eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi kompleksowej organizacji jednodniowego wydarzenia rocznego PWT Polska-Rosja 2014-2020 wraz z organizacją ECDay oraz usługi hotelarskiej w Elblągu.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowej organizacji jednodniowego wydarzenia rocznego PWT Polska-Rosja 2014-2020 wraz z organizacją ECDay oraz usługi hotelarskiej w Elblągu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi kompleksowej organizacji jednodniowego wydarzenia rocznego PWT Polska-Rosja 2014-2020 wraz z organizacją ECDay oraz usługi hotelarskiej w Elblągu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a1049ef-13ef-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Organizacja EC Day

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296765/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.25.2022.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji jednodniowego wydarzenia rocznego (zwanego dalej: „wydarzeniem”) Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014–2020 wraz z organizacją Europejskiego Dnia Współpracy (zwanego dalej: „ECDay”) oraz usługi hotelarskiej w Elblągu.
W terminie maksymalnie 5 dni roboczych od momentu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru przynajmniej 2 propozycje hoteli spełniających kryteria podane w OPZ,
w których będą zakwaterowane wskazane przez Zamawiającego osoby oraz propozycje co najmniej 2 obiektów, w których odbędzie się część merytoryczna wydarzenia (w przypadku braku dostępności miejsc propozycję 1 obiektu/sali), spełniających kryteria podane w OPZ, oraz 2 restauracji do wyboru, w których zostanie zapewniony obiad. Jeżeli obiad zostanie zorganizowany w tym samym miejscu co część merytoryczna wydarzenia, Wykonawca nie jest zobowiązany do przesłania takich propozycji. W przypadku zorganizowania obiadu w restauracji zlokalizowanej w innym miejscu niż miejsce organizacji wydarzenia, restauracja musi być położona nie dalej niż 1,2 km po ciągach komunikacyjnych od obiektu, w którym odbędzie się wydarzenie. Odległość, o której mowa powyżej będzie sprawdzana za pośrednictwem strony internetowej: maps.google.com. W wyjątkowej sytuacji (braku dostępności miejsc), po akceptacji Zamawiającego, obiad będzie mógł zostać zorganizowany w restauracji położnej o więcej niż 1,2 km od obiektu, w którym zostanie zorganizowane wydarzenie, jednak nie dalej niż 3,5 km od tego miejsca (obiekt musi spełniać wymogi niniejszego OPZ). W takim przypadku Wykonawca musi zapewnić na własny koszt transport uczestnikom na trasie z miejsca organizacji wydarzenia (po zakończeniu części merytorycznej) do miejsca obiadu oraz po obiedzie na wizytę monitorującą projektu, która zostanie zorganizowana przez Zamawiającego na terenie Elbląga. Z uwagi na charakter wydarzenia Zamawiający nie dopuszcza zorganizowania obiadu w tawernie, barze mlecznym, domu weselnym czy jadłodajni.
Termin - Wydarzenie roczne wraz z Europejskim Dniem Współpracy zostanie zorganizowane 19.09.2022 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu na późniejszy tylko na jego wniosek, jednak nie później niż na 7 października br. O zmianie daty Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później jak na 7 dni po podpisaniu umowy. W takiej sytuacji wszystkie daty wymienione w OPZ powinny zostać adekwatnie dostosowane. Nowy termin zostanie ustalony roboczo w formie emaliowej za porozumieniem stron.
Liczba uczestników- Zamawiający przewiduje udział maksymalnie 75 uczestników, korzystających z usługi restauracyjnej i przerwy kawowej, opisanych w punkcie 2. OPZ. Zamawiający dopuszcza ostateczną liczbę uczestników wydarzenia mniejszą o maksymalnie 30%. Zamawiający poda ostateczną liczbę uczestników maksymalnie 7 dni przed planowanym wydarzeniem. Zamawiający poniesie koszt usług restauracyjnych i wynajmu sali odpowiednio do liczby osób, które zostały potwierdzone Wykonawcy w powyżej wskazanym terminie.
Zakres: usługa wynajmu sali konferencyjnej wraz z niezbędną infrastrukturą, wyposażeniem technicznym oraz obsługą techniczną i aranżacją pomieszczeń, w tym 5 miejsc parkingowych, usługi gastronomiczne (przerwa kawowa i obiad) dla 75 osób, usługi hotelarskie wraz ze śniadaniem i miejscem parkingowym dla 8 osób, usługa organizacyjno- koordynacyjna.
Szczegółowy opis w zał. nr 1 do umowy stanowiącej zał. nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25807 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44341,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25807 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deluxe Event Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272613423

7.3.3) Ulica: Krasnobrodzka 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-214

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25807 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.