Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252178/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana instalacji elektrycznej na parterze budynku II Szkoły podstawowej nr 3 w Gostyninie -awaryjna wymiana instalacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Obrońców Westerplatte w Gostyninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000903340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Józefa Bema 23
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 0242360221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3dyr@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp3gos.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sp3gostynin.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznej na parterze budynku II Szkoły podstawowej nr 3 w Gostyninie -awaryjna wymiana instalacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e653e81-38ae-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00251824/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługi remontowe budowlano-montażowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252178/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP3.26.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 89700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej na parterze budynku II w Szkole Podstawowej nr 3 im. Obrońców Westerplatte w Gostyninie - awaryjna wymiana instalacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAHMA Usługi Elektryczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710612786
7.3.3) Ulica: Bierzewice 57
7.3.4) Miejscowość: Gostynin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KACZMAREK MICHAŁ TOMASZ PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANZOWE "KAHMA"
jakie przetargi wygrała firma
KACZMAREK MICHAŁ TOMASZ PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANZOWE "KAHMA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Miasta Gostynina, opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań wraz z Przeprowadzeniem kampanii edukacyjno-informacyjnej
- "Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Gostyninie oraz odbiór i utylizację tablic zużytych"
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ..."
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno - komunikacyjnych w Urzędzie Miejskim w Bełżycach
- "Remont przegrody zewnętrznej budynku Sali sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowym Tomyślu"
- Wykonanie w formule Projektuj-Buduj roboty budowlanej polegającej na budowie szaletu publicznego wraz z infrastrukturą na terenie ośrodka Marina nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.
- Budowa budynku Muzeum Kanału Augustowskiego
- "Przebudowa i nadbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej Kuchni na potrzeby Poradni Specjalistycznych dla Katowickiego Centrum Onkologii przy ul. Raciborskiej 27 w Katowicach"
- Budowa budynku wielorodzinnego w Prabutach, działki nr 253/14 i 252/32, obręb 0003 Prabuty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.