Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00283392/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d8fed97-0bf9-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067291/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2022/2023.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283392/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EM.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie i odwozie uczniówniepełnosprawnych z terenu miasta Zgierz, do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2022/2023,
w okresie od 1 września 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. wraz z zapewnieniem opieki podczas
transportu. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na dwie części. Dowóz powinien odbywać
się, co najmniej 2 pojazdami dla części I zamówienia i co najmniej 2 pojazdami dla części II
zamówienia, mającymi zdolność przewozową, o której mowa w pkt 4 opisu przedmiotu zamówienia.
CZĘŚĆ I: dowóz i odwóz uczniów na trasie dom-szkoła-szkoła-dom wraz z organizacją
i zapewnieniem opieki, z terenu miasta Zgierz we wszystkie dni nauki szkolnej, nie wcześniej
niż od godz. 6:30 do:
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Zgierzu, ul. Parzęczewska 46 - dla 10 uczniów.
Przewidywana maksymalna długość trasy wynosi 65 km dziennie, w każdym dniu nauki, liczba dni
przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 79 dni, łącznie w okresie wykonywania usługi
5.135 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierz, do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2022/2023, w okresie od 1 września 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. wraz z zapewnieniem opieki podczas transportu. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na dwie części. Dowóz powinien odbywać się, co najmniej 2 pojazdami dla części I zamówienia i co najmniej 2 pojazdami dla części II zamówienia, mającymi zdolność przewozową, o której mowa w pkt 4 opisu przedmiotu zamówienia.CZĘŚĆ II: dowóz i odwóz uczniów na trasie dom-szkoła-szkoła-dom wraz z organizacją i zapewnieniem opieki we wszystkie dni nauki szkolnej nie wcześniej, niż od godz. 6:30 do:
1. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących w Łodzi,
ul. Dziewanny 24 – dla 1 ucznia,
2. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących w Łodzi,
ul. Krzywickiego 20 – dla 6 uczniów,
3. Zespół Szkół Specjalnych nr 4 w Łodzi, ul. Niciarniana 2 a – dla 1 ucznia.
4. Zespół Szkół Specjalnych Nr 4 im. S. Kopcińskiego w Aleksandrowie Łódzkim,
ul. Franciszkańska 14/16 - dla 1 ucznia,
5. Szkoła Podstawowa Nr 168 w Łodzi, ul. Plantowa 7 – dla 1 ucznia,
6. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy Nr 3 „Jordanówka” w Łodzi, ul. Tkacka 34/36 – dla 2 uczniów
Przewidywana maksymalna długość trasy - 341 km dziennie, w każdym dniu nauki, liczba dni przyjętych w okresie realizacji zamówienia – 79 dni nauki, łącznie w okresie wykonywania usługi 26.939 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102689,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. Krzysztof Sadowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 470027093
7.3.4) Miejscowość: Szczawin Duży
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem tego zamówienia podstawowego, w szczególności: dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków, tj. zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 prawa zamówień publicznych [PZP], w trybie z wolnej ręki, w wyniku negocjacji z Wykonawcą, któremu udzielono zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem przepisu art. 214 ust. 2 PZP, tj.: w zakresie sumarycznej wartości dla Części I - 80.000,00 zł, na warunkach, na jakich zostaną udzielone – odpowiednio:
- przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu;
- przez Wykonawcę spełniającego, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunki udziału w postępowaniu;
- z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia powtórzonego warunków umowy, jak w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117911,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REGON: 470027093
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 470027093
7.3.4) Miejscowość: Szczawin Duży
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem tego zamówienia podstawowego, w szczególności: dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków, tj. zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 prawa zamówień publicznych [PZP], w trybie z wolnej ręki, w wyniku negocjacji z Wykonawcą, któremu udzielono zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem przepisu art. 214 ust. 2 PZP, tj.: w zakresie sumarycznej wartości dla Części II - 120.000,00 zł, na warunkach, na jakich zostaną udzielone – odpowiednio:
- przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu;
- przez Wykonawcę spełniającego, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunki udziału w postępowaniu;
- z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia powtórzonego warunków umowy,
jak w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- DOSTAWA MODELU PARTII TESTOWEJ, PARTII TESTOWEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ TRZEWIKI Z GWOŹDZIAMI OCHRONNYMI WZÓR 925/MON
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Budowa oświetlenia drogi wojewódzkiej Nr 702 od ronda w miejscowości Warszyce do miejscowości Wola Rogozińska
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW CHEMICZNO-BUDOWLANYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MALARSKIEGO ORAZ ARTYKUŁÓW METALOWYCH
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.