Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00247034/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
- 2024/BZP 00262065/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-27
- 2024/BZP 00275131/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00281175/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pracownię audiowizualną wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8
1.5.2.) Miejscowość: Przemęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przemet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pracownię audiowizualną wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb93d58b-e29d-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037319/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pracownię audiowizualną wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247034
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1333655,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pracownię audiowizualną wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych” w Przemęcie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 i 3.
3.2. Przedmiotowa inwestycja ma na celu przebudowę i zmianę sposobu użytkowania lokalu usługowego znajdującego się na parterze budynku na salę audiowizualną oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie dostępności oraz wykonanie sanitariatów przystosowanych do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Istniejącą salę sprzedaży planuje się przekształcić w salę audiowizualną wyposażoną w system wirtualnej strzelnicy oraz sprzęty multimedialne takie jak projektor, ekran, wirtualna tablica wraz z zapleczem w postaci aneksu bufetowego oraz miejscem na przechowywanie zapasowych stołów i krzeseł. Przewidziano opcję podziału sali na dwie mniejsze części ścianą mobilną. W miejscu jednego sanitariatu i zaplecza sali sprzedaży przewidziano zmiany podziałów pomieszczeń w celu wydzielenia sanitariatów damskiego i męskiego przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przewidziano również dodatkowe pomieszczenie gospodarczo magazynowe. W związku z przebudową planuje się zainstalowanie na dachu elementów technicznych związanych z instalacją wentylacji mechanicznej oraz wykonanie otworów nawiewno wywiewnych w ścianie szczytowej budynku. Ogrzewanie pracowni audiowizualnej za pomocą klimatyzatorów. W związku z koniecznością zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych przewidziano przebudowę schodów zewnętrznych i całego tarasu wejściowego, oraz budowę pochylni dla niepełnosprawnych. W związku
z powyższym schody przy planowanej pochylni muszą zostać przebudowane
z zachowaniem ich szerokości minimalnej 120 cm.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje remont tarasu budynku usługowo - oświatowego w Przemęcie.
3.4. Przedmiotem zamówienia jest również remont i termomodernizacja ścian elewacyjnych budynku usługowo-oświatowego w Przemęcie.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez: SP STRUKTURA INWESTYCJE BUDOWLANE Sp. z o.o., ul. Przestrzenna 48/1, 50-533 Wrocław - Załącznik nr 9 do SWZ.
3.6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
3.7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
3.8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokonanie wszystkich wymaganych zgłoszeń/ odbiorów przez odpowiednie jednostki organizacyjne/ służby (np. sanepid, straż pożarna, kominiarz) w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem inwestycji wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie ze stosownymi załącznikami wynikającymi z ustawy Prawo budowlane (w tym świadectwo energetyczne).
3.9.Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż wirtualnej strzelnicy wraz z kompletnym wyposażeniem i zestawem startowym materiałów eksploatacyjnych, w tym również montaż elementów sytemu wirtualnej strzelnicy oraz jego uruchomienie, konfiguracja, oraz przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi oraz eksploatacji urządzeń i sprzętu, składającego się na kompletny zestaw strzelecki wirtualnej strzelnicy.
3.10. System multimedialny i laserowe stymulatory broni wchodzące w skład wirtualnej strzelnicy muszą spełniać poniższe warunki:
• posiadać dokument - Deklarację zgodności CE dla wyrobu wprowadzanego lub udostępnianego na rynku Europejskiego Obrotu Gospodarczego potwierdzając zgodność wyrobu z wymaganiami zawartymi w przepisach dyrektywy Nowego Podejścia w zakresach dyrektyw odpowiadających konstrukcji wyrobu.
• posiadać dokument – Certyfikat zgodności przedmiotowego wyrobu wydany przez organizację posiadającą status jednostki certyfikującej wyroby akredytowanej w odniesieniu do normy PN-EN ISO/IEC 17065.
3.11. Szczegółowe wymagania dotyczące systemu wirtualnej strzelnicy określono w załączniku nr 9 do SWZ.
3.12. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie prac na elewacji budynku i w samym budynku, w którym znajdują się lokale handlowe i Zespół Szkół w Przemęcie, zatem roboty budowlane należy prowadzić w sposób uwzględniający konieczność zachowania bezpieczeństwa osób przebywających na zewnątrz i wewnątrz budynku oraz zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Zespołu Szkół w Przemęcie i ciągłość działalności handlowej lokali znajdujących się na parterze obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
3.13. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich ewentualnych badań i poniesienie kosztów z tym związanych oraz sporządzenie projektu organizacji ruchu oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
38652100-1 - Projektory
38636100-3 - Lasery
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1894772,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2150040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1894772,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Białasik Sławomir Zakład Budownictwa Ogólnego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971641644
7.3.3) Ulica: Lniana
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIAŁASIK SŁAWOMIR ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO
jakie przetargi wygrała firma
BIAŁASIK SŁAWOMIR ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1894772,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZEMĘT
więcej: przetargi PRZEMĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
więcej: Lasery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.