eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/34/2021 Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 pakiety



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP/34/2021 Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471658536

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wólczańska 191/195

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 90-531

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.7.) Numer telefonu: 42 637 13 22

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pirogow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331649

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00303759/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.2.1. posiadał aktualny wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.3.1. posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 200.000,00 zł;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.4.1. posiadał zdolności techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
1.4.1.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał w ramach odrębnych umów co najmniej dwa zamówienia (usługi) obejmujące swym zakresem transport medyczny (pakiet nr 1 i 2 ), medyczny i/lub sanitarny (dotyczy pakiet nr 3) o wartości nie mniejszej niż:
- dla pakietu nr 1 min. 120.000,00 zł brutto rocznie każda z usług (każda z wykazywanych usług powinna być zrealizowana lub realizowana w ramach odrębnej umowy),
- dla pakietu nr 2 min. 10.000,00 zł brutto rocznie każda z usług (każda z wykazywanych usług powinna być zrealizowana lub realizowana w ramach odrębnej umowy),
- dla pakietu nr 3 min. 60.000,00 zł brutto rocznie każda z usług (każda z wykazywanych usług powinna być zrealizowana lub realizowana w ramach odrębnej umowy).
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w którym zostanie on opublikowany;
1.4.1.2. dysponował karetkami:
- spełniającymi normę PN-EN 1789: 2015-01 – „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – ambulanse drogowe” dotyczy pakietów 1-3;
- spełniającymi normę PN-EN 1865 „Wymogi dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego służącego do przemieszczania pacjenta, stosowane w ambulansach drogowych” – dotyczy Pakietu 1 i 2;
- posiadającymi zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym – dotyczy pakietu 1 i 2;
- dla pakietu nr 1 – minimum 3 ambulanse z zespołem specjalistycznym – ambulans typu „C”;
- dla pakietu nr 2 – minimum 3 ambulanse z zespołem podstawowym – ambulans typu „B” lub „C”;
- dla pakietu nr 3 – minimum 3 ambulanse z zespołem do transportu sanitarnego – ambulans typu „A”, „B”, lub „C”.
1.4.1.3. posiadał zdolności zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: dysponował osobami zapewniającymi skład w/w karetek w sposób zapewniający skład karetek i zdolność do całodobowego świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa w tym zakresie – dotyczy pakietów 1-3.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.2.1. posiadał aktualny wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.3.1. posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 200.000,00 zł;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.4.1. posiadał zdolności techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
1.4.1.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał w ramach odrębnych umów co najmniej dwa zamówienia (usługi) obejmujące swym zakresem transport medyczny (pakiet nr 1 i 2 ), medyczny i/lub sanitarny (dotyczy pakiet nr 3) o wartości nie mniejszej niż:
 dla pakietu nr 1 min. 120.000,00 zł brutto rocznie każda z usług (każda z wykazywanych usług powinna być zrealizowana lub realizowana w ramach odrębnej umowy),
 dla pakietu nr 2 min. 10.000,00 zł brutto rocznie każda z usług (każda z wykazywanych usług powinna być zrealizowana lub realizowana w ramach odrębnej umowy),
 dla pakietu nr 3 min. 60.000,00 zł brutto rocznie każda z usług (każda z wykazywanych usług powinna być zrealizowana lub realizowana w ramach odrębnej umowy).
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w którym zostanie on opublikowany;
1.4.1.2. dysponował karetkami:
 spełniającymi normę PN-EN 1789: 2015-01 – „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – ambulanse drogowe” dotyczy pakietów 1-3;
 spełniającymi normę PN-EN 1865 „Wymogi dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego służącego do przemieszczania pacjenta, stosowane w ambulansach drogowych” – dotyczy Pakietu 1 i 2;
 posiadającymi zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym – dotyczy pakietu 1 i 2;
 dla pakietu nr 1 – minimum 3 ambulanse z zespołem specjalistycznym – ambulans typu „C”;
 dla pakietu nr 2 – minimum 3 ambulanse z zespołem podstawowym – ambulans typu „B” lub „C”;
 dla pakietu nr 3 – minimum 3 ambulanse z zespołem do transportu sanitarnego – ambulans typu „A”, „B”, lub „C”.
1.4.1.3. posiadał zdolności zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: dysponował osobami zapewniającymi skład karetek (po 3 karetki dla każdego pakietu) w sposób zapewniający skład karetek (zgodnie z ich typem) i zdolność do całodobowego świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa w tym zakresie – dotyczy:
dla pakietu nr 1 – minimum 3 zespoły specjalistyczne
dla pakietu nr 2 – minimum 3 zespoły podstawowe
dla pakietu nr 3 – minimum 3 zespoły do transportu sanitarnego.
Wykonawca nie może wykazywać danego składu lub typu ambulansu na potwierdzenie spełniania warunku w danym Pakiecie i w innym Pakiecie.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
2.2. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VII SWZ.
2.2.1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a. kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującej odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, na kwotę minimum 200.000,00 zł., zgodnie z warunkiem w Rozdziale VII pkt. 1.3.1. SWZ.
2.2.2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
a. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dotyczy warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.1.1. SWZ – wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
UWAGA!!! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b. Wykazu narzędzi / urządzeń technicznych tj. pojazdów, dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca w treści wykazu winien podać dla każdego wymaganego ambulansu: markę, numer rejestracyjny, numer VIN, typ karetki, podstawę dysponowania – dotyczy warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.1.2. SWZ – wzór druku wykazu stanowią załączniki 9-11 do SWZ.
do wykazu należy dołączyć:
- Kopię zezwolenia ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy PRD potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.2.2. ppkt. b.) – dotyczy pakietów 1 i 2.
- Kopię zaświadczenia o spełnieniu normy PN-EN 1789: 2015-01 „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – ambulanse drogowe” potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.2.2. ppkt. b.) – dotyczy pakietów 1-3.
-Kopię zaświadczenia o spełnieniu normy PN-EN 1865 „Wymogi dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego służącego do przemieszczania pacjenta, stosowane w ambulansach drogowych” potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.2.2. ppkt. b.) – dotyczy pakietów 1 i 2.
- Kopię decyzji stacji sanitarno-epidemiologicznej o dopuszczeniu pojazdów do świadczenia usług zdrowotnych potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.2.2. ppkt. b.) – dotyczy pakietów 1-3.
c. Oświadczenie Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.2. SWZ. Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zapewniających skład zespołów poszczególnych typów ambulansów, i skieruje osoby do realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w procesie realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje, wykształcenie oraz uprawnienia, jeżeli stosowane ustawy nakładają na nie taki obowiązek

Po zmianie:
2.2.1. W zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a. Kopię aktualnego wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.).
2.2.2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a. kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującej odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, na kwotę minimum 200.000,00 zł., zgodnie z warunkiem w Rozdziale VII pkt. 1.3.1. SWZ.
2.2.3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
a. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dotyczy warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.1.1. SWZ – wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
b. Wykazu narzędzi / urządzeń technicznych tj. pojazdów, dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca w treści wykazu winien podać dla każdego wymaganego ambulansu: markę, numer rejestracyjny, numer VIN, typ karetki, podstawę dysponowania – dotyczy warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.1.2. SWZ – wzór druku wykazu stanowią załączniki 9-11 do SWZ.
do wykazu należy dołączyć:
- Kopię zezwolenia ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy PRD potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.2.3. ppkt. b.) – dotyczy pakietów 1 i 2.
- Kopię zaświadczenia o spełnieniu normy PN-EN 1789: 2015-01 „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – ambulanse drogowe” potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.2.3. ppkt. b.) – dotyczy pakietów 1-3.
-Kopię zaświadczenia o spełnieniu normy PN-EN 1865 „Wymogi dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego służącego do przemieszczania pacjenta, stosowane w ambulansach drogowych” potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.2.3. ppkt. b.) – dotyczy pakietów 1 i 2.
- Kopię decyzji stacji sanitarno-epidemiologicznej o dopuszczeniu pojazdów do świadczenia usług zdrowotnych potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.2.3. ppkt. b.) – dotyczy pakietów 1-3.
c. Oświadczenie Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.2. SWZ. Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zapewniających skład zespołów poszczególnych typów ambulansów, i skieruje osoby do realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w procesie realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje, wykształcenie oraz uprawnienia, jeżeli stosowane ustawy nakładają na nie taki obowiązek – wzór druku oświadczenia stanowi załącznik 12 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-12-28 09:00

Po zmianie:
2022-01-04 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-12-28 12:00

Po zmianie:
2022-01-04 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-01-26

Po zmianie:
2022-02-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.