Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00268729/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Cz.1. Budowa infrastruktury technicznej doświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Młyńskiej oraz ul. Kościuszki.
Cz.2. Budowa Infrastruktury oświetlenia drogowego przy ul. Starowiejskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d0767b8-0f32-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cz.1. Budowa infrastruktury technicznej doświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Młyńskiej oraz ul. Kościuszki.Cz.2. Budowa Infrastruktury oświetlenia drogowego przy ul. Starowiejskiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d0767b8-0f32-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019517/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Budowa oświetlenia oraz doświetlenia przejścia dla pieszych ul. Starowiejska, ul. Młyńska i ul. Kościuszki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.27.2023.ESz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 192089,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. „Budowa infrastruktury technicznej doświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Młyńskiej oraz ul. Kościuszki w ramach zadania pn.: „Budowa doświetlenia przejść dla pieszych Plac Kilińskiego, ul. Młyńska, ul. Kościuszki”.Zakres robót obejmuje:
1) roboty budowlane w zakresie budowy doświetlenia przejścia dla pieszych w ilości 1 sztuki - punkt świetlny LED (w tym 1 sztuki oprawy doświetlenia przejścia dla pieszych 3000K 107W, barwa biała ciepła) – 1 kpl.,
2) montaż lampy wczesnego ostrzegania pojedynczej koloru pomarańczowego Fi 100 mm 12/24V ze sterownikiem oraz zasilaczem,– 1 kpl.,
3) montaż 1 kpl. słupa oświetleniowego aluminiowego gr. ścianki słupa 4mm wraz zabezpieczeniem podstawy słupa warstwą antykorozyjną przez producenta na wysokość 50 cm w kolorze słupa. Wysokość h=6m, na fundamencie betonowym B50 z wysięgnikiem dł. 1m o kącie nachylenia oprawy 5o RAL słupa Inox C45W,
4) wykonanie przejścia poprzecznego pod jezdnią ul. Młyńskiej za pomocą wykopu otwartego metodą połówkową,
5) ułożenie rur osłonowych sztywnych do przecisków i przewiertów czarnych twardych fi 110/6,3 – 15m,
6) ułożenie linii kablowej YAKXS 5x35mm2 – 55 mm2,
7) ułożenie przewodu w słupach oświetleniowych YDY 3x2,5mm2 – 7,3 m,
8) rozebranie/ułożenie nawierzchni z płyt chodnikowych 35x35x5 cm – 16,8m, (przyjęto 60% zakupu nowych płytek 35x35x5 cm płukanych szarych),
9) przyłączenie linii kablowej zasilającej słup oświetleniowy (do realizacji) przy ul. Kościuszki do istniejącego słupa oświetleniowego przy ul. Młyńskiej – słup zamontowano w ramach odrębnej inwestycji,
10) rozbiórka/odtworzenie nawierzchni asfaltowej (podbudowy, warstwy wiążącej, warstwy ścieralnej),
11) zagęszczenie nawierzchni chodnika,
12) montaż naklejek energetycznych, wykonanie numeracji na słupach – 1kpl.
13) wykonanie uziomu pionowego – 1kpl.,
14) wykonanie pomiarów linii kablowej – 1kpl.,
15) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej z wybudowanej infrastruktury oświetlenia – 1kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 18918,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2. Budowa infrastruktury oświetlenia drogowego ul. Starowiejskiej na odcinku od ul. Północnej w kierunku Łabusza w ramach zadania pn.: „Oświetlenie ul. Starowiejskiej” – etap IIZakres robót obejmuje:
1) demontaż linii ASXSn 4x25mm2 z istniejącego słupa żelbetowego na ul. Północnej do pierwszego słupa stalowego ocynkowanego przy ul. Starowiejskiej – zdanie materiału do ZDiT w Koszalinie – 33 m
2) ułożenie linii kablowej YAKXS 5x25mm2 wraz z wprowadzeniem do słupów – 1040 m.
3) wykonanie wykopów wraz zasypaniem – 854 m.
4) ułożenie bednarki Fe/Zn 25x4mm2 – 1040 m.
5) montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych ośmiokątnych h= 7m gr. ścianki słupa 4 mm na fundamencie prefabrykowanym F100 z wysięgnikiem dł. 1,5m kącie nachylenia 0o
i oprawą oświetleniową LED 32,1W – 4000K (barwa neutralna biała) –
17 sztuk. (Na schemacie ideowym i w opisie oprawa o mocy 63W).
6) montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych ośmiokątnych h=7m gr. ścianki słupa
4 mm na fundamencie prefabrykowanym F100 z wysięgnikiem dł. 1,5m kącie nachylenia 0o
i oprawą oświetleniową LED 25,6W – 4000K (barwa neutralna biała) – 10 sztuk. (Na schemacie ideowym i w opisie oprawa o mocy 53W).
7) montaż naklejek energetycznych, wykonanie numeracji na słupach i szafce SO – 28 kpl.
8) montaż tabliczek zgodnie z załączonym rysunkiem do postępowania z informacją
o realizacji zadania z KBO 2023 (szczegółowy opis w załączeniu do SWZ) – 28 kpl.
9) wykonanie uziomów pionowych prętowych fi 16 – 1,5m – kpl. 7 zgodnie z załączonym załącznikiem do SWZ – schematem ideowym.
10) ułożenie linii kablowej w słupie oświetleniowym z wysięgnikiem YDY 3x2,5mm2 – 225 m.
11) montaż instalacyjnych złącz kablowych z zabezpieczeniem DO1 4A – 27 kpl.
12) wykonanie przycisków wraz z ułożeniem rury osłonowej karbowanej z zewnątrz gładkościennej
w wewnątrz fi 75 wraz z wciągnięciem linii kablowej w obrębie drzew –
71 m.
13) montaż szafki oświetleniowej zgodnie ze schematem ideowym załączonym do projektu technicznego – 1 kpl.
Zadanie budowy oświetlenia na ul. Starowiejskiej, jest realizowane w etapach.
(Wszystkie zapisy w projekcie zapisane jako ZDM, należy przy realizacji zadania zamienić na ZDiT).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 173170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzania negocjacji na Część nr 1, celem ulepszenia treści oferty do terminu składania ofert, tj. do dnia 07.07.2023 r. do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta złożona przez:
1) Firmę ZBE „MAGIL” Zbigniew Szulc, ul. Chopina 4/41, 78-230 Karlino z ceną 30 000,00 zł brutto.
Zamawiający w dniu 11.07.2023 r. przeprowadził negocjacje z Wykonawcą, w celu ulepszenia treści złożonej oferty w ramach kryterium CENA.
Po przeprowadzonych negocjacjach Zamawiający wysłał zaproszenie w dniu 11.07.2023 r. do Wykonawcy celem złożenia oferty dodatkowej w terminie do dnia 18.07.2023 r. do godz. 09:00.
Do wyznaczonego terminu wpłynęła oferta firmy ZBE „MAGIL” Zbigniew Szulc, ul. Chopina 4/41, 78-230 Karlino na Część nr 1 z ceną 23 270,00 zł brutto. Wykonawca złożył ofertę dodatkową bez podpisu elektronicznego. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp., Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
W związku z powyższym Wykonawcę wiąże oferta podstawowa złożona
w postępowaniu przetargowym na Część nr 1 z ceną 30 000,00 zł brutto, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: 23 270,00 zł brutto o 6 730,00 zł brutto.
Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, iż nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie dotyczące Części 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Środki ochrony prawnej zawarte są w Dziale XVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBE MAGIL Zbigniew Szulc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363936950
7.3.3) Ulica: Chopina 4/41
7.3.4) Miejscowość: Karlino
7.3.5) Kod pocztowy: 78-230
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
- "Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ".
- Codzienne kompleksowe sprzątanie w Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podległych (na 2025r).
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (strzykawki, igły, dreny, kaniule)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.