Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079783/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00086535/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00090068/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00090836/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-18
- 2022/BZP 00379262/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-05
- 2022/BZP 00379325/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1-8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.obuchowska@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnychz logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1-8
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b3ff6c0-9ecf-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079783/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.2.2022.BO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 524176,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169391,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1: Bluzy2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18230000-0 - Odzież różna
4.5.5.) Wartość części: 48750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 2: Koszulki.2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 3: Materiały konferencyjne.2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192122-2 - Pióra wieczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22815000-6 - Notatniki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
4.5.5.) Wartość części: 16100,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 4: Torby.2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18936000-9 - Torby włókiennicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18931100-5 - Plecaki
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 5: Kubki.2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111300-4 - Ceramika
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 6: Pinsy.2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 2950,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 7: Skarpetki.2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18317000-4 - Skarpety
4.5.5.) Wartość części: 3300,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 8: Parasole.2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ)
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 134.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca składa próbki materiałów promocyjnych (o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.15, rozdz. XI pkt 10.5 i rozdz. XIV pkt 2.2 SWZ), odpowiednio dla Zadania 1-8.
4.1. Próbka ma pokazać materiał, technologię i jakość wykonania materiałów promocyjnych, które zostaną dostarczone po podpisaniu umowy.
4.2. Materiały promocyjne dostarczone po podpisaniu umowy mają mieć identyczny model, krój, rodzaj materiału jaki był zastosowany w próbkach złożonych wraz z ofertą, natomiast kolory materiałów oraz kolory i wymiary nadruków/graweru Wykonawca dostosowuje ściśle do wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39295200-8 - Parasole
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53806,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67158,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67158,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Cieślik-STUDIO L Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791026110
7.3.3) Ulica: ul. Kisielewskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-708
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67158,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15252,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17987,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16728,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa Cieślik-STUDIO L Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791026110
7.3.3) Ulica: ul. Kisielewskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-708
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16728,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD Pracownia Reklamy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770001808
7.3.3) Ulica: ul. Myśliwska 68
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-718
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30012,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53997,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30012,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WCOS KALAHARI Anna Leszczyńska-Pawlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180061494
7.3.3) Ulica: Czajków
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-812
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANNA LESZCZYŃSKA-PAWLAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANNA LESZCZYŃSKA-PAWLAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53997,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28597,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20295,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD Pracownia Reklamy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770001808
7.3.3) Ulica: ul. Myśliwska 68
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-718
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20295,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2793,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3628,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3555,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Promocyjna WENA SC Jolanta Łyszkowska-Socha i Tomasz Socha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570751854
7.3.3) Ulica: ul. Morenowa 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-172
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Promocyjna "WENA" S.C. Jolanta Łyszkowska-Socha, Tomasz Socha
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3555,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6654,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11685,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6654,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA CONSULTING AGENCY Irina Chicherina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852
7.3.3) Ulica: ul. ks. Czesława Klimasa 41D/27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-515
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6654,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14452,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18019,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15362,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA CONSULTING AGENCY Irina Chicherina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852
7.3.3) Ulica: ul. ks. Czesława Klimasa 41D/27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-515
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15362,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa druków małoformatowych i materiałów reklamowych do Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- "Dostawa materiałów reklamowych z logo dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Warszawskiego"
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na rok 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Odzież różna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.