eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont toalet wraz z wymianą instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, elektrycznej oraz wewnętrznej instalacji c.o. w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont toalet wraz z wymianą instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, elektrycznej oraz wewnętrznej instalacji c.o. w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ozimska 19

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-057

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont toalet wraz z wymianą instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, elektrycznej oraz wewnętrznej instalacji c.o. w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7d4e442-da8f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079782/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont instalacji centralnego ogrzewania i instalacji kanalizacji sanitarnej w Urzędzie Skarbowym w Kędzierzynie Koźlu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173747/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu toalet wraz z wymianą instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej i elektrycznej w oparciu o kompleksową dokumentację techniczną oraz wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i robót budowlanych montażowo-instalacyjnych w zakresie remontu i przebudowy wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w formule „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262300-4 - Betonowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1938480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1938480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teleintegra Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542963098

7.3.3) Ulica: ul. Dworska 2d

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-752

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres prac powierzonych podwykonawcy - prace projektowe
Procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy - 1,5%
Podwykonawca - JW. Projekt


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1938480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W terminie wymaganym przez Zamawiającego zostały złożone dwie oferty:
1) Oferta nr 1 złożona przez: Hydratec sp. z o.o., siedziba: ul. por. Anatola
Radziwonika 12, 15-166 Białystok - z cenę ofertową w wysokości 1 094 700,00 zł brutto
Wykonawca oferuje udzielenie gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane
i montażowe na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru
końcowego.
2) Oferta nr 2 złożona przez: Teleintegra Sp. z o.o., siedziba: ul. Dworska 2D, 45-752
Opole - z cenę ofertową w wysokości 1 938 480,00 zł brutto.
W wyniku oceny ofert, komisja przetargowa najwyżej oceniła ofertę złożoną przez
Wykonawcę: Hydratec sp. z o.o., siedziba: Białystok. Kierownik Zamawiającego 11 lipca 2022r. zatwierdził wybór oferty tego Wykonawcy i wyraził zgodę na zawarcie z nim umowy. 25 lipca 2022 r. Wykonawca Hydratec sp. z o.o., siedziba: ul. por. Anatola Radziwonika 12, 15-166 Białystok, oświadczył, że nie podtrzymuje woli zawarcia umowy o realizację zamówienia publicznego. Zamawiający skorzystał z uprawnienia jakie daje mu art. 263 ustawy Pzp i dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert Wykonawców pozostałych w postępowaniu oraz wybrał najkorzystniejszą ofertę. W wyniku oceny ofert, komisja przetargowa jako kolejną najwyżej oceniła ofertę złożoną przez Wykonawcę - Teleintegra Sp. z o.o., siedziba: ul. Dworska 2D, 45-752 Opole.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.