Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270822/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00292751/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
- 2022/BZP 00219061/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu przy ul. Zielonej w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu przy ul. Zielonej w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee896499-46d6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000838/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa parkingu przy ul. Zielonej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270822/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.70.2021.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 525495 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy ul. Zielonej w formule zaprojektuj i wybuduj.
1) Należy wykonać projekt zamienny w oparciu o dokumentacje projektową opracowaną przez ST PROJEKT Jacek Staniek Kąty 18, 29-100 Włoszczowa NIP 6090010369 i uzyskać w imieniu Zamawiającego zamienną decyzję pozwolenia na budowę dla decyzji nr 51.2019 znak: AB.6740.1.655.2018 wydanej 7 lutego 2019 r.
2) Projekt zamienny należy wykonać na nowej mapie do celów projektowych. Projektant jest zobowiązany wystąpić do Biura Infrastruktury Technicznej tut. Urzędu o nowe warunki na oświetlenie, przebudowę zjazdów, do Biura Zarządzenia Energią i Ochrony Środowiska o warunki techniczne na odbiór wody poprzez konstrukcję chłonną parkingu, wystąpić o wycinkę trzech drzew, wystąpić do PGE na włączenie oświetlenia parkingu pod oświetlenie uliczne zlokalizowane na słupach energetycznych biegnących wzdłuż ul. Zielonej.
3) W oparciu o nowe warunki techniczne oraz istniejącą dokumentację projektową należy wykonać projekt zamienny według założeń :
a) geometria parkingu obejmująca zjazdy, jezdnie manewrowe, miejsca postojowe, ciąg rowerowy, ciągi piesze, tereny zielone, pozostają jak w istniejącym projekcie;
b) projekt instalacji elektrycznej w zakresie przebiegu linii kablowej pozostaje jak w projekcie pierwotnym. W projekcie zamienny należy uwzględnić tylko trzy słupy oświetleniowe ustawione w punktach Lat. 1, Lat. 5, Lat. 10. W pozostałych miejscach w których mają być latarnie należy zaprojektować zapas kablowy min. 6m;
c) wycinka trzech kolidujących drzew po uzyskaniu nowej decyzji na wycinkę i nasadzenie nowych drzew zgodnie z nową decyzją;
d) rezygnacja z kanalizacji deszczowej, odwodnienie w konstrukcję parkingu i na przyległy teren zielony działki odjętej inwestycją;
e) rezygnacja z utwardzeń z kostki betonowej pod miejsca postojowe dla rowerów oraz małą architekturę - powierzchnie zostaną zastąpione trawnikami;
f) rezygnacja z elementów małej architektury, stojaków na rowery, ogrodzenia;
g) rezygnacja z dodatkowego nasadzenia drzew i krzewów;
2. Zakres projektu zamiennego :
1) wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki - powierzchnia ~71 m2;
2) wykonanie jezdni manewrowych z płyt ażurowych - powierzchnia ~1318 m2;
3) wykonanie miejsc postojowych z płyt ażurowych - powierzchnia ~751 m2;
4) wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osób niepełnosprawnych - powierzchnia ~63 m2;
5) wykonanie ścieżki rowerowej z kostki betonowej bezfazowej - powierzchnia ~203 m2;
6) wykonanie ciągów pieszych z kostki betonowej - powierzchnia ~218 m2;
7) wykonanie terenów zielonych poprzez ułożenie warstwy ziemi urodzajnej i obsianie nasionami traw, powierzchnia ~500 m2;
8) zaprojektowanie nowego ukształtowania jezdni manewrowych, miejsc postojowych, ciągów pieszych i rowerowych uwzgledniające inny od pierwotnego sposób odwodnienia parkingu;
9) budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego o długości trasy ~259m i długości całkowitej ~350m. Ustawienie trzech latarni oświetlenia parkingu oraz zabezpieczenie zapasu kablowego dla kolejnych ośmiu latarni, które zostaną wybudowane w późniejszym terminie. Słupy stalowe stożkowe ocynkowane wysokości 6m;
10) wykonanie docelowej i tymczasowej organizacji ruchu;
3. Koncepcję należy opracować na mapie do celów opiniodawczych, aby nie opóźniać prac projektowych, oczekując na wydanie mapy do celów projektowych. Po zaakceptowaniu koncepcji, prace będą kontynuowane na mapach do celów projektowych.
4. Zakres opracowań :
1) koncepcję zagospodarowania terenu - 1 egz.;
2) mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych;
3) projekt zagospodarowania terenu - 5 egz.;
4) projekt architektoniczno-budowlany – 5 egz.;
5) projekt techniczny - 5 egz.;
6) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz.;
7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz.;
8) przedmiar robót i kosztorys inwestorski - po 1 egz.;
9) projekt organizacji ruchu na czas budowy - 3 egz.;
10) projekt organizacji ruchu docelowy - 3 egz.;
11) wersja elektroniczna dokumentacji w formacie pdf oraz w formacie pozwalającym na jej edycję (rysunki w formacie dwg, opisy w formacie doc, kosztorysy w formacie ath), na nośniku CD, który zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w jednym egzemplarzu;
12) inne opracowania i dokumenty niezbędne wg wiedzy Wykonawcy do uzyskania decyzji o pozwoleniu lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót
5. Zamawiający dysponuje opinią geotechniczną, która zostanie udostępniona wykonawcy.
6. Po wykonaniu projektu, uzyskaniu wszelkich uzgodnień oraz prawomocnej decyzji zamiennej należy przystąpić do realizacji zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. DROCHOD ZBIGNIEW WIECZOREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730305220
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 1A
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne - MA Elektryk, roboty brukarskie - JUL-ANN
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "DROCHOD" ZBIGNIEW WIECZOREK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "DROCHOD" ZBIGNIEW WIECZOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Zduńskowolskiego
- Asysta techniczna i usługa serwisowa oraz usługi wsparcia dla oprogramowania Micomp
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zduńskiej Woli
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania czystości dworca kolejowego przy Placu Żelaznym 3 w Zduńskiej Woli na 2025 r.
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej inwestycji pn.: "Budowa szkoły podstawowej w Kunowie, Gmina Kobylanka" oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.