Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268841/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00280701/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia dla szkół w ramach programu: „Laboratoria Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZODKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kartuska 21
1.5.2.) Miejscowość: Przodkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-304
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.markowska@przodkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przodkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przodkowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia dla szkół w ramach programu: „Laboratoria Przyszłości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c2de490-4618-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000093/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wyposażenia dla szkół w ramach programu: „Laboratoria Przyszłości”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268841/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Przodkowie4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 164400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Pomieczynie4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Czeczewie4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Wilanowie4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Szarłacie4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało ogłoszone dnia 15 listopada 2021 r. na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/przodkowo.. W dniu 30 listopada 2021 r. o godz. 09.05 odbyło się otwarcie ofert. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły cztery oferty. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 354,400 zł brutto, z tego na część 1 postępowania przeznaczono kwotę 164 400 zł brutto, na część 2 - 70.000 a na część 4 - 30 000 zł. Najkorzystniejszą ofertę na część 1, 2 i 4 złożyła firma DESICO Sp. z o. o., ul. Krakowska 29 c, 50-424 Wrocław , która zaoferowała realizację części 1 za kwotę 267 999,70 zł, części 2 za kwotę 108 526,60 zł i części 4 za kwotę 30 799,20 zł. Zaoferowane kwoty na części 1, 2 i 4 przewyższają środki przeznaczone przez Zamawiającego.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267999,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304990,80 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało ogłoszone dnia 15 listopada 2021 r. na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/przodkowo.. W dniu 30 listopada 2021 r. o godz. 09.05 odbyło się otwarcie ofert. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły cztery oferty. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 354,400 zł brutto, z tego na część 1 postępowania przeznaczono kwotę 164 400 zł brutto, na część 2 - 70.000 a na część 4 - 30 000 zł. Najkorzystniejszą ofertę na część 1, 2 i 4 złożyła firma DESICO Sp. z o. o., ul. Krakowska 29 c, 50-424 Wrocław , która zaoferowała realizację części 1 za kwotę 267 999,70 zł, części 2 za kwotę 108 526,60 zł i części 4 za kwotę 30 799,20 zł. Zaoferowane kwoty na części 1, 2 i 4 przewyższają środki przeznaczone przez Zamawiającego.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108526,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245462,64 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37807,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69717,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44363,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44363,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało ogłoszone dnia 15 listopada 2021 r. na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/przodkowo.. W dniu 30 listopada 2021 r. o godz. 09.05 odbyło się otwarcie ofert. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły cztery oferty. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 354,400 zł brutto, z tego na część 1 postępowania przeznaczono kwotę 164 400 zł brutto, na część 2 - 70.000 a na część 4 - 30 000 zł. Najkorzystniejszą ofertę na część 1, 2 i 4 złożyła firma DESICO Sp. z o. o., ul. Krakowska 29 c, 50-424 Wrocław , która zaoferowała realizację części 1 za kwotę 267 999,70 zł, części 2 za kwotę 108 526,60 zł i części 4 za kwotę 30 799,20 zł. Zaoferowane kwoty na części 1, 2 i 4 przewyższają środki przeznaczone przez Zamawiającego.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30799,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61336,05 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11682,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23511,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23511,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23511,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31INNE PRZETARGI PRZODKOWO
- Zakup i sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do trzech szkół w Gminie Przodkowo
- Przeprowadzenie prac remontowo - adaptacyjnych w szkołach podstawowych w gminie Przodkowo w ramach projektu "Program wsparcia edukacji włączającej dla Szkół Podstawowych Gminy Przodkowo"
więcej: przetargi PRZODKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"- postępowanie drugie
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.