Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00328963/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00335522/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-22
- 2024/BZP 00400709/01 - Wynik z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Polskiego Teatru Tańca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POLSKI TEATR TAŃCA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278907
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: STANISŁAWA TACZAKA 8
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-818
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@ptt-poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptt-poznan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331631
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00328963
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
07 1240 6595 1111 0010 3135 7079. W tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium -
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Polskiego Teatru Tańca, nr postępowania
PTT – ZP/2620/02/05/2023. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew i zaksięgował na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z ofertą w sposób przewidziany dla oferty.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego
w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
Po zmianie:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
07 1240 6595 1111 0010 3135 7079. W tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium -
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Polskiego Teatru Tańca, nr postępowania
PTT – ZP/2620/02/05/2024. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew i zaksięgował na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z ofertą w sposób przewidziany dla oferty.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego
w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% (pięć procent) ceny brutto podanej w ofercie.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wykonawca wnosi przed zawarciem umowy w jednej lub w kilku z następujących form:
w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego, numer rachunku 37 12 40 65 95 1111 0010 31 35 6636; w tytule przelewu należy umieścić informację: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – PTT–ZP/2620/02/05/2023
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. t.j. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej.
Treść dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy przedstawiona przez wykonawcę, w innej formie niż w pieniądzu, podlega akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Zabezpieczenia należytego wykonania umowy będą zawierały klauzulę, że gwarant/poręczyciel zobowiązuje się dokonać wypłaty do wysokości sumy gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego – nieodwołalnie, bezwarunkowo i bezzwłocznie w terminie maksymalnie 30 dni, bez konieczności jego uzasadnienia.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w innej formie niż w pieniądzu, musi zawierać klauzulę, że wszelkie spory dotyczące realizacji zabezpieczenia rozstrzygane będą w oparciu o przepisy prawa polskiego, przez sądy powszechne właściwe dla siedziby Zamawiającego (beneficjenta zabezpieczenia).
Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz koszt prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust 3.
Zamawiający zwraca zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
Zamawiający zaznacza, że treść projektu umowy (stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) przedstawia również regulacje związane z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy.
Po zmianie:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% (pięć procent) ceny brutto podanej w ofercie.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wykonawca wnosi przed zawarciem umowy w jednej lub w kilku z następujących form:
w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego, numer rachunku 37 12 40 65 95 1111 0010 31 35 6636; w tytule przelewu należy umieścić informację: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – PTT–ZP/2620/02/05/2024
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. t.j. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej.
Treść dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy przedstawiona przez wykonawcę, w innej formie niż w pieniądzu, podlega akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Zabezpieczenia należytego wykonania umowy będą zawierały klauzulę, że gwarant/poręczyciel zobowiązuje się dokonać wypłaty do wysokości sumy gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego – nieodwołalnie, bezwarunkowo i bezzwłocznie w terminie maksymalnie 30 dni, bez konieczności jego uzasadnienia.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w innej formie niż w pieniądzu, musi zawierać klauzulę, że wszelkie spory dotyczące realizacji zabezpieczenia rozstrzygane będą w oparciu o przepisy prawa polskiego, przez sądy powszechne właściwe dla siedziby Zamawiającego (beneficjenta zabezpieczenia).
Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz koszt prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust 3.
Zamawiający zwraca zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
Zamawiający zaznacza, że treść projektu umowy (stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) przedstawia również regulacje związane z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Oddziału I, II,III oraz Oddziału V SP PZOL w Celejowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.