eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaSYSTEM ZARZĄDZANIA I MONITOROWANIA RUCHU KOŁOWEGO W RAMACH PROJEKTU HUMAN SMART CITIES



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SYSTEM ZARZĄDZANIA I MONITOROWANIA RUCHU KOŁOWEGO W RAMACH PROJEKTU HUMAN SMART CITIES

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umostroda/public/postepowanie?postepowanie=31626736

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SYSTEM ZARZĄDZANIA I MONITOROWANIA RUCHU KOŁOWEGO W RAMACH PROJEKTU HUMAN SMART CITIES

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-310c0cf0-0e4c-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059533/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 System zarządzania i monitorowania ruchu kołowego w ramach projektu Human Smart Cities

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Model inteligentnej mobilności miejskiej jako element Ostródzkiej Idei Human Smart Cities”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281847/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 414000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: stworzenie kompletnego systemu składającego się z detektorów zamknięcia rogatek, systemu analizy danych, 3 szt. tablic zmiennej treści wraz ze stelażami wyświetlające informacje dla kierowców.
2. System musi składać się z kamer identyfikujących zamykanie rogatek na przejeździe lub przejazdach kolejowych na linii kolejowej Nr 353 w obrębie miasta Ostróda, umożliwiający przekazanie na tablice systemu kierowania ruchem kołowym w Ostródzie informacje o:
1) zamknięciu / otwarciu rogatek na przejazdach kolejowych;
2) sugerowanym kierunku jazdy samochodem;
3) intuicyjny przekaz za pomocą ikon i/lub krótkich komunikatów, które zostały wypracowane na konsultacjach społecznych;
4) szacowanym czasie do otwarcia rogatek.
3. Wymagania dotyczące systemu wskazano w kanwie (załącznik nr 4 do SWZ).
4. Minimalne wymagania dotyczące tablic zmiennej treści wskazano w załączniku nr 5 do SWZ.
5. Proponowana lokalizacja tablic zmiennej treści została wskazana w załączniku nr 6 do SWZ.
6. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Zgodnie z motywem 78 preambuły dyrektywy 2014/24/UE (dyrektywy klasycznej) w celu ułatwienia udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniach o udzielenie zamówienia oraz aby zwiększyć konkurencję, zamawiających należy zachęcić do dzielenia dużych zamówień na części. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Podział zamówienia na części groziłby właściwemu wykonaniu zamówienia (przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu zarządzania i monitorowania ruchu kołowego w ramach projektu Human Smart Cities), nie ma możliwości podziału zamówienia na części i dopuszczenia do sytuacji, w której poszczególne elementy systemu realizowane są przez różnych wykonawców. Mogłoby to wprowadzić trudności związane z kompatybilnością poszczególnych elementów systemu i odpowiedzialnością poszczególnych wykonawców za zapewnienie komunikacji i zgodności części systemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42961300-3 - System kontroli ruchu pojazdów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie „(…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” .
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 492.000,00 PLN brutto. W postępowaniu została złożona jedna oferta z ceną: 1.153.000,00 PLN brutto, która jest wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia- Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny jedynej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1153000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1153000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.