eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PajęcznoModernizacja dróg powiatowych wraz z niezbędną infrastrukturą Powiatu Pajęczańskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych wraz z niezbędną infrastrukturą Powiatu Pajęczańskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PAJĘCZAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592298009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 76

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 343113120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatpajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpajeczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg powiatowych wraz z niezbędną infrastrukturą Powiatu Pajęczańskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34c0bc5f-e51e-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039818/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dróg powiatowych wraz z niezbędną infrastrukturą Powiatu Pajęczańskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249237

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.272.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja dróg powiatowych wraz
z niezbędną infrastrukturą Powiatu Pajęczańskiego” częściowo w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiot zadania obejmuje:
1) przebudowę drogi powiatowej nr 3506E w miejscowości Ławiana w km 0+000,00 do km 0+350,00 wraz z remontem mostu na rzece Niecieczy;
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją przebudowy drogi powiatowej nr 4523E w miejscowości Niżankowice o dł. ok. 620-630 m;
Droga powiatowa nr 3506E:
Podstawowy zakres robót obejmuje wykonanie na przedmiotowej drodze robót drogowych, w następującym zakresie:
• roboty naprawcze istniejącej na wierzchni jezdni wraz z podbudową na odcinku końcowym drogi od obiektu mostowego do km 0+350,00;
• wykonanie nasypów z pospółki gruboziarnistej o CBR>10;
• wykonanie remontu mostu drogowego na rz. Niecieczy;
• wykonanie stabilizacji cementem koryta drogi na odcinku 5 MPa z wytwórni;
• ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
• ułożenie warstwy wiążącej z AC 11W 50/70;
• ułożenie warstwy ścieralnej z AC11S 50/70;
• wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego łamanego;
• na odcinku drogi od km 0+00,0 do obiektu mostowego konstrukcja drogi ulega zmianie poprzez wykonanie prac rozbiórkowych starej nawierzchni, wykonanie robót ziemnych, wykonanie stabilizacji gruntu cementem 2,5 MPa , wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego, wykonanie warstwy wiążącej z AC11W50/70 i warstwy ścieralnej z AC11S50/70 .
Szczegółowy zakres robót budowlanych zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp został opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

Droga powiatowa nr 4523E:
Zakres zamówienia obejmuje:
• uzyskanie wszelkich - wymaganych przepisami prawa oraz przepisami odrębnymi wynikającymi z aktów prawnych – warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień oraz badań w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej oraz do realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji;
• opracowanie projektu budowlanego, technicznego i wykonawczego (o ile stopień skomplikowania przedsięwzięcia tego wymaga) zatwierdzonego przez Zamawiającego;
• opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych opinii oraz jej zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem;
• opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego;
• opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
• wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej;
• wyposażenie terenu w zakresie elementów stałych, przeprowadzenie wymaganych prób i badań;
• przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją i wszelkimi pozwoleniami wymaganymi stosownymi przepisami prawa;
• opracowanie inwentaryzacji powykonawczej, w tym także geodezyjnej wraz z aktualizacją zasobu PODGiK.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Pzp został opisany za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

Uwaga! Dołączone przedmiary robót w załączniku nr 3 do SWZ zostały załączone w celach informacyjnych
i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322100-2 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2101499,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3461010,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2101499,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Larix" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2101499,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.