Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282298/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rybnik - Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003445760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żużlowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324399328
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@opsrybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.opsrybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.opsrybnik.pl/biuletyn-informacji-publicznej/zamowienia-od-130-tys-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31b97290-0e46-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000826/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282298/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2715.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2576503,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157797,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług specjalistycznych świadczonych na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi.
1. Usługi specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w szacunkowej ilości godzin 1997,
2. Usługi specjalistyczne świadczone na rzecz dzieci z zaburzeniami psychicznymi (w tym także autyzm) w szacunkowej ilości godzin 999.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152781,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157797 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152781,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VITAL-MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631260963
7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 59
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152781,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wywóz stałych odpadów komunalnych z targowisk miejskich
- Wykonanie sieci elektryczno-informatycznej w budynku Urzędu Miasta przy ulicy Bolesława Chrobrego 8
- Dostawa jednostek transportowych kopalnianej kolei podziemnej dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. z podziałem na zadania
- Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej.
- Modernizacja systemu odprowadzania wody do pompowni PGWiR S.A. Jastrzębie Zdrój z osadnika wód dołowych nr 1 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku".
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie m. Szklarska Poręba dla 10 Osób Wymagających Wsparcia - uczestników projektu pn. "Przepis na Opiekę - usługi społeczne
- 17.2025 Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług dla uczestników projektu "Pomocą w przemoc" - terapeuta uzależnień
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- Prowadzenie Klubu Rodzica w ramach Projektu "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Zielonej Górze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.