Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288142/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiślica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Wiślica
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-160
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413690900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@umig.wislica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wislica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cae14d0-1246-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068153/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz i odwóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288142/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania Nr 1: Poranny dowóz dzieci do Zespołu Szkolono-Przedszkolnego w Wiślicy z miejscowości Stawiszyce, Jurków, wraz z opiekunem dowożonych dzieci.Trasa: Stawiszyce - Jurków - Wiślica - długość trasy około 13 km, ilość dzieci na trasie około - 42 osoby.
2.1.1. Dowóz będzie obejmował poranny dowóz dzieci do szkoły na godzinę 7:50 (początek lekcji godz. 8:00).
Poranny dowóz odbywał się będzie w dni robocze (nauki szkolnej) przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych i dodatkowych dni wolnych od nauki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 33773,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania Nr 2: Poranny dowóz dzieci do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wiślicy z miejscowości: Górki, Szczerbaków, Szczytniki wraz z opiekunem dzieci.Trasa : Górki - Szczerbaków- Szczytniki -Wiślica długość trasy około 14 km, ilość dzieci na trasie około - 34 osoby.
2.2.1. Dowóz będzie obejmował poranny dowóz dzieci do szkoły na godzinę 7:50 (początek lekcji godz. 8:00).
Poranny dowóz odbywał się będzie w dni robocze (nauki szkolnej) przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych i dodatkowych dni wolnych od nauki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 45456,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania Nr 3: Poranny dowóz i popołudniowy odwóz dzieci na trasie Brzezie, Łatanice, Aleksandrów, Wiśniówki wraz z opiekunem dzieci.Trasa: Brzezie (centrum wsi), Łatanice (dojazd do posesji nr domu 73a) - Aleksandrów, Wiśniówki, Wiślica - długość trasy około14 km
2.3.1 Dowóz będzie obejmował poranny dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy na godzinę 7:50 (początek lekcji godz. 8:00).ilość dzieci na trasie około - 19 osób.
2.3.2 Popołudniowy odwóz dzieci z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy - godzina rozpoczęcia odwozu 14:25:ilość dzieci na trasie około - 16 osób.
Poranny dowóz i popołudniowy odwóz odbywał się będzie w dni robocze (nauki szkolnej) przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych i dodatkowych dni wolnych od nauki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 37809,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania Nr 4: Poranny dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy z miejscowości Łatanice, Hołudza, Gluzy wraz z opiekunem dzieci.Trasa: Łatanice - Hołudza - Gluzy - Wiślica - długość trasy około 14 km ilość dzieci na trasie około - 43 osoby.
2.4.1. Dowóz będzie obejmował poranny dowóz dzieci do szkoły na godzinę 7:50 (początek lekcji godz. 8:00).
Poranny dowóz odbywał się będzie w dni robocze (nauki szkolnej) przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych i dodatkowych dni wolnych od nauki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 38234,16 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania Nr 5: Popołudniowy odwóz dzieci z Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wiślicy i Szkoły Podstawowej w Skotnikach Dolnych do miejscowości : Gorysławice – Sielec- Kobylniki - Skotniki Dolne - Skotniki Górne - Skorocice wraz z opiekunem dzieci.Trasa: Wiślica, Gorysławice - Sielec-Kobylniki - Skotniki Dolne - Skotniki Górne - Skorocice rozpoczęcia odwozu godzina 14:25, długość trasy około 19 km, liczba dzieci na trasie około – 18 osób w tym:
Dzieci wsiadających w Wiślicy ok. 15 osób, dzieci wsiadające ze Szkoły Podstawowej w Skotnikach Dolnych do miejscowości Skotniki Górne i Skorocice ok. 3 osoby.
Popołudniowy odwóz odbywał się będzie w dni robocze (nauki szkolnej) przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych i dodatkowych dni wolnych od nauki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 24427,38 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania Nr 6: Popołudniowy odwóz dzieci z Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wiślicy do miejscowości : Górki, Szczerbaków, Szczytniki wraz z opiekunem dzieci.Trasa: Wiślica - Górki - Szczerbaków - Szczytniki - długość trasy około 14 km ilość dzieci na trasie około - 14 osób rozpoczęcie odwozu godzina 15:15,
Popołudniowy odwóz odbywał się będzie w dni robocze (nauki szkolnej) przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych i dodatkowych dni wolnych od nauki
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 23365,32 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania Nr 7: Popołudniowy odwóz dzieci z Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wiślicy do miejscowości : Sielec, Kobylniki, Aleksandrów, Łatanice (posesja Nr 73A), Skorocice wraz z opiekunem dzieci .Trasa: Wiślica – Sielec - Kobylniki - Aleksandrów - Łatanice (posesja Nr 73A) - Skorocice rozpoczęcie odwozu godzina 15:15, długość trasy około 17 km, liczba dzieci na trasie około 11 osób
Popołudniowy odwóz odbywał się będzie w dni robocze (nauki szkolnej) przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych i dodatkowych dni wolnych od nauki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 24002,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60264,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Stodoła Bryła Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6620057397
7.3.4) Miejscowość: Sokolina 5
7.3.5) Kod pocztowy: 28-506
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 19.08.2022 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez
Wykonawcę - MAT-BUS SP.Z O.O., BOGUCICE DRUGIE UL.SZOSA 26, 28-400 PIŃCZÓW w postępowaniu numer sprawy: OR.271.7.2022. Nazwa zadania: Dowóz i odwóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2022/2023 dla Zadania Nr 2: Poranny dowóz dzieci do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wiślicy z miejscowości: Górki, Szczerbaków, Szczytniki wraz z opiekunem dzieci.
W dniu 25.08.2022 roku w związku z upływem terminu na wniesienie środków ochrony prawnej przez Wykonawców, Zamawiający wezwał w/w Wykonawcę do podpisania umowy wyznaczając termin podpisania umowy na dzień 29.08.2022 roku o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy Wiślica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica.
Wykonawca MAT-BUS SP.Z O.O., BOGUCICE DRUGIE UL.SZOSA 26, 28-400 PIŃCZÓW pismem z dnia 29.08.2022 roku poinformował Zamawiającego – Gminę Wiślica, że odmawia podpisania umowy (składając pismo uzasadniające swoją decyzję).
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnienia postępowanie numer sprawy: OR.271.7.2022. Nazwa zadania: Dowóz i odwóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2022/2023 w zakresie Zadania Nr 2: Poranny dowóz dzieci do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wiślicy z miejscowości: Górki, Szczerbaków, Szczytniki wraz z opiekunem dzieci.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46101,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92999,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46101,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Sylwester Lasak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 65513197 52
7.3.4) Miejscowość: Szczerbakow 43
7.3.5) Kod pocztowy: 28-160
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46101,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41983,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59520,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41983,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Dariusz Opozda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551060656
7.3.3) Ulica: Waryńskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41983,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28725,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58590,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28725,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Dariusz Opozda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551060656
7.3.3) Ulica: Waryńskiego 20,
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28725,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24708,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54870,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24708,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA TRANSPORTOWO-REMONTOWA GRZEGORZ BUCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551764541
7.3.4) Miejscowość: SZCZYTNIKI 24
7.3.5) Kod pocztowy: 28-160
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24708,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23703,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59520,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23703,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Dariusz Opozda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551060656
7.3.3) Ulica: Waryńskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA TRANSPORTOWO-REMONTOWA Grzegorz Buczak
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA TRANSPORTOWO-REMONTOWA Grzegorz Buczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23703,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji wyjazdu na targi EXPO 2025 w Osace w terminie 12-21.05.2025r.
- Obsługa w zakresie robót ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (69)
- Świadczenie usługi transportu żywności dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Świadczenie usług transportu ciężarowego narzędzi i sprzętu do sterylizacji dla SZOZnMiD w Poznaniu"
- Najem fabrycznie nowych samochodów osobowych z pełną obsługą serwisową oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.