Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00223730/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00247842/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00253537/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krosinku, gmina Mosina (II ETAP)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mosina - Urząd Miejski w Mosinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1
1.5.2.) Miejscowość: Mosina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mosina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mosina/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krosinku, gmina Mosina (II ETAP)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3f5086f-f542-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058438/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa SP w Krosinku o salę gimnastyczną i część dydaktyczno - wychowawczą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Zakres zamówienia polega na rozbudowie budynku Szkoły podstawowej na terenie działek 149/5
i 150/9, obręb Krosinko, gm. Mosina położonych przy ul. Wiejskiej w Krosinku. Zakres inwestycji obejmuje rozbudowę o część jednokondygnacyjną (m.in.: salę sportową, salkę korekcyjną, szatnie) oraz rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego, usunięcie nasadzeń kolidujących z inwestycją, przesadzenie drzew oraz wykonanie dojścia i dojazdu (w tym budowa drogi pożarowej z placem manewrowym), miejsc parkingowych i placów, osłon śmietnikowych.
1.2 Projektowany obiekt ma być niepodpiwniczony z dachem spadzistym, krytym dachówką. Budynek zaprojektowano bez barier architektonicznych, a wszystkie pomieszczenia przystosowane będą do poruszania się po nich przez osoby niepełnosprawne.
1.3 Stosownie do art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062) Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, że przedmiot zamówienia wykona z zachowaniem przepisów tejże ustawy,
w szczególności: art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej: poprzez zapewnienie wolnych od barier przestrzeni przy wejściu do budynku jak również w ciągach komunikacyjnych.
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki tj.:
- przedmiar robót - załącznik nr 4a do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ
- dokumentacja projektowa będąca załącznikiem nr 1-2 do umowy,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 3 do umowy,
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.
1.5 Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6722335,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8049637,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6722335,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Corfus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773236777
7.3.3) Ulica: Zamkowa 30/A2
7.3.4) Miejscowość: Swarzędz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace: ogólnobudowlane, instalacyjne, dekarskie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6722335,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MOSINY
- "Budowa chodnika w Żabinku"
- "Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- Projekt ul. Krosińskiej, projekt utwardzenia ulic Słonecznej, Sosnowej, Kwiatowej od ul. Krosińskiej do ul. Jasnej w Mosinie
- Projekt przebudowy drogi powiatowej nr 2463P - ul. Śremskiej na odcinku od tunelu do granic miasta Mosina z uwzględnieniem połączenia z projektowaną ścieżką rowerową z Mosiny do Żabinka
więcej: przetargi w Mosinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.