Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00240487/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00247455/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Chemiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 58 347-15-83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.podsiadlo@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a138f5b-3248-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający przewiduje możliwość finansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240487/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/201/008/D/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 69720,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ (OPAK)
1. Probówki wirówkowe typu Eppendorf poj. 0,5ml (Ø8x30mm) z dnem stożkowym, z płaskim wieczkiem na zawiasie, z podziałką co 0,1ml do 0,5ml i polem do opisu z zamknięciem/blokadą zapobiegającą niekontrolowanemu otwarciu pokrywy, chroniącą próbki podczas wirowania, a także zapewniającą optymalną szczelność i skuteczną ochronę przed parowaniem, bezbarwne, wykonane z PP, autoklawowalne, niesterylne 30
opak.
(1000 szt
w opak.)
2. Probówki wirówkowe typu Eppedorf o poj.1,5ml (Ø11x40mm)
z dnem stożkowym i płaskim wieczkiem na zawiasie, z podziałką 0,1;0,5;1,0; 1,5ml; i polem do opisu, bezbarwne, wykonane z PP, autoklawowalne, niesterylne 300
opak.
(500 szt
w opak.)
3. Probówki wirówkowe typu Eppendorf o poj. 2ml (Ø10x40mm) z dnem soczewkowym i płaskim wieczkiem na zawiasie z podziałką od 0,5;do 2,0ml; co 0,5 ml i polem do opisu, bezbarwne, wykonane z PP o podwyższonej przezroczystości, autoklawowalne, niesterylne 100 opak.
(500 szt. w opak.)
4. Probówki do PCR
poj. 0,2ml; z płaskim wieczkiem, bezbarwne 100
opak. (1000 szt. w opak.)
5. Końcówki typu Eppendorf o poj. do 200μl,do automatycznych pipet laboratoryjnych, klasa końcówek o gładkich ściankach, optycznie przejrzystego tworzywa gwarantującego niepozostawanie materiału w końcówce podczas pipetowania, klasa gwarantująca zachowanie dokładności i powtarzalności pipetowanego materiału, bezbarwne, wykonane z PP- w torbie foliowej 200
opak.
(1000 szt. w opak.)
6. Końcówki typu Gilson o poj. do 200μl, bezbarwne, do automatycznych pipet laboratoryjnych , klasa końcówek o gładkich ściankach, optycznie przejrzystego tworzywa gwarantującego niepozostawanie materiału w końcówce podczas pipetowania, klasa gwarantująca zachowanie dokładności i powtarzalności pipetowanego materiału, bezbarwne, wykonane z PP- w torbie foliowej 200
opak. (1000 szt. w opak.)
7. Końcówki typu Eppendorf poj. do 1000μl, bezbarwne, do automatycznych pipet laboratoryjnych, klasa końcówek o gładkich ściankach, optycznie przejrzystego tworzywa gwarantującego niepozostawanie materiału w końcówce podczas pipetowania, klasa gwarantująca zachowanie dokładności i powtarzalności pipetowanego materiału, z PP- w torbie foliowej 250
opak. (500 szt. w opak.)
8. Końcówki typu Eppendorf o poj. do 5000μl, wykonane z PP, bezbarwne w torbie foliowej 200
opak. (200 szt. w opak.)
9. Mikrokońcówki typu Gilson Pipetman poj od 0,1μl do 10μl, do automatycznych pipet laboratoryjnych, ze znacznikami poj. : 2 i 10 μl , bezbarwne, wykonane z PP- w torbie foliowej 100
opak.
(1000 szt. w opak.)
10. Szalki Petriego śr.90 mm i wys.16 mm, bez wentylacji, aseptyczne, wykonane z PS 100
opak.
(600 szt. w opak.)
11. Kuwety pół-micro, o poj.0,5-2,5 ml, dwuścienne, wykonane z PS 120
opak.
(100 szt. w opak.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75297,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75297,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75297,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medlab-Products Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-000-30-55
7.3.3) Ulica: Gałczyńskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75297,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Zakup i dostawa wyposażenia sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dwukrotny zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa preform PET - znak sprawy DP- 01/25.
- układ wody chłodzącej - modernizacja układu wewnętrznego chłodni kominowej nr 1.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.