde, liściaste miękkie, iglaste) w sposób umożliwiający jego pomiar (sztaple, stosy ułożone na ścieżkach i drogach parkowych, składnicach manipulacyjnych, przyzrębowych), - uprzątnięcie gałęzi i konarów (możliwe zrębkowanie z pozostawieniem zrębków na miejscu),
- usunięcie karp po wykrotach i drzewach poderwanych, - oczyszczenie i uporządkowanie terenu po wycince, pniak po ściętym drzewie równy z gruntem.
Wykonawca zobowiązuje się jednocześnie do wykupu drewna pozyskanego z wycinki na podstawie osobnej umowy. Cenę drewna ustala się w wysokości określonej w Zarządzeniu Nr 555/VI/14 Burmistrza Namysłowa z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie ustalenia cen drewna pozyskanego z terenów będących własnością Gminy Namysłów, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Obmiaru pozyskanego drewna z uwzględnieniem jego rodzaju, jakości i wartości dokonuje w wyznaczonych miejscach na bieżąco w uzgodnionych terminach przedstawiciel Zamawiającego przy udziale upoważnionego pracownika Wykonawcy. Z czynności tych sporządzany jest protokół pozyskania drewna, na podstawie którego prowadzona jest ewidencja pozyskanego drewna oraz który będzie stanowić podstawę do wystawienia przez Zamawiającego dowodu wydania drewna dla Wykonawcy oraz faktury za drewno. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za pozyskane drewno do czasu jego sprzedaży. Wykonawca odpowiada za dbałość i zabezpieczenie przed zniszczeniem wszelkiego mienia właścicieli nieruchomości podczas wykonania robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji przedmiotu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność cywilna za następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów. Prace wycinkowe wykonywane będą pod ścisłym nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego, z którym ustalany będzie właściwy sposób wycinki, zgodny z warunkami określonymi w pozwoleniach Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru spisanym przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478008,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Wajdziak, Zakład Usług Leśnych FOREST

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9910319045 REGON 160299118

7.3.3) Ulica: Ligota Tułowicka 89A

7.3.4) Miejscowość: Tułowice

7.3.5) Kod pocztowy: 49-130

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.