Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286156/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00331182/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-27
- 2021/BZP 00331008/02 - Wynik z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu do utrzymania i pielęgnacji zieleni oraz porządku
na terenie Gminy Opatowiec"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina
1.3.) Oddział zamawiającego: Opatowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010524
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Opatowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-520
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 351 80 52
1.5.8.) Numer faksu: 41 3518052 wew. 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariajiz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opatowiec.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu do utrzymania i pielęgnacji zieleni oraz porządkuna terenie Gminy Opatowiec"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-601ce736-4ea5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027326/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zakup i dostawa sprzętu do utrzymania i pielęgnacji zieleni oraz porządku na terenie Gminy Opatowiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286156/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.28.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 389186,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do utrzymania i pielęgnacji zieleni oraz porządku na terenie Gminy Opatowiec.Zadanie 1: Traktor komunalny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 126016,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do utrzymania i pielęgnacji zieleni oraz porządku na terenie Gminy Opatowiec.Zadanie 2: Pług do śniegu, posypywarka soli piasku, kosiarka bijakowa tylno/boczna
i przyczepa komunalna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2 stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
34144420-8 - Pojazdy do rozrzucania soli
34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 263170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 310 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, dlatego też stosownie do zapisów art. 310 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 310 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, dlatego też stosownie do zapisów art. 310 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Milówka
- DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
- Zakup ciągnika wraz z kompatybilnym ładowaczem czołowym dla Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
- Zakup ciągnika wraz z wyposażeniem na potrzeby utrzymania dróg gminnych
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.