Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00321625/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312515
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Królewska 29
1.4.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: 438244182
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdwola.info
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330970
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00321625
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający omyłkowo umieścił katalogi, ulotki i prospekty, jako podmiotowe środki dowodowe, w związku z czym dokonuje korekty zapisując w/w przedmiotowe środki dowodowe w odpowiednim punkcie ogłoszenia. Zgodnie z zapisem - wskazane przedmiotowe środki na wezwanie Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
*Zaświadczenie potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom
Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności CE, deklaracji zgodności wystawioną przez jednostkę notyfikowaną - dotyczy pierwszej klasy sterylnej i pierwszej z funkcją pomiarową oraz Ia, IIa, IIb, III oraz zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez wykonawcę stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów. W/w dokumenty zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego w terminie do 2 dni od otrzymania wezwania.
* Oświadczenie o wyrobach medycznych
* Próbki, opisy lub fotografie
Próbki, opisy lub fotografie dostarczanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Zamawiający wymaga dostarczenia na wezwanie informacji (np. katalogi, prospekty, ulotki, instrukcje używania) nt. parametrów oferowanego produktu i danych technicznych, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w Formularzu asortymentowo-cenowym. Oferenci są zobowiązani do oznaczenia w/w dokumentach którego pakietu oraz pozycji formularza asortymentowo cenowego dotyczą (nr pakietu i nr pozycji, do której się odnoszą).
W/w dokumenty pozwolą Zamawiającemu jednoznacznie potwierdzić, czy zaproponowany asortyment jest zgodny z SWZ.
Oferta zawierająca asortyment, który nie będzie spełniał wymagań zawartych w opisie zamieszczonym w formularzu asortymentowo-cenowym, zostanie odrzucona na podstawie art. 226.1.pkt.5, jako nieodpowiadającą treści specyfikacji.
Po zmianie:
*Zaświadczenie potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom
Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Na potwierdzenie powyższego wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności CE, deklaracji zgodności wystawioną przez jednostkę notyfikowaną - dotyczy pierwszej klasy sterylnej i pierwszej z funkcją pomiarową oraz Ia, IIa, IIb, III oraz zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez wykonawcę stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów. W/w dokumenty zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego w terminie do 2 dni od otrzymania wezwania.
* Oświadczenie o wyrobach medycznych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
Próbki, opisy lub fotografie
Próbki, opisy lub fotografie dostarczanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Zamawiający wymaga dostarczenia na wezwanie informacji (np. katalogi, prospekty, ulotki, instrukcje używania) nt. parametrów oferowanego produktu i danych technicznych, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w Formularzu asortymentowo-cenowym. Oferenci są zobowiązani do oznaczenia w/w dokumentach którego pakietu oraz pozycji formularza asortymentowo cenowego dotyczą (nr pakietu i nr pozycji, do której się odnoszą).
W/w dokumenty pozwolą Zamawiającemu jednoznacznie potwierdzić, czy zaproponowany asortyment jest zgodny z SWZ.
Oferta zawierająca asortyment, który nie będzie spełniał wymagań zawartych w opisie zamieszczonym w formularzu asortymentowo-cenowym, zostanie odrzucona na podstawie art. 226.1.pkt.5, jako nieodpowiadającą treści specyfikacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Próbki, opisy lub fotografie
Próbki, opisy lub fotografie dostarczanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Zamawiający wymaga dostarczenia na wezwanie informacji (np. katalogi, prospekty, ulotki, instrukcje używania) nt. parametrów oferowanego produktu i danych technicznych, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w Formularzu asortymentowo-cenowym. Oferenci są zobowiązani do oznaczenia w/w dokumentach którego pakietu oraz pozycji formularza asortymentowo cenowego dotyczą (nr pakietu i nr pozycji, do której się odnoszą).
W/w dokumenty pozwolą Zamawiającemu jednoznacznie potwierdzić, czy zaproponowany asortyment jest zgodny z SWZ.
Oferta zawierająca asortyment, który nie będzie spełniał wymagań zawartych w opisie zamieszczonym w formularzu asortymentowo-cenowym, zostanie odrzucona na podstawie art. 226.1.pkt.5, jako nieodpowiadającą treści specyfikacji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-23 09:00
Po zmianie:
2024-05-27 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-23 09:15
Po zmianie:
2024-05-27 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-21
Po zmianie:
2024-06-25
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Zduńskowolskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznej
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich w obrocie krajowym dla Urzędu Miasta Zduńska Wola na okres 12 miesięcy.
- Zakup i dostawie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych dla potrzeb Powiatu Zduńskowolskiego
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU (POWTÓRKA)
- Dostawa portów naczyniowych, systemów tubularnych do małoinwazyjnych, kontrolowanych dostępów do kręgosłupa (...), w podziale na 6 części.
- Sukcesywne dostawy endowaskularnego systemu do cięcia i koagulacji tkanek naczyń krwionośnych wraz z użyczeniem płyty ramiennej oraz generatora dla potrzeb Klinicznego Oddz. Chir. Naczyn. WSZZ Kielce
- Dostawa odczynników niezbędnych do przygotowania bibliotek NSG z prób na potrzeby analizy mutacji powiązanych z chorobami hematologicznymi (...), w podziale na 20 części.
- Dostawa sprzętu 1 x użytku uzupełnienie VIII
- SUKCESYWNE DOSTAWY ZUŻYWALNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA POTRZEB KLINIKI POŁOŻNICTWA I GINEKOLOGII WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.