Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00221057/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Jastrzębiec, Pęperzyn i Witunia położonych na terenie Gminy Więcbork objętej Krajeńskim Parkiem Krajobrazowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIĘCBORK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Więcbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3897207
1.5.8.) Numer faksu: 52 3897212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wiecbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Jastrzębiec, Pęperzyn i Witunia położonych na terenie Gminy Więcbork objętej Krajeńskim Parkiem Krajobrazowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-819a889a-f2c5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022954/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Doposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Jastrzębiec, Pęperzyn i Witunia położonych na terenie Gminy Więcbork objętej Krajeńskim Parkiem Krajobrazowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane jest w ramach: Działanie: „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, Poddziałanie: 7.4 „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury”, Operacja: 7.4.1.1 „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” PROW na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221057/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SB.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137211,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu AGD dla świetlic wiejskich w miejscowościach Jastrzębiec, Pęperzyn i Witunia - cz. 1W skład Części 1 Zamówienia wchodzą:
1) płyty gazowe 5 palnikowe wraz z okapami wolnowiszącymi dostosowanymi do wielkości płyt - ilość 1 kpl. x 3 świetlice = 3 kpl.,
2) zlewozmywaki dwukomorowe odwracalne z ociekaczami i bateriami - ilość 1 kpl. x 3 świetlice = 3 kpl.,
3) roboty kuchenne wielofunkcyjne planetarne - ilość 1 szt. x 3 świetlice = 3 szt.,
4) chłodziarko – zamrażarki - ilość 1 szt. x 3 świetlice = 3 szt.
Wykonawca dostarczy sprzęt AGD, o którym mowa powyżej, na wskazane poniżej adresy:
1) świetlica wiejska w Jastrzębcu, Jastrzębiec 18, 89-410 Więcbork,
2) świetlica wiejska w Pęperzynie, Pęperzyn 2, 89-410 Więcbork,
3) świetlica wiejska w Wituni, ul. W. Witosa 13/1, Witunia, 89-410 Więcbork.
Szczegółowy opis Części 1 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - OPZ, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
39711200-1 - Roboty kuchenne
39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 24287,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu AGD dla świetlic wiejskich w miejscowościach Jastrzębiec, Pęperzyn i Witunia - cz. 2W skład Części 2 Zamówienia wchodzą:
1) piece konwekcyjno parowe wraz z okapami (bez podstaw) - ilość 1 kpl. x 3 świetlice = 3 kpl.,
2) zmywarko – wyparzarki wraz z wyposażeniem - ilość 1 szt. x 3 świetlice = 3 szt.
Wykonawca dostarczy sprzęt AGD, o którym mowa powyżej, na wskazane poniżej adresy:
1) świetlica wiejska w Jastrzębcu, Jastrzębiec 18, 89-410 Więcbork,
2) świetlica wiejska w Pęperzynie, Pęperzyn 2, 89-410 Więcbork,
3) świetlica wiejska w Wituni, ul. W. Witosa 13/1, Witunia, 89-410 Więcbork.
Szczegółowy opis Części 2 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - OPZ, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214100-0 - Piece kuchenne
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.5.) Wartość części: 36542,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego dla świetlic wiejskich w miejscowościach Jastrzębiec, Pęperzyn i WituniaW skład Części 3 Zamówienia wchodzą:
1) przenośne ekrany projekcyjne ze statywami - ilość 1 kpl. x 3 świetlice = 3 kpl.,
2) projektory biznesowe - ilość 1 szt. x 3 świetlice = 3 szt.
Wykonawca dostarczy sprzęt multimendialny, o którym mowa powyżej, na wskazane poniżej adresy:
1) świetlica wiejska w Jastrzębcu, Jastrzębiec 18, 89-410 Więcbork,
2) świetlica wiejska w Pęperzynie, Pęperzyn 2, 89-410 Więcbork,
3) świetlica wiejska w Wituni, ul. W. Witosa 13/1, Witunia, 89-410 Więcbork.
Szczegółowy opis Części 3 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - OPZ, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 7818,27 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Zamówienia: Zakup i dostawa mebli konferencyjnych dla świetlic wiejskich w miejscowościach Pęperzyn i WituniaW skład Części 4 Zamówienia wchodzą:
1) stoły konferencyjne - ilość 15 szt. x 2 świetlice = 30 szt.,
2) krzesła - ilość 120 szt. x 2 świetlice = 240 szt.
Wykonawca dostarczy meble konferencyjne, o których mowa powyżej, na wskazane poniżej adresy:
1) świetlica wiejska w Pęperzynie, Pęperzyn 2, 89-410 Więcbork,
2) świetlica wiejska w Wituni, ul. W. Witosa 13/1, Witunia, 89-410 Więcbork.
Szczegółowy opis Części 4 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - OPZ, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39153000-9 - Meble konferencyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Stoły
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 68563,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25534,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25534,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272758317
7.3.3) Ulica: Gliwicka
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-860
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25534,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38241,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38241,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPRZEDAŻ-SERWIS SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO GASTRO-POL SYLWIA NOWAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932004241
7.3.3) Ulica: Szewska
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38241,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUKMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692522053
7.3.3) Ulica: Niepodległości
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-252
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49593,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182655,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49593,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272758317
7.3.3) Ulica: Gliwicka
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-860
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49593,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
- Odbiór i termiczna utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nimi badań działów Szpitala Powiatowego w Więcborku NOVUM-MED Sp. z o. o.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa szpitala powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- "Dostawa wyposażenia GCK we Włostowie"
- Budowa żłobka w Żninie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 75 szt. krzeseł konferencyjnych z pulpitem
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: Projektory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.