Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00280900/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891041167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ans.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ans.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9fd0e9c-159a-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9fd0e9c-159a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018396/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sprzątanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2170.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń budynków zamawiającego zlokalizowanych w Wałbrzychu przy ul. Zamkowej 4, ul. Zamkowej 6, ul. Zamkowej 8, ul. Piotra Skargi 14a oraz ul. Południowej w Wałbrzychu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ. Obiekty przy ul. Zamkowej 4, 6, 8 wpisane do rejestru zabytków pod nr 661 decyzją z dnia 19.03.1960 r. i podlegają całkowitej ochronie konserwatorskiej. Budynek przy ul. Południowej w czasie trwania niniejszego postępowania znajdują się w trakcie budowy. Jego oddanie do użytkowania planowane jest na grudzień 2023/styczeń 2024. Planuje się, że prowadzenie zajęć dydaktycznych w tym budynku rozpocznie się w miesiącu lutym 2024 r.
Powierzchnie do sprzątania:
Budynek przy ul. Zamkowej 4- 4915 m2
Budynek przy ul. Piotra Skargi 14a - 4335 m2
Budynek przy ul. Zamkowej 6 (dom studenta) - 134 m2
Budynek przy ul. Zamkowej 8 (dom studenta) - 183 m2
Budynek przy ul. Południowej - 3 357m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526305,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623733,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526305,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clar System S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781027841
7.3.3) Ulica: Janickiego 20B
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-542
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Clar Serwis Sp. z o.o., ul. Janickiego 20 b, 60-542 Poznań, zakres prac: Część prac objętych zamówieniem: czynności codzienne i okresowe.
2) Solcom-Bayard Sp. z o.o., ul. Janickiego 20 b, 60-542 Poznań, zakres prac: Część prac objętych zamówieniem: czynności codzienne i okresowe.
3) Lanua Contractor Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22, 60-818 Poznań, zakres prac: Część prac objętych zamówieniem: czynności codzienne i okresowe.
4) Lanua Investments Poland Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22, 60-818 Poznań, zakres prac: Część prac objętych zamówieniem: czynności codzienne i okresowe.
5) Lanua Services Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22, 60-818 Poznań, zakres prac: Część prac objętych zamówieniem: czynności codzienne i okresowe.
6) Adecco Poland Sp. z o.o., Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, zakres prac: Część prac objętych zamówieniem: czynności codzienne i okresowe.
7) Adecco Consulting Sp. z o.o., Pl. Europejski 2,00-844 Warszawa, zakres prac: Część prac objętych zamówieniem: czynności codzienne i okresowe.
8) Job Impulse Polska Sp. z o.o., ul. Ptasia 10, 60-319 Poznań, zakres prac: Część prac objętych zamówieniem: czynności codzienne i okresowe.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526305,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem
- Sukcesywna dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku do zabiegów ortopedycznych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji do budynków Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- usługi utrzymania czystości, wykonywanie prac pomocniczych przy pacjencie i prac porządkowych
- Kompleksowa usługa sprzątania
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
- Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 r., w podziale na 2 części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.