Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00327234/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00426476/01 - Wynik z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001324
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gagarina 11
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331534
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00327234
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00317085/01/P
Po zmianie:
2023/BZP 00317085/02/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
1. Zamawiający, działając na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w rozdziale X ust. 4 pkt b) SWZ.
2. Przedmiotowy środek dowodowy (próbka), o którym mowa w rozdziale X ust. 4 pkt b) SWZ musi być złożona przez wykonawcę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w terminie i miejscu wskazanym zgodnie z zapisami rozdziału XIII ust. 2.
2. Przedmiotowy środek dowodowy (próbka towaru) należy:
1) ponumerować zgodnie z liczbą porządkową załącznika nr 2 SWZ (poz. 298),
2) umieścić w opakowaniu (np. kartonie) i oznakować w następujący sposób:
„Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Dział Zakupów
ul. Wieleńska 1, pok. 3
87 - 100 Toruń
Przedmiotowy środek dowodowy na dostawę sukcesywną artykułów papierniczo-biurowych
(nr ref.: 90-DZP.261.113.2023)”,
3) opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy,
4) złożyć przed upływem terminu składania ofert na adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Dział Zakupów, ul. Wileńska 1 pok. 3.
Po zmianie:
1. Zamawiający, działając na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w rozdziale X ust. 4 pkt b) SWZ.
2. Przedmiotowy środek dowodowy (próbka), o którym mowa w rozdziale X ust. 4 pkt b) SWZ musi być złożona przez wykonawcę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w terminie i miejscu wskazanym zgodnie z zapisami rozdziału XIII ust. 2.
2. Przedmiotowy środek dowodowy (próbka towaru) należy:
1) ponumerować zgodnie z liczbą porządkową załącznika nr 2 SWZ (poz. 300),
2) umieścić w opakowaniu (np. kartonie) i oznakować w następujący sposób:
„Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Dział Zakupów
ul. Wieleńska 1, pok. 3
87 - 100 Toruń
Przedmiotowy środek dowodowy na dostawę sukcesywną artykułów papierniczo-biurowych
(nr ref.: 90-DZP.261.113.2023)”,
3) opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy,
4) złożyć przed upływem terminu składania ofert na adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Dział Zakupów, ul. Wileńska 1 pok. 3.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
4. Wraz z ofertą wykonawca musi złożyć niżej wskazane przedmiotowe środki dowodowe:
a) dla pozycji od 50 do 60, 173, 287, od 300 do 303 opisu przedmiotu zamówienia - zestawienia szczegółowego, ponumerowane zgodnie z liczbą porządkową zestawienia szczegółowego (załącznik nr 2 do SWZ), opis techniczny oferowanego towaru i/ lub katalog producenta , który pozwoli na ocenę zgodności oferowanego towaru z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia
b) próbka zaoferowanego towaru dla poz. 298 opisu przedmiotu zamówienia - zestawienia szczegółowego, ponumerowane zgodnie z liczbą porządkową zestawienia szczegółowego (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający będzie badał próbkę zaoferowanego towaru we wskazanej pozycji poprzez sprawdzenie czy system korekcji umożliwia natychmiastowe pisanie (poniżej 4 sekund).
Po zmianie:
a) dla pozycji od 50 do 60, 175, 289, od 302 do 305 opisu przedmiotu zamówienia - zestawienia szczegółowego, ponumerowane zgodnie z liczbą porządkową zestawienia szczegółowego (załącznik nr 2 do SWZ), opis techniczny oferowanego towaru i/ lub katalog producenta , który pozwoli na ocenę zgodności oferowanego towaru z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia
b) próbka zaoferowanego towaru dla poz. 300 opisu przedmiotu zamówienia - zestawienia szczegółowego, ponumerowane zgodnie z liczbą porządkową zestawienia szczegółowego (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający będzie badał próbkę zaoferowanego towaru we wskazanej pozycji poprzez sprawdzenie czy system korekcji umożliwia natychmiastowe pisanie (poniżej 4 sekund).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
4. Wraz z ofertą wykonawca musi złożyć niżej wskazane przedmiotowe środki dowodowe:
a) dla pozycji od 50 do 60, 173, 287, od 300 do 303 opisu przedmiotu zamówienia - zestawienia szczegółowego, ponumerowane zgodnie z liczbą porządkową zestawienia szczegółowego (załącznik nr 2 do SWZ), opis techniczny oferowanego towaru i/ lub katalog producenta , który pozwoli na ocenę zgodności oferowanego towaru z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia
b) próbka zaoferowanego towaru dla poz. 298 opisu przedmiotu zamówienia - zestawienia szczegółowego, ponumerowane zgodnie z liczbą porządkową zestawienia szczegółowego (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający będzie badał próbkę zaoferowanego towaru we wskazanej pozycji poprzez sprawdzenie czy system korekcji umożliwia natychmiastowe pisanie (poniżej 4 sekund).
Po zmianie:
a) dla pozycji od 50 do 60, 175, 289, od 302 do 305 opisu przedmiotu zamówienia - zestawienia szczegółowego, ponumerowane zgodnie z liczbą porządkową zestawienia szczegółowego (załącznik nr 2 do SWZ), opis techniczny oferowanego towaru i/ lub katalog producenta , który pozwoli na ocenę zgodności oferowanego towaru z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia
b) próbka zaoferowanego towaru dla poz. 300 opisu przedmiotu zamówienia - zestawienia szczegółowego, ponumerowane zgodnie z liczbą porządkową zestawienia szczegółowego (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający będzie badał próbkę zaoferowanego towaru we wskazanej pozycji poprzez sprawdzenie czy system korekcji umożliwia natychmiastowe pisanie (poniżej 4 sekund).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Modernizacja boiska do hokeja na Trawie w Toruniu
- Modernizacja systemów ogrzewania w lokalach mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Droga Trzeposka 14 w Toruniu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Wykonanie robót remontowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
- Świadczenie usług pralniczych, dzierżawa bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
- Dostawa rękawic chirurgicznych, jałowych, rękawic chirurgicznych, sterylnych, lateksowych oraz produktów medycznych.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa etykiet i taśm barwiących do drukarek dla potrzeb Pracowni Patomorfologii
- Dostawy materiałów biurowych dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.